Data e postimit: 2014-11-06 17:44:12
Lexime: 3020
endrra
Lloji: Analize letrare
Tema: endrra
Autori: leonita
Shkolla: korb muca
Klasa: 9
Qyteti: tirane
E-mail: leonitanita@yahoo.com


ne enderr dua te te flass
dhe me grusht do te godas
perse mua ti sme flet
ta dish do te hudh ne det
do ti qeth floket ti bej tull
dhe do te te lidh ne kull
te te shohin qe te gjith
dhe nga kulla do te zgjidh
do te coj te njerezia
te te bjeri ty lia
do te shkoj te doltorri
do ti mar nje ilac morri
do te ta hudh ne kok
te te bhere lekura n'tok

Vepra te ngjashme
Autori: scx · Lloji: Gjeegjeza · Tema: uj
Kur i lidh, ikin, kur i zgjidh, rrinë.
Autori: Dorina.D · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Me lejo te jem Humane
E zhytur ne nje oqean te pakuptimte, e asfiksuar nga “ataraxia” ne nje trup automat dhe ne nje bote qe eshte thjesht nje skene me dite te kota, me kapituj telenovelash te lira. Merzitja, si nje protogoniste e vertete te nje jete bosh dhe te pakuptimte...
Autori: roney · Lloji: Ese argumentuese · Tema: twin Towers
21 shtator te vit 2001 ne NEW YORK ndhodhi nje fatkesi qyteti ishte krejt qet.Pas 2 minutash nje avion godet kullen e pare.Gjorge bush kishte shkuar vetem te nje kopesht femijesh dhe e kishin lajmeruar se avioni kishte goditur kullen e par.Gjorge bush ...
Autori: Fortesa Jeliqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Prizreni
Qyteti me i bukur i KOSOVES natyrisht qe bahet fjal per qytetin e Prizrenit.Ka shume gjera te bukra qe duhet mej permend por vetem disa .Ne shesh esht shadervani i bukur i njohur nga te gjith pastaj edhe ura e gurit por pjesa kryesore te ky qytet eshte,ku...
Autori: Ana · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Arti
Per disa arti eshte thjeshte nje vizatim ose dicka pakuptim,abstrakt e i merzitshem.Per disa te tjere ai duket fiks si nje labirit,ku qe te dalesh eshte pak e veshtir ose le te themi duhet ti dish rruget qe te cojne ne dalje.Ndoshta qe te vizatosh ose te ...
Autori: vlera · Lloji: Poezi personale · Tema: Vellaut
Vellau im Te gjith ia kan lakmi Floket si flori Ata sy te zij Diturin e tij Hieshin e kan te gjith Por jo si te vellaut tim
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Perse?
Me ka lindur nje deshire e zjarrte me djeg trupi ne cdo ane mendoj shume per ata qe nuk kane nje jete te bukur e te arte. Mendoj per ata qe njeri-tjetrin e levdojne sa per sy e faqe se me pas e helmojne Mendoj per ata qe s'jane te gezuar per ata ...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Perse?
Me ka lindur nje deshire e zjarrte me djeg trupi ne cdo ane mendoj shume per ata qe nuk kane nje jete te bukur e te arte. Mendoj per ata qe njeri-tjetrin e levdojne sa per sy e faqe se me pas e helmojne Mendoj per ata qe s'jane te gezuar per ata ...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Poezi personale · Tema: Perse?
Me ka lindur nje deshire e zjarrte me djeg trupi ne cdo ane mendoj shume per ata qe nuk kane nje jete te bukur e te arte. Mendoj per ata qe njeri-tjetrin e levdojne sa per sy e faqe se me pas e helmojne Mendoj per ata qe s'jane te gezuar per ata ...
Autori: Kujtim Gashi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria
Fillova ta kërkoj dike, dike që do me dojë, dike që me të mund të flas lirshem, dike që ta fillojm nje jetë të re, nje jetë nga fillimi e deri ne fund. Çdo natë e enderroja njerën, ishte me trup të gjatë,  flokë te bardh e sy te kalter ...
Autori: Shkurta Xheladini · Lloji: Tregim · Tema: Zogu dhe Kulla
Ky tregim flet për një zog i cili jeton ne një kulle te larte dhe një djalë qe dëshiron te ja merre zogut këngën. Zogu këndonte aq bukure sa që bënte qe trëndafilat te lulëzojnë me fletët e tyre te blerta. Djali i cili jetonte ne një dhome...
Autori: Ana · Lloji: Poezi dashurie · Tema: per ty
Jam diku humbur ne mendime se ce ka gjet kete zemren time S’mund te mendoj azgje tjeter vec per ty e shkruaj ne leter. Zdi ku jam e zdi ku shkoj as nuk dua te mendoj Po me thuaj si te harroj kur xhdo cast te mendoj. Me fal zemren un po vras ...
Autori: JasiN Rustemi · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Ta dije sa Shume te Dua
Ehh ta Dish sa Shume te Dua Do te Rijje Veq me Mua Dua ti ndjej Buzt e Tua Fjalet qe Vetem Ti mi Thua... Qdo Mengjes Kur Diellin Shoh Ty te Memdoj ty se Din pa ty e dashur Jo nuk Jetoj,Sonte te Kerkoj Kujee Prap te vetem mos me Leee ne ket enderr qe smba...
Autori: albenita selimaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: qka enderoj kur nuk fle
JO veq une, por te gjith enderojne,endrrat s kane mbarim ,edhe kur te arrim lart prape endrrat na shfaqen ne mendjet tona ...Une enderroj po nje enderr e rikujtoj me se shumti edhe kur fle edhe kur nuk fle ,ajo enderr tashme ka zene nje vend ne mendjen ti...




Komentet e fundit!

Emri: era
Email: eranita@yahoo.com
Komenti: fantastike.e papare te betohem qeka gallat...je e modhe o goc....hahahahah:

Emri: leonita
Email: leonitanita@yahoo.com
Komenti: te te bjeri lekura n'tok



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com