Data e postimit: 2013-05-11 11:51:03
Lexime: 14551
Pushimet ne fshat
Autori: Sabire Xhihani
Lloji: Pershkrim
Tema: Pushimet ne fshat
Shkolla: 3 Deshmoret
Klasa: 6A
Qyteti: Kavaje
E-mail: Email eshte i fshehur!


Pushimet e veres jane gjithmone te mirepritura sidomos ato qe kalojme ne fshat tek gjyshja!Qyteti ku jetoj na ofron shume gjera,shume zbavitje por mua me pelqen shume fshati.Qetesia e tij te mbeshtjell si nje lekure e dyte ne muzgun e mbremjes kur punet kane mbaruar.Larmia e aromave te behet pjese e jotja,e perhershme dhe embelsia e njerzve te thjeshte,puntor te le ne buze buzeqeshjen.Por agimi eshte momenti im,momenti kur yjet dhe qielli akoma se kane larguar pergjumjen e nates,dielli nis e shperndan rrezet e tij te ndicueshme rreze kodrave te gjelberta.Gjithcka fillon e gjallerohet nga zhurmat e zgjimit,nga gjeli qe lajmeron i pari agimin,nga njerzit qe nzitojne per ne ara apo ne pune te tjera por gjithcka fillon me aromen e kendeshme te kulecerve te bera nga duart e gjyshes time.

Vepra te ngjashme
Autori: Nikoleta rondo · Lloji: Pershkrim · Tema: Nena ime e shtrenjt
Mamajaeshte nje engjell. Mamaja te ndihmon shume kur ti ke nje problem je e stresuar apo ke ndonje hall ajo eshte e gatesheme per te zhgjidhur problem apo per te te dhen nje perqafim. Mamaja per femijen le koken sepse femija per nenen eshte gjithe bota ve...
Autori: Erjola · Lloji: Pershkrim · Tema: Jeta
Jeta ka shume veshtiresi. Jeta nuk eshte loje qe te tjeret te luajne me te. Shumica prej nesh gjykojme shume persona per menyren se si esht veshur apo per stilin ose karakterin qe ato kane. Duke u bazuar te kjo disa e mendojne jeten nje paragjykim te madh...
Autori: Anabela · Lloji: Pershkrim · Tema: VJESHTA
Vjeshta...stina ku gjelberimi humb, e natyra mbulohet me ngjyre ari.Eshte stina ku pemet fillojne te thahen e gjethet e tyre bien. Stina ku pushimet mbarojne e shkolla fillon.Rruget e qytetit jane te mbuluara me gjethe te nuancave te ngjyres kafe.Kurse p...
Autori: xhulia · Lloji: Pershkrim · Tema: si te pershkrush ne menyre subjektive
ne ketepershkrim une dote portretizoj kusheriren time me te afert qe e dua shume. ajo quhet I.ajo banon ne fier.eshte 16 vjece. pothuajse, ne jemi bashkemoshatare. nekete shkrim do te shpreh hapur gjithe pershtypjet e mia per te. eshte e bukur, nje brune...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Kujtime
Ne moshen 7-vjecare kam qene ne klase te pare, ne shkollen “Wilson”. Me kujtohen se ato kane qene castet me te gezueshme per mua. Kam qene femije energjik, gjithnje i hedhur dhe ne kerkim te lojrave te reja. Ishte dite me shi dhe si gjithmone isha ne...
Autori: ona liona · Lloji: Pershkrim · Tema: instrumenti muzikor fyelli
fyelli eshte nje instrument muzikor i cili perdoret nga barijte mund ta gjejme ne madhesi te ndryshme duke filluar nga 18 ne 90 cm she ndertohet prej druri te bushit ,te arres ,por ka dhe nga gypa metalik sidomos prej bronci .Fuelli eshte instrument frymo...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Shoqja
I. Pershkrimi objektiv Erjola eshte nje nxenese ne klasen e nente te shkolles 9-vjecare “Edith Durham”. Ajo eshte pesembedhjete vjece. Eshte e gjate rreth 175 cm dhe eshte elegante. Ka floke te zinje dhe te gjate me onde. Syte e saj jane ne ngjyre ge...
Autori: xxxxxxxxxxx · Lloji: Pershkrim · Tema: B......
Ai esh me shume se cdo fjale eshte engjelli mbrojtes,dielli qe me ndricon cdo mngjes,hena ime,yjet e cicerimat e lumtura eshte buzeqeshja e dites sime.Ajri qe thith i perket ati,hapat qe hedh i perkasin atij,dashurin qe me japin i perket atij.Eshte ...
Autori: gjergj fishta · Lloji: Pershkrim · Tema: vlersimi i poemes lahuta e malsise
lahuta e malsise eshte nje poeme me teme historike e cila mbart ne vete gjithe historine e popullit shqiptar.ajo eshte vlersuar si vepra me madhore e kombit shqiptar,ajo per me teper eshte quajtur nje epos ballkanik vepra me e unitizuar e origjinalitetit ...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja dhe Genjeshtra
Vetvetja dhe Genjeshtra KY SHKRIM I DEDIKOHET TE GJITHEVE;JU SUGJEROJ TA LEXONI Jeta eshte e veshtire...Apo jo? C'do te benit perpara nje veshtiresie? Epo ja ku eshte pergjigjja juaj.....Dua te them qe te mos shtiremi si dikush qe nuk jemi,pra te tre...
Autori: Greis · Lloji: Pershkrim · Tema: Stina e pranveres
E nga t’ia nisësh për të përshkruar pranverën?Nga ngjyrat e saj?Nga blu-ja e bukur e qiellit e cila kur bashkohet me shtëllungat e reve të bardha e gri,kthehet në ngjyrë të kaltër e gri,që ndonjëhereë na e bën dhe humorin tonë gri.Por k...
Autori: Ersi · Lloji: Pershkrim · Tema: Dimri
Ditet e para te dimrit erdhen me te ftohtin qe karakterizon kete stine. Pemet pothuajse jane zhveshur nga gjethet e fundit. Temperaturat e uleta, ererat e ftohta dhe reshjet e shiut jane dukurite natyrore te kesaj stine. Por gjeja me e bukur sidomos per t...
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Perendimi ne bregdet
Deti per mua eshte mrekullia vete.Vetem kur e shikoj gjithcka rreth meje e harroj dhe syte e mi treten bashke me te ne kaltersine e pa fund e pa ane,nje kaltersi qe te fal paqen e pertejshme ,qetesine e ameshuar. Deti asnjehere nuk me merzit,nuk me frik...
Autori: Klevis Koka · Lloji: Pershkrim · Tema: udhëtim
Unë me familjen time u nisëm nga mesdita për në Tiranë dhe u ndalëm në një kafe-restorant. Aty ne hëngrëm pica të shijshme dhe na mirëpriti një kamarier flokëverdhë. Pas kësaj ne shkuam të vizitonim dajat e mi në Tiranë. Atje ndenjëm n...




Komentet e fundit!

Emri: jessie
Email: jessie@gmail.com
Komenti: e bukur....

Emri: Sh.r.s. I love r.a.g.k
Email: Ronaldo qepuri12@hotmail.com
Komenti: Shkruaj nje pershkrim per te dashurin tim emri i tij eshte te emaili love ronaldo denisa prroi eshte e lidhur me nje djale .kurva e gjithe shkolles dhe shkodres

Emri: Ana Xhihani
Email: anna.xhihani@hotmail.com
Komenti: Sh e bukur kjo eseja....por perderisa eshte ese mendoj te ishte dhe pak me e gjate por gjithsesi sh e bkr eshte

Emri: kamila
Email: kamilagurra@hotmail.com
Komenti: wawww pa lidhje fareee skandalozeee kot krejt

Emri: Amina
Email: amina.amiii@hotmail.com
Komenti: o sabo sh sh sh bkr e ke boo!!

Emri: Elona
Email: elona-eli@live.de
Komenti: shum bukur

Emri: Sara
Email: sara_ajna@hotmail.com
Komenti: shume e bukur!Bravooooooo!

Emri: Ana
Email: antonella.l.b@hotmail.com
Komenti: Sabi yll fare e ke bo!Ti kshu i bon te gjitha!

Emri: Ada
Email: ada_fjorda@hotmail.com
Komenti: shume e bukur.Te lumte!!!!!!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com