Data e postimit: 2014-07-27 14:04:04
Lexime: 4611
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


3.Trimëria duhet cdo herë të nderohet !

4.Zemër e gjakosur,zemër e kulluar asnjëherë e gëzuar !

Vepra te ngjashme
Autori: Fatmire Dërmaku. · Lloji: Poezi kolone · Tema: Mos u Dorëzo"
"Mos u Dorëzo" Asnjëherë mos u dorëzo Asnjëherë mos u pikëllo, Asnjëherë mos vuaj Asnjëherë për atë që se meriton!!! Edhe nëse dikush të del përpara Edhe nëse dikush të rrëzon, Ti prap ngritu në këmbë Por,mos u d...
Autori: Erbuna Hajdari · Lloji: Analize letrare · Tema: Per babin tim
Heroi im, Mbreti im, mbështetja ime më e madhe është Babi. Sa herë që e shoh që vjen nga puna vrapoj dhe e përqafoj, kur e përqafoj e ndjej në zemër një ngrohtësi. E ku ka më mir se sa kur e ke prindin afër vete.Gjithmon ulem pran tij dhe ...
Autori: Nevrus Zaimi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Muaji i Letersise
Librat janë mjeshtra që na udhëzojnë pa shufra, pa fjalë dhe zemërim, pa kërkuar para. Nëse i kërkon, ata nuk fshihen, nëse gabon, ata nuk qortojnë; nëse jeni injorant, ata nuk tallen me ju. Librat janë miqtë më besnikë. Miqtë tanë mu...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vëllau (gjëja me e mrekullueshme)
-Vëllau gjëja,qenia më e mirë që mund të ketë dikush.Vëllau,njeriu që më bën të ekzistoj,qenia që më bën të buzëqesh,është forca ime,është shkaku i buzëqeshjes time. Kam një dhe vërtetë është njëshi...Të dua më shumë se gji...
Autori: Nedreta Fetahi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Të gjithë të vërtetat kuptohen,por e vërteta e jetës është një enigmë e vërtetë.Është fakt se së pari duhet ta kalosh erësirën për ta parë dritën,duhet ta provosh të hidhurën për ta kuptuar të ëmblën,duhet të lëndohesh për ta ...
Autori: Bekon Demiri · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Përshkrimi i bamirësisë
Nëse ndonjëherë ndjen në zemër ngushtësi, ilaçi më me ndikim është të bësh bamirësi, nëse nuk ke njohuri për shërimin që përfiton ti, atëherë pa provoje mos ndoshta ndërron mendim ti?! ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Ndonjëherë njeriu ,duhet të ketë inat edhe nga vetëvetja ! 2.Nuk sjell gjithmonë jeta shpërblime ! 3.Përvoja e mëson njeriun si të jetojë ! 4.Lumit asnjëherë si ndalet burimi !
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Unë në vend të Tokës
Eh,sa jam plakur!... Këta njerëzit më bënë të plakem para kohe,edhe pse jam akoma e re...Pse ma bënë këtë?S'e kuptoj...Hë...e pse tjetër? Për ambicjen,për pandërgjegjdhmërinë që kanë. Ja shikoji sesi lëvizin nëpër trupin tim. Sa herÃ...
Autori: Abdulkerim Gjediku · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Të vuash
Dashuria, Ndjenja që nuk mund ti rezistosh dot. Të tërheq zvarrë nëpër gjurmët e saj të errëta. Çdo gjurmë e ka një vuajtje, çdo vuajtje e ka një mbarim, ah, dashuria, është ngulur thellë në shpirtin tim. Të bën të mendosh, ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Asnjëherë mos u kënaq me suksesin që ke arritur ,gjithnjë kërko më shumë nga vetja ! 2.Cdo herë njeriu duhet ta gjejë rehatinë shpirtërore ! 3.Njeriu i pa ditur ,është sikur njeriu i egjër ! 4.Fytyra e zezë s'pastrohet dot ...
Autori: Elmedina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta është kopertinë e librit në të cilën bën pjesë jeta dhe vdekja.Ne çdo ditë përballemi me nga një sfidë që mund të nxjerrim mësim nga ajo që kemi kaluar.Nganjëherë ndalemi e mendojmë a thua vallë, pse na duket që jeta është qa ...
Autori: Xheni Miho · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuri midis njerzve
Vijmë në këtë botë te madhe si qenie shumë te vogla. Krejt të paditur, hedhim hapat ngadalë. Buzët fillojnë e flasin fjalët e para që zemra i krijon me dashuri. Shikojm qiellin plotë re duke i quajtur pambuk që rrin në ajër, kupën qiellor...
Autori: b.mehh · Lloji: Poezi personale · Tema: Me gjithë shpirt
ME GJITHË SHPIRRT.. NUK JE MIRË? JE GJË SËMURË? MERRE SHËNDETIN TIM, DHE MOS E KTHE MË KURRË. KE QARË? KE SHUM LOT NË SY, MERRE GËZIMIN TIM. PO TA FAL TY PO DRIDHESH? KE FTOHTË? MERRE NGROHTËSINË TIME SE NUK TË FAL GJË KJO BO...
Autori: Edison Ragip Hasanaj · Lloji: Poezi personale · Tema: Dashuria
Natë Natë e qetë , natë pa hënë qetsi e thellë, mbretëri e paqënë Hapsirë e pafund, vallë ...! E pyes veten: Këtu ç'dua un?! Yjet ndriçojnë i japin jetë kësaj bote sa herë i sho dashurohem më shum te buzqeshja jote Si asnjëhe...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com