Data e postimit: 2014-08-19 12:19:22
Lexime: 18570
pushimet e mia verore
Lloji: Ese pershkruese
Tema: pushimet e mia verore
Autori: Emi
Shkolla: shaban jashari
Klasa: 7/1
Qyteti: skenderaj
E-mail: emineibishi@hotmail.com


Si qdo her tjeter edhe ket vit pushimet i kalova per mrekulli.
Vizitova shum familjar,takova miq te rinj,lexove lektyra te reja dhe bera
shum aktivitete te tjera.
Vera esht e gjat dhe padyshim se ndonjeher kam ndjer mungese
e shokeve dhe arsimtareve por prap me nje shtator na presin shum risi te reja
dhe shum pun.

Vepra te ngjashme
Autori: Emi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pushimet e mia verore
Si qdo her tjeter edhe ket vit pushimet i kalova per mrekulli. Vizitova shum familjar,takova miq te rinj,lexove lektyra te reja dhe bera shum aktivitete te tjera. Vera esht e gjat dhe padyshim se ndonjeher kam ndjer mungese e shokeve dhe arsimtareve p...
Autori: mitrush kuteli · Lloji: Analize letrare · Tema: si kalova pushimet verore
PUshimi veror,eshte vertet nje pushim i gjat dhe relaksues.Gjat puhimit veror un kalova shum mir duke te ber ngjyra te ndryshme interesante,argetuese por edhe krakter eduktiv,arsimor.Pasuiqe ky ishte nje pushim i gjate,kam shum gjera qe un mund te tregoj,...
Autori: Megi Llulla · Lloji: Analize letrare · Tema: Pershkrim
Pershendetje,un jam ne Megi Llulla nje vajze ne klasen e 4.Sot vendosa te pershkruaj vellain tim i cili quhet Halim.Ai eshte 3 vite me i madh se un dhe eshte ne klasen e 7.I kryejm studimet ne te njejten shkolle.Kryefjala i shkrimit te sotem esht vellai i...
Autori: I.R · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pushimet Verore ...
Une pushimet Verore i kam kaluar shume bukur kam qene te halla , te tezja , te daja etj... Poashtu dhe kam dal per te luajtur me shoket dhe shoqet e mi. Dhe 1-nje dit fillova ti lexoja disa lektyra qe me pelqenin shum. Dhe kur mberritem ne klas u gezova s...
Autori: .... · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: zemra jon
Jeta qenka shum e veshtir paska shum sfida ato sfida duhet qe ti durojm sepse duhet te kemi shpres por jeta qenka nje gje shum interesante ndoje her na gezon nganjher edhe na hidheron. Jeta mua me ka dhuruar shum sende te reja por ato sende nuk po...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per Saiden
22 korriku befasi Po na vin bineqet ne shtepi U gzu shpia u gzu vendi U gzu shpia mrekulli Po na vin 2 djem ne shtepi Nanagjysh shum u gzu Mesa ime si ka pshtu Operacioni shum i leht 2 djem florjana e ejte i ka sjell ne jet Nanagjyshe sh...
Autori: Saide pnishi · Lloji: Poezi kolone · Tema: Bineqt e meses
22 korriku befasi Po na vin binjaket ne shtepi Ugzu vendi u gzu shpia U gzu shpia mrekulli Po na vin dy djem ne shpi Nana gjysh shum u gzu Mesa jeme si ka pshtu Operaciani shum i leht 2 djem florjana e ejte Na ka sjell ne jet Nana gjyshe ...
Autori: elijona berisha · Lloji: Analize letrare · Tema: paraja te verbon
paraja esht nj leter e cila shum njer i verbon,me te blen shum gjera ben shum shpenxime ,pa e ditur se sa hargjon .Paraja shkon e vjen ...... ME VJEN KEQ POR NUK MUND TA VAZHDOJ ME SHUM KTOJEN VETEM RE ERNA TE SHKURTER. FALEMIDERIT PER MIRKUPTIM.
Autori: ilda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: portret
me erdhi ne mendje te flaas per ty,se ti je shum shakaxhi,une shum mall kam per ty.tani qe erdhe e ike prap,qenka nje kohe shum e gjate,je i bukur sy geshtenje ,flok. te gjate e i denje .trup te madh e i ri,qenke burr me besnikri.dashuria per nje baba,qen...
Autori: Anduena Shabanaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta
Jeta..,eshte egzistenca e njeriut, shum njerez kan gjethqka qe duan, ndersa shum te tjerve ju mungon gjdo gje dhe nuk kan as nje deg te vetme per tu kapur e per te jetur. Mendoj qe kjo nuk esht e drejt kur shum njerz vuajn nga urija e ndresa te pasurit us...
Autori: Shkurta Xheladini · Lloji: Hartim · Tema: Vera
Te gjitha stinet jane te bukura por me e mira nga te gjithat eshte Vera . Gjat veres ka shume vap dhe bujqit dalin e punojn ne ara. Ne pushimet verore shume njerze dhe femije shkojn ne vende te shumta zbavitesa , argetuese. Ne vere ditet zgjasin dhe netet...
Autori: Aleksandra Skenderaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Per shkollen
PASIGURIA Tani mendoj te pershkruaj se per qfar fillova te ndihem e pasigurt 20 dit para se te fillonte prap shkolla ne shtator 2012 pra kete vit. Kur ishte dita e fundit une dhe miqt e mi ishim gezuar se do pushonim dhe sdo ...
Autori: DRINI BERISHA · Lloji: Fabul · Tema: TREGIM KOMEDI
Une kam miq shum,jetoj ne Itali ndonse kam shoke atje prap se prap eshte e veshtir te kesh shoqeri te ndar ne dy pjes,dhe me merr malli shum per shoket e mi ketu .Gjithje saher vijn pushimet verore ,i numroi ditet qe te vij ne KS e dini ne kalendar nenviz...
Autori: Artiola Mehmeti · Lloji: Rrefenja · Tema: Gjyshi im.
Çdo dit gjysh ti pom mungon Çdo dit zemren po ma shkatrron Gjithçka n'lidhje me ty mu m'lendon A thu pse ti mu kaq shum pom mungon? Edhe jeta ka shum sfida po t'murr ty, e mi hupi mu shum t'mira.Pom mungon sa ska mo.Te dua shum e me te njejten paf...




Komentet e fundit!

Emri: elizabeta
Email: elizabetarrotani@hotmail.com
Komenti: Eshte nje ese shume e bukur. Sikur te ishte pak me e gjate do te ishte akoma me e bukur. Por ska gje perseri e bukur eshte



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com