Data e postimit: 2016-04-05 20:30:58
Lexime: 2460
gjejgjeze
Lloji: Gjeegjeza
Tema: gjejgjeze
Autori: Fiorina
Shkolla: Qazim Turdiu
Klasa: 6D
Qyteti: tirane
E-mail: fiorinamalushi@yahoo.coom


Majën nën thikë
fillon të hollohet,
shënon vizë-pikë,
por ngadalë shkurtohet.
Si sahati tik e tak,
punon ditë e natë,
por po ndali sado,pak,
nuk kurdiset prapë.

Vepra te ngjashme
Autori: anonim · Lloji: Gjeegjeza · Tema: te behemi me te ditur
Majën nën thikë fillon të hollohet, shënon vizë-pikë, por ngadalë shkurtohet. (ispaL) Zë vend në tokë, ateron nga lart, dielli kur bie, atëherë bën baltë. (aroB) Vjen nga burimet ndalet përpara digës furnizohen turbinat i...
Autori: Zuku · Lloji: Fjale te urta · Tema: fjale te urta
Majën nën thikë fillon të hollohet, shënon vizë-pikë, por ngadalë shkurtohet. (ispaL) Zë vend në tokë, ateron nga lart, dielli kur bie, atëherë bën baltë. (aroB) Vjen nga burimet ndalet përpara digës furnizohen turbinat i...
Autori: Agon Jakupi · Lloji: Analize letrare · Tema: Gjëegjeza
Majën nën thikë fillon të hollohet, shënon vizë-pikë, por ngadalë shkurtohet. (ispaL) Zë vend në tokë, ateron nga lart, dielli kur bie, atëherë bën baltë. (aroB) Vjen nga burimet ndalet përpara digës furnizohen turbinat i...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Gjeegjeza · Tema: Kush e gjen ???
1)Porsi lëmsh është rrumbullak, mot e jetë sillet qark, pa benzin shkon e vjen, kur lëviz askush s'e ndjen është plakë sa s'tregohet, por nuk lodhet as ankohet ! ??? 2)Eshte nje kullë e bardhë,pa dritare dhe pa shkallë. ??? 3)Fillo...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Lëndina e Pikëllimit Shumë traktora me gra dhe fëmijë Morën rrugën për në Shqipëri Por i ndali shkau i zi Duke i masakruar pleq dhe të rinj Civil te pafajshem kanë qellu Tmerr i madh qe ajo ditë ...
Autori: Agnesa Sulejmani · Lloji: Hartim · Tema: "pranvera ne vendin tim"
Pranvera është një ndër stinët më të bukura,dhe është një stinë shumë e gëzuar për të gjith ne.Ajo fillon prej 21 Mars dhe mbaron ne 22 Qeshor. Në pranverë dita zgjatet dhe nata shkurtohet.Krse buqt larojnë arën dhe mbjellin,ne...
Autori: Berat Zenuni · Lloji: Hartim · Tema: Vjeshta
Stina E Vjeshtes Fillon Prej 21 Shtator Dhe Mbaron Ne 22 Dhjetor. Ne Stinen E Vjeshtes Dita Fillon Te Shkurtohet , Kurse Nata Te Behet Me E Gjate.-Koha Fillon Te Ftohet,Dhe Eshte Me Se Shpeshti Me Shi,ere,mjergulla, Kurse Njerzit Fillojn Te Veshen Me Rr...
Autori: besjana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dimri
Dimri Në Vendin Tim Dimri në vendin tim vie me dëborë.Ne rrësqasim me saj,me ski etj ne me shokët e mi lozim me topa bore ne ndërtojmë dordolec.Ndonjëher bie edhe shi.Në dimër moti ndryshon dhe vishemi më trash dimri fillon më 21 dhjetor dhe...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Si ta ndali Lotin Si ta ndali lotin Si ta shuaj mallin Si ta ndali vetën Si ta ...
Autori: lule · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dita e pranveres
Pranvera eshte njera nder stinet me te bukura.Lulja e pare eshte lule bore.Pranvera fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qershor.Kur zgjohem ne mengjes i shikoj zogjte dhe i ndigjoj cicerimat e tyre.Dallemdyshet thuajn"ERDH PRANVERA".Bariu laron arat dhe mb...
Autori: adela mullalli · Lloji: Poezi personale · Tema: kur jeton ...
Kur mendon se çdo gjë mbaron, Kujto se je në jetë e jeton, Çdo diteë një gjë e re fillon, E jeta prapë ...
Autori: aishe dervishanji · Lloji: Poezi kolone · Tema: nena e dashur
Malet me gure, fusha me bar shume, arat me grure, me tutje nje lume. Fshati per karshi me kish’e me varre, rrotull ca shtepi te vogela fare. Uje te ftohte, era pun’e madhe! Bilbili ja thote… Grate si sorkadhe. Burrat nen hije lozi...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Punëtorit Zgjohet herët në agim Që të punojë shkon pa përtim E familjen që ti mbajë Deri në muzg ai punon Ditë e natë kurr s'pushon Që të ketë një jetë më të mirë Ai po lufton Koha kështu i kalon ...
Autori: Xhulio Prenga · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Krishtlindjet!
Natë, 24 dhjetor 2016, Një natë e errët dhe e ftohtë dimri. Ashtu ishte edhe nata në të cilën lindi biri i zotit. Tani një numër i madh njerëzish po mbushin hapësirat e kishave kudo mbarë, për të rikujtuar dhe festuar lindjen e tij. Nuk k...




Komentet e fundit!

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: te paren e gjeti marjo qe ishte lapsi, te dyten po e them une qe eshte ''the heart'' {zemra}

Emri: mario
Email: mario.sulo@live.com
Komenti: Lapsi

Emri: mario
Email: mario.sulo@live.com
Komenti: Lapsi

Emri: vajza anonime
Email: vajzashqiptare@yahoo.com
Komenti: ??

Emri: vajza anonime
Email: vajzashqiptare@yahoo.com
Komenti: ??

Emri: fiorina
Email: fiorinamalushi@yahoo.coom
Komenti: jan 2 ta dini e padashje i bera ngjit



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com