Data e postimit: 2013-05-15 18:32:46
Lexime: 24136
e ardhmja jone
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: qka enderoj kur nuk fle
Autori: albenita selimaj
Shkolla: deshmoret e greikocit
Klasa: 7c
Qyteti: greikoc-suharek
E-mail: litta-1@live.com


JO veq une, por te gjith enderojne,endrrat s kane mbarim ,edhe kur te arrim lart prape endrrat na shfaqen ne mendjet tona ...Une enderroj po nje enderr e rikujtoj me se shumti edhe kur fle edhe kur nuk fle ,ajo enderr tashme ka zene nje vend ne mendjen time..ne ate enderr nuk e shoh veten sikur nje vajze e zakonshme ,e shoh krejteshisht ndryshe ..E shoh sikur nje vajze tjeter ,sikur nje vajz e mirnjohur ,edhe pse eshte veshtir qe te bej kete enderr realitet ,por do te jap ghithqka nga vetja per te plotesuar kete enderr ..Jeta eshte shkall-shkall ,duhet ti kaloj te gjitha ato shkall per te arritur deri te endrra te cilen e kemi thurur tashme ,pa e kthyer koken prapa ,dhe pa u frikesuar qe mos harroj ndonje shkall,ose qe mos te rrezohem nga shkallet dhe te lendohem ............................... Me pas ju lutem qe te vazhdoni me endrren qe ju e enderroni gjithmone dhe kur te vini ne fund te ket nje fund sa me te bukur dhe shprehes ju lutem sepse une se di se qka enderroni ju....

Vepra te ngjashme
Autori: Xhijnesa Hodaj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Endrra ime
Endrra ime -Mengjes i ftohte ,koha kishte filluar te acarohej,pashe se kishte rene bore. Nga gezimi dola me vrap jashte,pa pritur me zuri syri nje djalosh i cili nuk levizte fare nga vendi , buzet e tij te thara vuanin per nje pike uje.Verdalle me sil...
Autori: Anna Cani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Arti dhe enderrat jane shume prane njera-tjetres
Qe te krijosh si fillim duhet te enderrosh. Pas cdo arti fshihet nje enderr te cilen e bejme realitet. Arti dhe enderrat shprehin dicka. Ato te dyja jane sa te njejta,aq edhe te ndryshme. Endrra ka shume,por ato qe shprehen me ane te pikturimit,te artit m...
Autori: Kristina Mandri · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Endrra ime
Enderr Cdokush e ka endrren e tij Qe kurr ne jet nuk mbaron Nuk ka njeri pa fantazi Vetem kur ate e realizon Kur njera enderr mbaron Fillon dhe tjetra pas saj Por endrra ime më e madhe Urryesit shum larg ti mbaj Vjen nje bot tjeter ...
Autori: Kelima Kotarja · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A realizohet nje enderr e cila ka baze joreale?
Nje njeri normal brenda per brenda 1 viti shikon rreth 1400 endrra.. Dhe shumica prej tyre do te benin te pamunduren qe ti realizonin ato.. Po sikur njerezit te provonin te realizonin nje enderr ku e cila nk do kishte per baze realitetin?! Ne ditet e s...
Autori: Ana · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Arti
Per disa arti eshte thjeshte nje vizatim ose dicka pakuptim,abstrakt e i merzitshem.Per disa te tjere ai duket fiks si nje labirit,ku qe te dalesh eshte pak e veshtir ose le te themi duhet ti dish rruget qe te cojne ne dalje.Ndoshta qe te vizatosh ose te ...
Autori: Barhyli. · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jete e pa merituar dhe e pa llogaritur nga i Plotefuqishmi.
Ju faleminderit qe na krijoni mundesine qe te shkruajme ato ngjarje pesha e ndodhjes se te cilave rendon akoma mbi qenien tone dhe eshte rrenjosur aq thelle ne ndergjegjen tone sa qe akoma edhe sote pas afer 25 vjetesh here pas here na trondit kur i kujto...
Autori: sndi · Lloji: Analize letrare · Tema: gjithe jeten rendim te realizojme endrrat tona
ka raste kur ulemi e mendojme sesa shume sakrifikojme per te realizuar endrrat qe kemi. gjate gjithe kohes ne mendojme per ate c'ka do te vije ne te ardhmen jo per ate qe jetojme.ka njerez qe kane shume endrra ,deshira por nuk mund t'i realizojne per shk...
Autori: Kaltrina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta eshte e bukur !
Jeta eshte nje enigme e shtruar ne menyra te ndryshme por me zgjedhje te pakta.Ajo eshte nje udhetim i mundimshem,plot befasira dhe qudira.Ky udhetim percillet me dashuri dhe lumturi por disa njerez e percjellin ate me urrejtje dhe egoizem.Me njerez te ti...
Autori: Ana · Lloji: Poezi lirike · Tema: Endrrat
Hap syte nga nje rreze e besdisshme e diellit tek bie ne sy e gjej veten ne nje te sotme ndryshe shume te ndryshme nga te tjerat Ne nje te sotme pa endrra per te neseremen pa motive, pa qellime per te arritur e mbyllur ne nje cep te dhomes me zemre...
Autori: Ariela Selimllari · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ndikimi i COVID-19 tek une
Mora letren serish dhe u futa ne boten time.E cfare te shkruaj valle?S'kam asgje te re vecse gjumit dhe mesimit online.E si mund te kete kur sheh kudo ne toke trupa te pafajshem te vdesin papritur.A e meritojme ne kete?Jam teper e pasigurt se cila teme ...
Autori: Geni · Lloji: Tregime erotike · Tema: Endrra ime
Jam nje djal 20 vjeç dhe e kam enderr te bej sex ne nusen e xhaxhait tim. Sa here qe e shikoj ne Ngrihet ka.i keq. Endrra ime eshte te bej sex une me te ose te jem dhe me 2 meshkuj te tjere dhe ta qim te 3. Njeri te shtrihet dhe ta qi ne pidh, njeri ti h...
Autori: Anja · Lloji: Tregim · Tema: dashuria
Si mund te te urrej? Kur qelizat e mia ne cdo moment ulerasin emrin tend? Si mund une te tmbaj inat e tmos dua te tflas?! Kur vite me rradhe e kam enderruar dicka te tille?? Kur cdo mengjes zgjohem me ty e ngrysem me ty? E si mund un dashuri, te fillo...
Autori: YourLiterary.com · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Te enderrosh....
Te enderrosh per ne femijet eshte gjithcka.Endrrat lidhen me shpresen dhe....bam.....ato zhduken pa lene asnje gjurme. Ne kete bote nuk ka femije pa endrra ,te keqija dhe te mira jane endrrat e tyre .Por kur nuk realizohen te duket se e gjithe bota po te...
Autori: Kelima Kotarja · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A realizohet nje enderr e cila nk ka baze reale?
Ese! Nje njeri brenda per brenda nje viti duhet te shohe te pakten 1400 endrra... Shumica e njerezve bejen te pamunduren duke provuar per ta khyer ate ne realitet!! Po nese nje njeri do te donte te bente realitetnje enderr e cila nuk ka per baze asgje ...




Komentet e fundit!

Emri: xhesi F
Email: xhesifarruku@gmail.com
Komenti:

Emri: ilva
Email: kokotiilu2017@gmail.com
Komenti: fiks per zotin sa pa lidhje un po kerkoj per E ARDHMJA JONE jo per endrrat

Emri: gleni
Email: glenivahidi@hotmail.com
Komenti: kjo eshte pa lidhje un kerkoj nji krijim me titull 'e ardhmja jone' ndersa kjo eshte per endrrat

Emri: anna
Email: ana8.alkoclar@yahoo.com
Komenti: Sa kot ,pa lidhje:-!:-P

Emri: anna
Email: ana8.alkoclar@yahoo.com
Komenti: Sa kot ,pa lidhje:-!:-P

Emri: sara
Email: sara1@hotmail.com
Komenti: kjo flet per endrrat jo per te ardhmen sa kot

Emri: haxhi elezaj
Email: gjikuelezaj31@gmail.com
Komenti: Kjo eshte perfekte

Emri: dani alves
Email: dani@gmail.com
Komenti: :-):-)):-D:-:-(:-Q8-o:-l:-[:-((:-D:->:-)):-):-)

Emri: iranop
Email: oldison.ponari@hotmail.com
Komenti:

Emri: lorena
Email: lori.lorena@live.com
Komenti:


Emri: ne fb www.fb.com/xhonsi.pg
Email: mebenishoknefb12@gmail.com
Komenti: ne fb me conni ftese

Emri: fatjon
Email: fatjon.jonuzi.9@yahoo.com
Komenti:

Emri: anna
Email: lindta.sari@yahoo.com
Komenti:

Emri: liljana
Email: liljanasari@yahoo.com
Komenti:

Emri: ana
Email: xheni.xhensila1999@yahoo.com
Komenti: cka



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com