Data e postimit: 2016-04-14 01:01:57
Lexime: 4494
7-marsi
Lloji: Hartim
Tema: 7-marsi
Autori: anes gjelaj
Shkolla: abdyl bajraktari
Klasa: E trete b
Qyteti: kopkik
E-mail: turigjelaj@facebook.com


Ne banken e shkolles,
U ula me njehere,
Ti mesuee e dashur,
me mesove A-B-C-EN


Une jam alesja,
me meson perdite,
ti per mua je ,
si nje prind i dyte


Tani jam e vogel,
Marr dije nga ti ,
Neser kur te rritem,
do te jap dituri


Cdo vit 7-marsin,
E feston me ne ,
Me buqeta lulesh ,
Me kenge e hare


Ja 7-marsi erdhi perseri,
Mesueses time te dashur ,
I thura nje poezi

Vepra te ngjashme
Autori: Baki Imria · Lloji: Poezi personale · Tema: Ne kete poezi behet fjale per nenen tuaj. Nese nenen tone nuk e dojm as ajo nuk na do.
Nene e dashur, Urime 8 marsi, E gezosh me harmoni dhe dashuri. Nese e gezosh ti, Gezova edhe une, Nese nuk gezosh ti, as une. Njehere te uroj, 8 Marsin, Te Gezosh, Me jete e me fat.
Autori: severgjan gashi · Lloji: Poezi dashurie · Tema: mesuesija ime
Mesuesija ime e dashur, sa shum te dua , me shum dashuri , ti me mesove mu, me mesove te shkruaj,te lexoj ne gjith jeten time, kur sdo ta harroj. Ty mesuese te kisha nga klasa e par, me mesova numrat dhe te shkruaja fjal, me bere te qesh dhe ku...
Autori: naxhije shehu · Lloji: Poezi personale · Tema: nenes
8 marsi dita e nenes eshte kjo dite shume e gezuar dhe me kete feste te bukur 8 marsin ta uroj ta uroj me nje buqet lulesh per ty nena ime
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: mesuesja e dashur
mesuesen e dashur, une shume e dua, pas prinderve te mi, me e shtrenjta per mua. per gjera te bukura, gjithmone na meson, kur i kryejme detyrat, na perkedhel dhe ledhaton. mesuesen time, kurre sdo ta harroj, nder vjerrsha dhe tregime, une d...
Autori: eneida nurishi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: dita e shkolles ne shkollen nazim gafurri
dita e shkolles ka qen dita me e gezueshme per mua.ne kem bere nje program ne intervista skeqe valle kenge poezi etj. un per dite e shkolles pata poezi festa e shkolles. mua me lavderuan dhe te gjithe thoshin qfar zeri te mrekullueshem e gjera te tjera. u...
Autori: anes gjelaj · Lloji: Analize letrare · Tema: dita e mesuesit
Nebanken e shkolles, u ula menjehere, ti mesues i daashur , me mesove abcene
Autori: flori · Lloji: Tregime per femije · Tema: drame ;7-8 marsi
Lea e vogel nuk dinte cfare t ju dhuronte nenes dhe mesueses.)lea:Nene nene nene moj.elena : c ke moj bije qe je zgjuar kaq heret lea;kam ekskursion moj nene dhe me duhe e shkoj me heret se diteve tjera (vajza mendoi se nena nuk do te besonte ,por papri...
Autori: verda rrahmani · Lloji: Poezi dashurie · Tema: mesuesja
keto vargje te thjeshta qe tani lexoj mesueses time te dashur sot ja kushtoj tani un ty te falenderoj me plot dashuri do te kujtoj gith kete kohe ke hargjuar per te na edukuar na ke folur gjithmon qe te mesojme n...
Autori: Erisa Sulaj · Lloji: Poezi personale · Tema: Nene e dashur
Nene e dashur gje e cmuar, gjallerim i shpirtit forca per te jetuar. Me fale jeten me dhe fryme me mesove endrrat me dhe guxim. Kur jam e merzitur prane me qendrron me fjalet e embla shpirtim ma qeteson. Nene e dashur, shpirt i palo...
Autori: Sara Terbunja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vendi rruge mesuesi ditet etj.
Ne lagjen time,vendi qe ma ndriqoi mendjen time eshte shkolla ime.Asnjehere nuk pertoj qe te shkoj.Nuk thone kot se shkolla eshte dritare e dijes.Tani une vijoj mesimet ne klasen e peste dhe shoh se si pasurohem me dije qdo dite e me shume.I falenderojmes...
Autori: silva · Lloji: Poezi lirike · Tema: nena
Urime 8 marsi poezi Urime cdo nene n'planet, lumturi ,paqje dhe shendet! Ju jeni engjujt e vertete, qe na dhate drite dhe jete. Ne te keq dhe ne te mire, gjuha gjithmone tek ti shkon. O engjull! marrim fryme me lire, Oh , Nene ! kur zemra ren...
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Per lirine e Kosoves
Pritem me vite e derisa erdhi dita e shumepritur e lirise sone.Luftuan trimat tane per t'ia japur lirine vendit tone Kosoves.E kundershtuam shkaun dhe luftuam per liri.Tani pra erdhi ajo dite.Tani ne nuk duhet te kundershtojme shqiptaret por te jemi bashk...
Autori: sara trimi · Lloji: Poezi lirike · Tema: mesueses!
Lulet me te bukura, kudo kane celur. Dhuraten me te bukur, mesueses ia kam zgjedhur Mesuese e dashur! per ty mendoj, nje tufe me lule ty do ta dhuroj.
Autori: Fiona Nikqi · Lloji: Hartim · Tema: Dita e Mesuesit
Sot eshte 7 marsi, dita e mesuesit. Me siguri te gjitheve iu kujtohen ditet e para ne bangat e shkolles. Me siguri te gjitheve iu kujtohen mesimet e para me alfabetin shqip, shqiptimet e para, filli i diturise... Per te gjitha keto duhet falenderuar m...




Komentet e fundit!

Emri: nela
Email: nela@hotmail.com
Komenti: shum bkr

Emri: ajlina
Email: ajlina@hotmail.come
Komenti: Mia me pelqen kjo ESE shum



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com