Data e postimit: 2015-01-09 13:55:15
Lexime: 3166
a e gjeni dot
Lloji: Gjeegjeza
Tema: ...
Autori: lera
Shkolla: dora d istria
Klasa: 6b
Qyteti: tirana
E-mail: l@yahoo.com


jane vene sere-sere pa pe e pa gjilpere pese cekane ,ngrene kalane

Vepra te ngjashme
Autori: kappo.boss.1 · Lloji: Gjeegjeza · Tema: gjeagjeza
-rrumbullak strrumbullak ka 7 vrima rreth e qark -pese cekane ngren kalane -nje tepsi plot inxhi ne mes te detit te zi -brenda kashte buke jashte -ha bresher e nxjerr bore
Autori: babyk2509 · Lloji: Raport · Tema: Cfare ndryshimesh do te ndodhin ne toke nese vazhdohet me te njejtat ritme?
Perdorimi i vazhdueshem prej shoqerise i lendeve fosile sic jane : qymyri,gazi natyror e nafta per prodhim energjie dhe per transport jane nje nga burimet kryesore per shkarkimin e CO2 e te gazeve te tjere sere ne atmosfere te cilet e ndotin vazhdimisht m...
Autori: Ariela Selimllari · Lloji: Ese filozofike · Tema: Zgjedhja personale ne varesi te situates momentale
Nje prej dilemave me te njohura me fame boterore eshte pikerisht dilema :te rrosh apo te mos rrosh?Te gjithe e dime qe jeta me kalimin e kohes fillon te paraqitet teper e veshtire.Ne baze te personalitetit individet ndryshojne,pra ka persona qe zgjedhin t...
Autori: Anxhela Hasankolli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Te flasim per gjakmarrjen ne vendin tone.
Ne shume emisione televizive kam degjuar te flitet per nje teme sa prekese po aq dhe te dhimbshme.Eshte dukuria e gjakmarrjes.Dhe shume here e kam pyetur veten se cfare eshte gjakmarrja dhe cilat jane pasojat e saj.Edhe pse pergjigja me duket pak e nderli...
Autori: Arlind H. · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjakmarrja në vendin tonë.
Ne shume emisione televizive kam degjuar te flitet per nje teme sa prekese po aq dhe te dhimbshme.Eshte dukuria e gjakmarrjes.Dhe shume here e kam pyetur veten se cfare eshte gjakmarrja dhe cilat jane pasojat e saj.Edhe pse pergjigja me duket pak e nderli...
Autori: ina haxhimali · Lloji: Ese pershkruese · Tema: nena
nena sapo degjon fjalen nene ne mendje te vijne nje sere mendimesh ,por ne kuptimet me te mira . nena nuk e di se cvend ze ne jeten e te tjereve por ne jeten time ajo ka nje vend shu...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ngrohja globale
Ngrohja globale eshte kthyer ne nje shqetesim madhor per te gjithe qenien njerezore por jo vetem.Ky problem lidhet edhe me efektin serre,por e thene me thjeshte jane gaze te demshme te cilat krijohen dhe clirohen ne toke dhe ne pamundesi per te dale jasht...
Autori: Amelda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ngrohja globale
Ngrohja globale eshte kthyer ne nje shqetesim madhor per te gjithe qenien njerezore por jo vetem.Ky problem lidhet edhe me efektin serre,por e thene me thjeshte jane gaze te demshme te cilat krijohen dhe clirohen ne toke dhe ne pamundesi per te dale jasht...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Vuajtja e Rozafes
Se ju me zgjodhet mua e jo nuset e tuja, une ketu jam e gezuar edhe pse jam gjysme e mbuluar. Djali per mua eshte drite, e mbrofshin perendite ju ma ruani djalin e ma rritni sa malin. Se une medet veten do te tret lotet e mia do te behen ve...
Autori: sejhan shaban · Lloji: Fabul · Tema: edhe kafsha me e vogel te ndihmon
nje luan i mbyllur kishte nje gjilpere te ngulur ne kembe dhe nje mi shume i vogel i ndihmoi por luani sbesoi dhe i tha miut paskam bere gabim qe sbesova sepse me te vertete cdo kafshe e vogel te ndihmon
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gruaja,shoqeria,
Gruaja ze nje rol te rendesishem ne ditet e sotme ne shoqeri.Nese kthehemi prapa ne kohe, do te shohim se grate jane perballur me shume padrejtesi dhe kane luftuar fort per te fituar te drejtat e tyre.Gruaja eshte konsideruar "qenie pa vlere" dhe e "paaft...
Autori: kleo · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Roli i gruas ne shoqeri
Roli I gruas ne shoqeri Gruaja ze nje rol te rendesishem ne ditet e sotme ne shoqeri.Nese kthehemi prapa ne kohe, do te shohim se grate jane perballur me shume padrejtesi dhe kane luftuar fort per te fituar te drejtat e tyre.Gruaja eshte konsideruar "qe...
Autori: Ledia Fili · Lloji: Ese informuese · Tema: Ese informuese per kalane e Krujes
Kruja eshte nje qytet qe ndodhet ne Shqiperine e mesme. Por nje nga bukurite e ketij qyteti eshte edhe kalaja e Krujes,e cila eshte ngritur ne shek.V-VI. Kjo eshte nje nga kalate me te njohura ne Shqiperi. Ajo eshte e ngritur ne nje koder shkembore. Brend...
Autori: Dorentina Porja · Lloji: Pershkrim · Tema: Poezi per mjerimin
Mjerimi I MJERE AI QE LIND NE VARFERI S'KA ME NGRENE E S'KA ME PI, S'ka nje shtepi permbi koke SE KEMBET E TIJ PREKIN NE TOKE, Me ato sy te medhenj e bark te uritur Qe t'i japi dikush dicka ata rrine duke pritur, O jete e Mallkuar, shume njerez ng...




Komentet e fundit!

Emri: frensis
Email: frensis@hotmail.com
Komenti: ca jan keto gjera te lehta

Emri: sidrit
Email: sidritbici1@hotmail.com
Komenti: shtizat qe qepin corapet

Emri: ema
Email: emaema@yahoo.com
Komenti: e para tjegullat dhe e dyta shtizat

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: e para shtizat, e dyta shkallet.

Emri: nuse
Email: nuse@hotmail.com
Komenti: gishtat

Emri: franko
Email: frankohajrulla@gmail.com
Komenti: Eshte nje gje qe ka 7 vryme

Emri: ela
Email: elsa@gmail.com
Komenti: fuck



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com