Data e postimit: 2020-11-04 18:22:19
Lexime: 3488
Fjalimi politik
Lloji: Tekst argumentues
Tema: Fjalimi politik në parlamentin e Shqipërisë
Autori: Kevin Çika
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 12 B
Qyteti: Kukës
E-mail: kejvin.cika@gmail.com


Të nderuar zonja dhe zotërinj deputetë të Kuvendit të Shqipërisë.I nderuar Zoti Kryeministër dhe ju Zoti Kryetar i Parlamentit.Teksa po vija drejt kësaj foltoreje goxha të ngritur,një pyetje më lindi.E do kisha dëshirë ta ndaja me ju.A mundet që të thuhen në mënyrë të përmbledhur,ashtu shkarazi,që të gjitha sfidat dhe problematikat e vendit tonë ? Që peshojnë sa një gur i rëndë mbi shpinën e tij.Vallë,a mund të bëhet kjo ? Unë them se jo.Sepse,për të diskutuar tërë shqetësimet e situatën aktuale të Shqipërisë,do duhej jo një mbledhje parlamentare,as dy,por më shumë.Por kështu nga rrethanat e tilla,lipsemi që të flasim shkurt.

E di që,nën sytë tuaj,zonja dhe zotërinj deputetë mund të dukem thjesht një djalosh 18-vjeçar me shpatulla të njoma.E që është në lulen e jetës.Ama, kjo nuk më bën të paaftë që të shoh gjendjen e vuajtur të popullit shqiptar.Të cilit i ka humbur shpresa dhe vizioni për një të ardhme më të mirë shumë kohë më parë.Që është në një luftë të përditshme,madje dhe absurde me varfërinë e tejskajshme.Dhe për të gjithë këtë , kush e ka patur dhe e ka fajin ? E që duhet të mbajë mbi supe një përgjegjësi të tillë.Fajin kryesor e keni JU ! Pse,menduat vallë mos e kishte dikush tjetër ? Atëherë kam dëshirë të citoj një intelektual të shquar shqiptar,siç është Faik Konica.I cili thoshte : Shqipëria lindi nga Zoti,shpëtoi nga rastësia,vdiq nga politikanët

Një ditë, më pyetën se cila ishte arsyeja kryesore që e ka shpënë popullin tonë në këtë gjendje.Dhe unë,pa më të voglin dyshim thashë : Korrupsioni.E dini pse ? Sepse korrupsioni të çon në vështirësi e absurditete të tjera shqiptare.Besoj ju e dini më mirë sesa unë.Çdo ditë,ashtu në mënyrë të rëndomtë,pa na bërë më përshtypje,shuma parash që kanë vulën e krimit,padrejtësisë që futen në xhepat e njerëzve të pushtetshëm.Madje dhe në xhepat tuaj.Nëse do ua kontrollonte ndokush,me siguri që do i gjente që tani.


E kush vallë do ua kontrollojë juve ? Kush ka ngelur që të nxjerri në pah aferat korruptive dhe kriminale që bën qeveria.Përgjigja është : Asnjeri. Dhe një që ishte,ja mbyllën gojën njëherë e mirë.Eh,pra në Shqipërinë tonë ,liria e shprehjes është pothuaj inekzistente.Njerëzit kanë frikë.Kanë frikë që të thonë atë çka mendojnë.Ta shprehin haptazi dhe pa censurë,atë çka e shqetëson popullin dhe padrejtësitë që i bëhen

Si përfaqësues i rinisë shqiptare,këtu në parlament,doja të shprehja një problem.I cili po e godet fuqishëm këtë grupmoshë.Është mungesa e një perspektive dhe shpresës për ta.Jo,këtë gjë as që mund ta vini re.Pasi ju i keni fëmijët tuaj,të sistemuar në universitetet më prestigjoze të Evropës.Kur në fakt,ndërkohë të gjitha gjeneratat që po vijnë,ushqehen me idenë e largimit nga Shqipëria.Se nuk ka arsye për të jetuar këtu.Masivisht,mosha e re,ka marrë rrugët e emigracionit.Duke mos u kthyer më.E keni idenë se sa shkatërruese është kjo për një komb ?


Në këtë vend,nëse ti nuk je pushtetar ose të kesh lidhje me ta,nuk mund të arrish pothuaj asgjë.Kjo,dhe shumë faktorë të tjerë si : keq-menaxhimi i burimeve dhe të ardhurave,ka sjellë që niveli ekonomik në Shqipëri të jetë në nivele të ulëta.Ku shumica e degëve të ekonomisë janë ende të prapambetura.Dhe shumë larg standarteve të familjes evropiane.Aty ku aspirojmë të përfshihemi.Me tërë këto pasuri minerale,turistike,natyrore,vendi ynë duhej radhitur krah vendeve më të zhvilluara.Por ja që fjalët : varfëri,mbijetesë ekonomike ekzistojnë akoma në fjalorin e shumë shqiptarëve

Kuptoj,mbase ju kam drejtuar shumë pyetje që nuk mundeni ti jepni dot një përgjigje.E drejtova gishtin gjithmonë te ju,zonja dhe zotërinj deputetë.Pa e ditur se fillimisht,gishtin duhet ta drejtoja nga vetja.Jo vetëm unë,por dhe qytetarët e tjerë.E dini pse ? Sepse po të ishim në gjendje ta bënim këtë,do kishim në krye të vendit njerëz më të zotë.Që do i jepnin atij drejtimin e duhur.Andaj,për interesin e përbashkët kombëtar,duhet t’i lëmë interesat vetjake momentale.E të punojmë fort për ndërtimin e një të ardhme të sigurtë për fëmijët tanë.Sepse e ardhmja shkruhet sot ! Dhe ditë më të mira për Shqipërinë do vijnë.E kjo është ajo gjë që duhet të shërbejë për të na motivuar çdo ditë.

Ju faleminderit !

Vepra te ngjashme
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Çfarë mund të bëjnë shqiptarët që të përparojnë në të ardhmen ?
Populli shqiptar është dalluar ndër vite për një trimëri të rrallë,kurajo dhe besnikëri.Me penë dhe me pushkë,kanë arritur të fitojnë lirinë dhe identitetin kombëtar që u takon.Edhe pse,historia pak herë ka qenë bujare me ne.Ndërsa sot...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Bukuria e fshehur
Të kaluar dhe të pranishëm, antik dhe modern, të rinj dhe të vjetër, musliman dhe të krishterë, të pasur dhe të varfër, veri dhe jug, urban dhe rural, monarkist dhe socialist: ekstremet e shoqërisë shqiptare janë të gjalla, tensionet janë ...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Shoqëria në ditët e sotme"
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë duhet ta ruajmë sepse në kohën ku ne po jetojmë është e vështirë të gjesh një mik/e të vërtet i cili ose e cila është gjithmonë krah teje p...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Pa arsim s'ka perparim
Këtë shkrim do ta filloj me një thënie të Nelson Mandelës me një fjali të thjeshtë që ka shumë domethënie , ai thotë “Arsimi është arma më e fortë të cilën mund ta ndryshosh Botën” . A mund të thotë dikush se nuk është ashtu? ...
Autori: E.K · Lloji: Pershkrim · Tema: Shqipëria
Një fjalë e urtë thotë: “ Dashuria për atdheun është mbi të gjitha dashuritë”.Është më se e vërtetë. Kjo tregohet më së shumti në poezitë dhe prozat e shumta të rilindasve të shquar shqiptarë. Në vargjet e tyre shprehet dashur...
Autori: kristinastefa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: per ndarjen e Shqiperisë
Copëtimi i Shqipërisë është një barrë e rëndë për kombin shqiptar, e cila ka shtyrë shumë atdhetarë që pas copëtimit të punojnë politikisht e me përpjekje të armatosur, për ribashkimin e kombit shqiptar.Që nga kongresi i Berlinit më ...
Autori: Asja Koka · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Kinema apo teatër?
Nëse pyet një artist/e se ku ndihet më mirë në teatër apo kinema mund të marrësh përgjigje të detajuara dhe argumente pas argumentash. Dikush zgjedh kinemanë dikush teatrin e dikush nuk i ndan dot.Ndryshe nga publiku i cili duket sikur preferon...
Autori: Finesa Kqiku · Lloji: Poezi dashurie · Tema: nena ime
Kushdo që është sot burrë Dhe shqipëtar i vërtetë, Emëri s'i shuhet kurrë Dhe nderi i rron përjetë. Gjuha jonë sa e mirë! Sa e ëmblë, sa e gjerë! Sa e lehtë, sa e lirë! Sa e bukur, sa e vlerë! Kjo ë'shtë mëm' e mirësisë...
Autori: Ornela Shehi · Lloji: Analize letrare · Tema: E ardhmja
Ja kush do t jem unë në të ardhmen!!! E kush nuk do të donte një të ardhme të mirë për veten e tij, madje mund të them se ky është qëllimi I të gjithëve. Cdo njeri jeton me shpresën se një ditë do të arrijë githcka do, gjithcka q...
Autori: Artan Alla · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pakicat kombëtare sot
Sot në shoqërinë civile Shqipëtare kemi një liri fjale te cunguar sepse në shoqërinë tonë nuk ka gjithëpërfshirie të të gjithë pakicave etnike . Pakicat etnike jane pjesa më e diskriminuar dhe diferencuar nga shoqëria civile shqipëtare ....
Autori: Flora Xhaferi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta e kesaj bote sipas islamit
Jeta e kësaj botë s'është vetëm një kënaqësi mashtruese Falenderimi i takon Allahun që e bëri jetën e kësaj bote kalimtëre dhe jetën e botës tjetër të qëndrueshme dhe të përhershme. Paqja dhe bekimi qofshin mbi Profetin tonë, Muh...
Autori: Rei Laçeja · Lloji: Poezi lirike · Tema: Është një poezi që flet për Shqipërinë
Ky flamur kuq e zi Është për ty moj Shqipëri Që shumë veta e lan me gjak Por ato nuk vdiqën pa shkak Ato vdiqën me një dëshirë Ta shohin Shqipërinë e lirë Të pavarur nga Turqia dhe Italia Dhe të zduket varfëria Shqipëria të r...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkolla vendi i Diturisë
Shkolla është vendi i diturisë.Vendi ku nga mësuesit tanë kemi mësuar shkronjën e parë të alfabetit dhe alfabetin shqip.Vendi ynë është përballur me shumë vështirësi por ka arritur ta mbrojë alfabetin shqipë dhe gjuhën shqipe.Shkolla ë...
Autori: paemër92 · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Arsimimi
Arsimimi është një mjet i nevojshëm i cili të hap dyert e të ardhmes.Është mjaft e rëndësishme të arsimohesh.Në kohet e sotme zgjedhja e universitetit është një dilemë për studentët.Shpesh ata gjenden përballë zgjedhjeve të vështira...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com