Data e postimit: 2022-02-08 21:14:46
Lexime: 1200 |
1 dashuria është e verbër dhe nuk e di ku shkon.
2 të duash dikë do të thotë të kapesh fort pas tij.
3 të gabosh është njerezore.te falesh eshte hyjnore
|
Gjate viteve te fundit ne Shqiperi jane rritur shume temeraturat. Vlerat me te larta te temperatures kane arritur rreth 44 grade c. Muaji me i ftohte eshte janari. Per zonat e uleta dhe bregdetare mesatarja e temperatures per janarin arrin mbi 10 grade ...
|
Te t'i tregoj sjelljet e nenes arush,ti do te çuditesh.Nuk na besohej qe kafsha t'i donte aq shume kelyshet e saj.Po te m'i tregonte dikush veprimet e arushes,une nuk do ta besoja.
|
libri eshte miku me i mir i njeriut nje shtepi pa liber eshte si nje njeri pa shpirt te lexosh liber do te thot te duash jeten te duash te verteten libri eshte mesuesi me i dashur i njeriut aji as nuk te rra as nuk te qorton mor vetem te meson ndrysh te e...
|
Ja kush do t jem unë në të ardhmen!!!
E kush nuk do të donte një të ardhme të mirë për veten e tij, madje mund të them se ky është qëllimi I të gjithëve. Cdo njeri jeton me shpresën se një ditë do të arrijë githcka do, gjithcka q...
|
Kosova u la me gjak
Nënat shqiptare si e ka pas gjith atë merzi prap kan lind e rrit fëmijë per me e fitu ket pavarsi nan kosova asht unike gjithë i perballon hasmit 3 her të hasmit i përballove edhe më ne fund prap u qlirove edhe si te grini ...
|
- Warren Buffett tha njëherë: “Sa më shumë të mësosh, aq më shumë do të fitosh” Kjo është shumë e vërtetë. Shiko njerëzit e suksesshëm si Bill Gates, Elon Mosk, Winfrey Oprah dhe çdo njeri tjetër shumë të suksesshëm. Ata janë të...
|
Nene o nene
Ska si ti o nene
Je me e mira ne kte bote
Askush ty nuk te zevendeson
Ti te jep buke ,e dituri
Te jep kurajo ,,miresi
Vetem ti te do vertete
Pa ty nene skam ku shkoj
Duaje nenen sa eshte gjalle
Se vetem ajo ,te do me shpirt
Se a...
|
Autori:
ANONIM
·
Lloji:
Analize letrare
·
Tema:
Analiza dhe komenti letrar i veprës Meda nga Euripidi
Skeda e analizës
Titulli: "Medea"
Autori: Euripidi
Lloji i veprës: Trajedi
Përmbajtja:
"Medea" është një vepër e shkruar nga dramaturgu i lashtë grek Euripidi, e cila u paraqit për herë të parë në vitin 431 p.e.s. Vepra ndjek histo...
|
Oj Pranver,oj bukuroshe
Skaj me skaj,e qosh me qoshe,
Bukuria per ty ndricon,
Dashuria per ty lulezon.
Ngjall gjallesa per bukuri,
Ke hare e shume kenaqesi,
Lulezojne lulet gjithe sa ka,
Ti na vjen kur bore ska ma.
Me ty ringjallet cdo krijese...
|
babadimri
babadimri plak i urt
plak me mjekerr
per vitin e ri
dergoi nje leter
me porosi
cdo femij qe eshte i mir
ti jap dhurata kam deshir
por problema e pertac...
|
Te quhesh legjende,hero eshte shame per ne por per shqiperine, kombin tone jo sense ne kemi nje person qe na larteson ne nivelin historik dhe ai eshte Gjergj
Kastriot Skenderbeu .Jemi njohur me te qe ne hapat ne vogeli kemi degjuar per historine dhe l...
|
hahand ndm na ishte niher nje njeri i pahurreshem e dhe i fort ai qdo dit benete sleka edhe ishte ma i forti ne ter pallatin bretror nje dit e dashura e tij tha a do martohesh me mu u pergjijg gjigandii ti je shum e vogel per mu je 20 santin edhe une jam ...
|
dashuri cdo me thene ?nje pyetje e madhe me nje pergjigje shume te vogel.
une them se eshte nje ndjesi po po nje ndjesi
|