Data e postimit: 2021-04-19 19:08:09
Lexime: 3100 |
Koha eshte armiku me i madh i njeriut. Koha eshte gjeja e vetme para se ciles njeriu i dorezon armet e luftes. Njeriu nuk arrin dot ta ndale ate. E them kete sepse lindim ne nje kohe te caktuar dhe rritemi e vdesim po nga koha. Koha na shnderron nga te v...
|
Viti 2013.Ende krime dhe mizori ne bote.A do te mbaroje ndonjehere valle?Nje lufte njerezore qe ka filluar qe ne lashtesi,te ciles nuk po i vjen fundi dhe nuk ka gjasa qe te vije tani afer.Nje lufte njerezore,qe e ka origjinen te mizoria e te ashtuquajtur...
|
jam duke shkruar me tellesi te zemres,me thellesi te shpirtit jam duke e kujtuar jeten qe ma ofron te jetuarit,jam duke humbur ne nje erresir te erret,jam duke shendritur ne nje shendritse te ndritur,jam duke menduar mendimet qe me kan Ofruar afer mendjes...
|
une shoket dhe shoqet e miiii i dua shume se nese une apo dikush ne e ofrojme njeri tjetrin prandaj ne duhet ta ofrojme njeri tjetrin ti ndimojme njeri tjetrit kjo dashuri quhet dashuri rreciproke
|
Afron dit e madhe
Bij te skenderbeut
-28 nentori-
i dha ngjyr atdheut
ngjyrose nje komb
kuq e zi valvitur
ne ballkan te vlores
pavarsi e zbritur.
28 NENZORI KUQ E ZI FLAMURI KOMBETAR:
|
Ditet ndryshe nga te tjeret, qdo her e me shum e ndjej mungesen tende.Perqafimet dhe fjalet e bukura qe mi thoshe nuk do ti harroj kurre.Vazhdimit e ndjej shtrengimin e duarve tuaj,shikimin e embel qe do te me mbetet gjate kujteses time.Tani qe te ka mbul...
|
Nuk Mendoj Se Duhet Te Isha Ketu!
Nuk Duhet Te Perjetoja Keto Gjera,Un Nuk I Bera Gje Askujt !
Jetaa U Tregua E Poshter Me Mua,Madje Shumm E Poshter.
Nuk Mund Te Kaloj Nje Dit Pa Qare.Por Pse?Sepse Jeta Esht Mizore,ose Ndoshta U Tregua Vetem Me Mua.Nuk...
|
me lejo te flas pa shtrengime sipas deshirave, qellimeve apo sipas aftesive te mija te te komunikuarit. Pse me mbani ne burg, apo duhet te kerkoj leje te flas! Une sdi te flas di vetem te shkruaj , po te tjeret pse i mbani ne burg! apo deshiron qe ti te j...
|
Kujtimet jane ngjarje qe te kane ndodhur gjate nje periudhe te jetes . Ato mund te na kene ndodhur ne raste te mira apo dhe ne ato te keqija . Edhe pse nje pjese te madhe te jetes e kam kaluar vetem me kujtime te mira . Sepse mendoj se ne qofte se ke nje ...
|
Bashkimi i Kosoves me Shqiperine eshte endrra e te gjithe Shqipetareve kudo ku ndodhen, por eshte dicka shume e veshtire per tu realizuar per shkak te faktorit nderkombetar qe e refuzon nje bashkim te tille per momentin.
Situata politike ne te ...
|
Njerezimi e pranon se bota eshte pak e shtypur pikerisht prej te ftohtit ne te dy veshkat e saj. Mbi statuja ka vetem rreze te bardha. Rralle shkelqejne. Ato jane te prajshme. Detyrohen te pranojne qe te maskohen apo duke u hequr edhe koken, vetem per te ...
|
Sapo lindim ne behemi pjese e nje trungu shoqeror te quajtur familje. Por pjese e kesaj familje nuk jemi vetem ne, disa familje kane edhe nje pjesetar,ne vatren e tyre te quajtur dhune. Dhuna eshte nje forme e ushtrimit te ndjenjave qe aktivizohen nga a...
|
ceshte e bukura
Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. ajo ka aq shume dhimbje brenda saj, por e mira eshte se cdo dhimbje shoqerohet me dicka te gezuar. Prandaj s’ka dhimbje pa gezim dhe ska gezim pa dhimbje. ...
|
Eshte ironike menyra se si njerzit perpiqen te krijojne vetveten e tyre.cdo gje eshte pjese e karakterit personal te njerzve.qe ne femijeri mesohemi me rrezikun dhe menyren se si te pershtatemi me te.duke u rritur njeriu duhet te jete i pergatitur per cdo...
|