Data e postimit: 2016-03-23 17:57:07
Lexime: 2583
Ti
Lloji: Analize letrare
Tema: Ti
Autori: Mirnisa Bytyçi
Shkolla: Bajram Curri
Klasa: 7/2
Qyteti: istog
E-mail: mirnisa.b@hotmail.com


E di ku ndodhem tani? Nodhem aty ku të takova ty. Aty ku shkëlqimi yt ma mori mendjen, aty ku unë thash më në fund e gjeta atë qe dua. E di ku dua të shkoj ! Të shkoj në ato vende që me ty ëndërroj, aty thjesht ku hëna më mjafton ta shikoj, të mbaj dorën tënde, të jem pranë teje e të të them:,, tani asgjë pa ty nuk ka vlerë". Do të doja të ngjitëm, të zbresë, të shikoj majtas e djathtas, thjesht me ty një çast të jetoj. Ti ! Ti je asrsyeja qe frymoj, je qenja që më jep dëshirë të jetoj. Po e di, do të shkruaj pafund, e nuk do arrij kurrë të të bind që për ty edhe jetën e jap, se pa ty thjesht jetë nuk kam

Vepra te ngjashme
Autori: N.Osmenaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Liria
Mos me ler te cmendem.Kam kaq shume gjera brenda sa po plas.Dua te qesh,dua te luaj...dua te marr fryme.Sa shume do doja qe dikush te therriste emrin tim e te me ftonte te humbisnim ne pafundesine e magjishme te jetes.Por thjesht un po cmendem!Jam kaq e i...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Leter · Tema: O ZOT!
O ZOT! Me jep durim te jetoj ne kete toke...Me jep durim te perballem me cdo sfide ne jete....O Zot un e di se te gjitha keto jan sprova dhe sfida qe ti mi ke vendosur per te pare besimin tim dhe per te lartesuar...Un besoj ne fuqine tende dhe un besoj s...
Autori: LH · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjakmarrja ne Shqiperi dhe menyra si e perjeton nje vajze adoleshente ngujimin.
Ese “Sikur të kisha edhe unë një jetë…” Një jetë më ndryshe, me më shumë liri, paqe, argëtim, lumturi dhe dashuri. Vetëm kaq dua në këtë botë. Unë marr frymë, por nuk jetoj, s’jam në këtë botë, askujt nuk i interesoj. Jeta ...
Autori: donita osmanollaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: deshira per tu bere shkrimtare
Dëshira për ‘u bërë shkrimtare Dëshira ime më e madhe në botë është të bëhem shkrimtare e shquar shqiptare.I kam shumë lakmi shkrimtarët e mëdhenj të letërsis sonë.Të cilët janë me qindra e mijëra.Do t’i përmedja disa, por nuk ...
Autori: donita osmanollaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: dëshira për tu bërë shkrimtare
Dëshira për ‘u bërë shkrimtare Dëshira ime më e madhe në botë është të bëhem shkrimtare e shquar shqiptare.I kam shumë lakmi shkrimtarët e mëdhenj të letërsis sonë.Të cilët janë me qindra e mijëra.Do t’i përmedja disa, por nuk ...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Ese filozofike · Tema: perse jemi ne toke
Jeta eshte nje lufte. Eshte nje beteje qe duhet fituar. Eshte nje enderr qe duhet jetuar. Por.perse jetojme? Kemi ardhur ne jete per nje qellim te caktuar apo jemi thjesht kalimtar ne kete bote?! ...
Autori: madrilene · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria
ndërroj shijen e buzëve tuaËndërroj Që sikur mjalti kanë ëmbëlsi, Zgjas buzët e mia drejt teje Të të puth me shumë dashuri! E ti largon kokën prapa Bëhesh se s’më don, Por e di se zemra jote Për mua loton! Buzët i lëpin me ...
Autori: Anonime · Lloji: Pershkrim · Tema: Motivim për ata që kanë guxim të ëndërrojnë
Asnjëherë më parë nuk isha ndier kaq keq. Po të ju thoja se viti që shkoi ishte më i keqi për mia a thua vallë do besonit ? Studioja shkollën e mesme të mjekësisë dhe vazhdimisht mësonim adoleshenca , adoleshenca , adoleshenca ashtu e kës...
Autori: vjollca · Lloji: Ese pershkruese · Tema: MATURANTET
ESE:MATURANTET Te shkruash per nje tem kaq te rendesishme nuk eshte fare e lehte sepse qdo bashkim i shkronjave te jep nje ndjenje te re qdo bashkim i fjaleve te kujton diqka te shkuar ndersa qdo lot qe pikon nga syri te kujton nje te kaluar sa veshtir...
Autori: Ardijona Tahiri · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ja Si eshte jeta
Thjesht Jeta Jeta mund te jet e shemtuar mund te behet e bukur. Jeta mund te jet zjarr por mund te shuhet. Jeta mund te jet e hidhur mund te behet e lumtur. Jeta mund te jet lule me gjemba por mund te beht lule e brisht. Jeta mund te jet e keq...
Autori: Madalena · Lloji: Poezi dashurie · Tema: I love you my best friend
e mbaj mend si sot kur te takova ty me nje buzeqeshje te fsheht me shikoje ne sy qe nga ai cast u bere jeta ime dhe tani kurre nuk del dot nga zemra ime moter nk kam por nuk me duhet nje tkam ty sa per 100 dhe nk te nderroj me asnj shume gjera bash...
Autori: Sibora Huda · Lloji: Poezi personale · Tema: Personale
Jetë pa titull Çfarë është stresi ? Frikë ? ! Jo, jo ... Stresi është mendim që të ndjek, Ditë e natë mendjen të prek, As në gjumë e ëndërr nuk të le të qetë. Heshtja të mbyt, Stresi të vjen në fyt, Është ankth, Të ...
Autori: Kujtim Gashi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria
Fillova ta kërkoj dike, dike që do me dojë, dike që me të mund të flas lirshem, dike që ta fillojm nje jetë të re, nje jetë nga fillimi e deri ne fund. Çdo natë e enderroja njerën, ishte me trup të gjatë,  flokë te bardh e sy te kalter ...
Autori: erinda jace · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: adoleshenca
ne te bukurar enderrime dua te humbas natyren e bukur fort ta shijoj dhe gezimi im t arrij pa mas dua me pemeve t jetoj e bukura hen serish doli liqeni mori ngjyr te arte por bukurine me pas qielli ja mori me yjet e bukur si topa te zjarrt t...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com