Data e postimit: 2016-03-24 13:58:22
Lexime: 2577
Pse
Lloji: Analize letrare
Tema: Pse
Autori: Paola Coku
Shkolla: Jeronim de Rada
Klasa: 6c
Qyteti: Ferizaj
E-mail: PaolaCoku@hotmail.com


Pse nuk jam dielli?
Ngrohtesi te ofroj,
Pse nuk jam flutur?
Ne qiell te fluturoj.

Pse nuk jam bilbil?
Pranveren ta zgjoj,
Pse nuk jam dallendyshe?
Gjithmone te shtegtoj.

Pse nuk jam laps?
Poezi te shkruaj,
Pse nuk jam blete?
Qe te rri ne zgjua?

Pse nuk jam lule?
Ne Pranvere te lulezoj,
Pse nuk jam zog?
Ne dege te kendoj.

Per te gjitha keto,
E gjeta nje zgjidhje,
Kur te merzitem,
Large te shkoje,
Endrat e mia do ti,
Realizoj!

Vepra te ngjashme
Autori: eda · Lloji: Poezi personale · Tema: Flutur
Sa do te doja nje flutur te jem krahe te bukur shumngjyresh te kem te fluturoj lart tek ret dhe endrren per te njohur boten ta bej realitet. te shko...
Autori: Lola Tahiri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
Ne pranvere lilezojne lulet.Dielli vizellon.Lulet jane te bukura.Pemet lulezojne.Pranvera fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 Qershor.Pemet zbukurohen bukur.Ne pranvere femijet luajne.Ne pranvere moti nuk eshte edhe shume i nxehte eshte edhe pak i ftohte.A...
Autori: Flavio Hima · Lloji: Poezi lirike · Tema: Pranvera
Nje dite e re nisi sot, nje dite e re plot me diell. Shume lule celin sot dhe, zogjte flutirojne ne qiell. Erdhi pranvera, stina me e bukur. Ne fushat e gjera, femijet lodrojne porsi nje flutur, Neper peme si ne skene, zogjte bilbila kendojn...
Autori: dritero agolli · Lloji: Poezi lirike · Tema: femijet ne boten e tyre
kjo eshte bota me e cuditshme me nje milion befasira me pese kilometra deshira e ndaj kafshaten e bukes per ty e kam kerkuar kahmos celsin ta cel kete bote jam shendrruar ne trendafil e ritur jam ne ate kopesht magjik jam shendruar ne zog e flutu...
Autori: Arlind · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Pranvera eshte stina më e dashur për mua.Në pranverë ti zgjohesh nga kenga e zogjve. Lulet celin plot.Ato kane ere të mir.Nuk ben ftohtë dhe ka plot rreze Dielli.Ne kënaqemi duke luajtur në park mes natyrës.Shpesh bëjmë kurora me lule.Nuk mër...
Autori: ENKELEDA PAPA · Lloji: Poezi lirike · Tema: "E lire"
E lire nen driten e henes frymoj, Nje gonxhe te celur prek, Aromen e saj me endje ndjek. E lire une po kendoj, Nje tingull zvarrites me ngacmon, Ngulcimet qe digjen terr me largon. E lire nga ajo drite qe po me pjek, une jam. Si nje cigare e sh...
Autori: hani alija · Lloji: Tregim · Tema: dhelpra dhe dallendyshja
nje dite nje dhelper duke mdenjur pa nje dallendyshe me nje cope buk ne goj. Dhelpra u afrua afer dallendyshes .dhelpra donte tia mirrte buken dhe te ikte.dhelpra i tha dallendyshes do te kendosh. dallendyshja tha: pse te kendoj? dhelpra u pergjigj:te sh...
Autori: Sofi musha · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Natyra
Po vjen pranvera, me lulet si perla. Me pemet e amullta' o sa shume dhurata. Ti pranvere e bukur, plot me lule shqerra. Mire se erdhe o flutur, po troket tek dera.
Autori: sejdi · Lloji: Poezi lirike · Tema: pranvera
Po vjen pranvera, me lulet si perla. Me pemet e amullta' o sa shume dhurata. Ti pranvere e bukur, plot me lule shqerra. Mire se erdhe o flutur, po troket tek dera.
Autori: fiona hymeti · Lloji: Poezi lirike · Tema: stinet
Po vjen pranvera, me lulet si perla. Me pemet e amullta' o sa shume dhurata. Ti pranvere e bukur, plot me lule shqerra. Mire se erdhe o flutur, po troket tek dera
Autori: anna · Lloji: Poezi personale · Tema: emri
EMRI IM mora nje X te xixellonja aty gjeta driten, mora nje H te hajmalia aty gjeta fatin, mora nje O te ora aty gjeta korrektesine, mora nje A te arma aty gjeta guximin, mora nje N te nena aty gjeta dashurine, mora nje A te ari aty gjeta...
Autori: mirlind hasangjekaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: poezija eshte per luleboren
Lulebora Koken e nxori nga bora, Femijeve para ju del, Ne pranver lulebora Me e para del. ngjet se thote : ''Shum deshiroj kryet jasht ta nxjerr. A eshte koha t' lulezoj, Pranvera a erdh?'' Erdhi pranvera e bardh, Po zgjatet cdo dit. Mir...
Autori: Argonita Mullaliu · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Pranvera
Qelin pemet ngjyra-ngjyra Qe t'i bejne frutat e mira Vjen dallendyshja fluturim Kur vjen pranvera ne vendin tim. Bletat puntore gjithmone vallezojne Lule me lule mjalte tubojne Fluturat gjithkund fluturojne Lule me lule kenge kendojne Ka e...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera ne vendin tim
Hartim per Pranveren -Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen ng...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com