Data e postimit: 2015-04-29 14:04:02
Lexime: 3180
asma
Lloji: Ese pershkruese
Tema: ne burgun e ndergjegjies
Autori: asma
Shkolla: vasil shanto
Klasa: 8a
Qyteti: shkoder
E-mail: senad@yahoo.com


Shpirti ne kohen e diktatures me ngjante si nje flete e bardhe e zhgarravitur nga dhimbjet ,torturat dhe vuajtjet e jetes .I mbyllur ne hekurat e ndergjegjies ,qe brente cdo cast cepat e zemres nga pamundesia e te vepruarit .Rrethi ku jetoja dukej si negativi nje filmi i shoqeruar me zhurmen dhe ankthin .Shtrengime te forta kishte cdo moment nga brenga ,sic thote edhe 1 fjale e urte :"murin e shemb lageshtira ,kurse njeriun e shkaterron brenga ".Tymi i zemres nuk kishte nga te shperndahej .Uji i turbullt i mbulonte vegimet e qarta .Cdo gje ish erresire....erresire masive.

Vepra te ngjashme
Autori: xhesi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: cfare eshte per ju te qenit i/e dashuruar?
Dashuria eshte ndjenja më universale,me e paster dhe me e sinqert ne bote; eshte lidhje shpirterore mes dy personave qe i falin jete njeri tjetrit. Cdo njeri dashuron duke perjetuar ndjenjen e dashuris ne nje apo ne te gjitha ndarjet e saj,si: dashuria ...
Autori: Nia T · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Rinia ne kohen e diktatures dhe ne kohen e sotme
Rinia ne kohen e diktatures ishin me te perqendruar tek vetja,nuk u tregonin gjithcka prinderve te tyre,ishin te mbyllur ne vetvete,mirpo perseri tregoheshin te sjellshem dhe te edukuar me te medhenjte . Kur mbaronin gjimnazin mendonin per te ardhmen dhe...
Autori: Beki Dodaj · Lloji: Tekst filozofik · Tema: Monolog i ndertuar ne baze te pyetjeve
Erresire!....Ngado qe hedh kembet erresire.cfare do qe me sheh syri; erresire.A mos;jam e vetme???MOs ndoshta mbeta vetem ne mes te kesaje erresire??Por prisni.Mos,mos ndoshta pashe nje drite?? Oh po !!.....Po po ja tek eshte une po e shoh.Eh sa e lumtu...
Autori: Anonim · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Nena ime ♥
Nene moj, Ti qe gjumit i the STOP per mua Ti qe njerezve u the VETEM ATE DUA Ti qe vuajtje e brenga plot mban mbi supe Ti qe te qaren time me fjale e zbute Ti qe nga zemra buron vec dashuri Ti qe nga fryma jote marrim vec butesi Ti qe vjen vetem nj...
Autori: grejsi mani · Lloji: Poezi dashurie · Tema: poezi
erdhi nata erresire ne syte e mi hija e territ kerkon te me perpije .sa keq sa keq sepse jam vetem jam pa ty ne kete erresire gllaberuese po i kerkoj ata sy .ku je i dashur pafundesisht po te kerkoj te me japesh doren dhe erresiren te largoj eja me merr d...
Autori: Yllka Dhani · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Lengimet e shpirtit
Poezia flet per vuajtjet qe shpirti i perjeton nga dashuria . Shpesh here dashuria eshte forma me e paster e dashurise por nuk duhet harruar fakti qe ajo ben pjes po aq sa ne lumturi edhe ne dhimbjet , merzite e shumta qe vrasin shpirtin tone .
Autori: asma · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dashuria lindi per te qene e perjetshme
Dashuria eshte nje ndjenje e bukur dhe e delire,e buruar ne shume zemra.Ajo lind si rrjedhoje e miresise dhe bukurise shpirterore .Dashuria eshte nje ndjenje qe nuk mund te pershkruhet dot me fjale dhe nuk mund ta kuptoje kushdo ,sepse ajo mund te kuptohe...
Autori: sara · Lloji: Analize letrare · Tema: dashuria ndaj nenes
E kush tha se ekzistojne shtate mrekulli ?? Mos hrrova mrekullin e vertet ..... Ku mes dhimbjesh , gezimesh me solli ne jete . ku ka qene e para qe me ka ndjer rrahjet e zemres .E para qe me ka fshire lotin e par ,ku mes lotesh i kam dhuruar buzeqeshjen ....
Autori: desara · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese per nenen
Te flasesh per nenen esht shum e veshtir por edhe nje kenaqesii e madhe sepse te flasesh per njeriun me te dashur ne bote nuk eshte e lehte sepse nuk do te mjaftonte nje jete e tere..!! Nena ime e dashur faleminderit x gjithcka qe ke bere per mua mbi te g...
Autori: Besard Ajazi · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuri e pafund
O e dashura e zemres sime nga ty mendja nuk me hiqet , per ty gjumi m'ther si shpat per ty endrroj dit e nat. Pa ty jeta nuk asht jet dhe me dit se shkoj n'fund t'ferrit une ty prap s'te la dhe me dit se m'pushkatojn me ty jeten perjetsisht. Sat jet jeta ...
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pse?
Pse? Pse kjo bot ta kthen shpinen?Pse njerzit qe i do me shum largohen?Pse njeriu qe i beson met vertet ësht duke te genjyer Pse pse pse Kjo pytje mund ta bej njeriun qe ti hyr besimeve te kota mete vertet zoti ti jep ato qe don ai kur don te jep diqka ...
Autori: xhoi · Lloji: Ese filozofike · Tema: dashuria
"Ti Dashuri je Liri, ti Dashuri je Roberi" Pa dyshim qe per njeriun, ndjenja me e bukur qe mund te provoje ne jete eshte dashuria. Ajo dashuri e cila eshte nje force madhore, te ngre peshe shpirtin, te ben me te mire, nje force universale dhe misterioz...
Autori: Erimelda Karaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria
Dashuria eshte ndjenja me e bukur dhe me fisnike qe buron ne shpirtin e paster te nje individi. Une do ta cilesoja si nje element hyjnor qe te privilegjon dhe te ben te ndihesh si ne qiellin e shtate. Ajo i jep shije, gjalleri dhe kenaqesi te pamundur jet...
Autori: R.S · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ese per guximin.
Guximi. Fiton apo humbet? E gjejme ne apo vjen vetë? Pytja qe te ndjell kureshtje ne trurin tend qe bluan mendime se si do ia dalesh ne cdo gje. Kjo quhet mosbesim ne vetvete. Por ka nje ilaç per kete. Guximi. Ilaçi qe i duhet te gjitheve qe mendojn s...




Komentet e fundit!

Emri: elif
Email: elif@gmail.com
Komenti:

Emri: asma
Email: senad@yahoo.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com