Data e postimit: 2021-03-08 13:53:54
Lexime: 1972
Kosova nanë unike
Autori: SAIDE PNISHI
Lloji: Analize letrare
Tema: Per kosoven
Shkolla: HAJDAR DUSHI
Klasa: 8
Qyteti: ROGOVA
E-mail: Email eshte i fshehur!


Kosov nanë unike

Kosov nanë sa me meqme je me asnje shtet kurr ske pas problem veq kan kqyr met nxerr problem e me vra e me te ple si kasapnic a po ju pengon gjuha shqipe se jemi shqiptar veq po kqyr serbi me na zhduk ni popoull shqiptar e ka msu gjuhen serbe me gjith qef plus anglishten plus gjermanishten krejt gjut kemi qef me i dit hiq shqiptarve nuk na pengon pse neve sna shok menja kurr per keq e po hekum si ngjala ne grep ni her plej turqis 500 vjet të sundun haraqi ne gjak luft e tmerrshme me gjith ka hek poplli shqiptar luft mas lufte ka perjetu krejt sha kom lexu i pash me sy lulja e shkodres shpella e dragobis qysh kan shku nxansat ne shkoll turki i ka marr i ka qu ne turqi e ka rrit e i ka ushtru me sondu vendin e vet i vetmi ka qen skènderbeu që ska mujt me sundu popllin shqiptar si ka bo dora pun me i vra asnji shqiptar edhe ka fitu krejt qka lexova i pash me sy deshira jeme ka qen me lexu e me kuptu domethanjen e atij libri mos me harru kurr sot i kam 71 vjet si kom harru kemi msu shqip serbisht frengjishtt ne shkoll jam shku me rregull asnje dit se kam humb edhe per gjdo dit e pergaditne per gjdo land pse me ndodhin te verteta hiq se kom dit me dymbëdhjet prrill erdhen na perzuni shkau na qiti prej shpie me traktora jemi dal nimbëdhjet fëmi burrin edhe vet kur shkum ne kufi na i lypen qertifikatat e lindjes per fat i mora me veti na i lypen ku i keni qertifikatat e lindjes i ncorra iu tegovai moren e i gjujten ne kant te berllokit na than hecni per shqipni me 22 prill pa hanger pa pi se nuk dishim ku po shkojm na qun neper kampingje ftoft me u merdhi fmit qajshin lypshin me hanger diqka skishin krrgja tej na prun buk te mykta qashtu i hajshim per gjyna shqiptari ka hek shum tej kur na keshtu pa ja prek kufit asni shteti e me hek si ngjala ne grep.

Vepra te ngjashme
Autori: xhejn · Lloji: Analize letrare · Tema: pavaresia ime
Cdokush duhet te jete I pavarur..Duhet te jete vetvetja…cdo njeri ka te drejte ta jetoje jeten ashtu si do ai dhe jo ashtu si e drejtojne te tjeret…pa miratimin tend askush nuk mund te te keqtrajtoje…cdo person mund te jete ai zogu shtegtar qe flutu...
Autori: nita nita · Lloji: Analize letrare · Tema: kosova
ke pasur edhe shum dhimbje. por ke hekur me shum mjerime ti ke qen edhe nëna jon ti ke qen edhe hëna jon per ty luftuam e u flijuam per ty kurr su ndalem per ty ne u falem
Autori: Kevin Çika · Lloji: Analize letrare · Tema: Ese rreth veprës "Kush e solli Doruntinën "
"Kush e solli Doruntinën" është një novelë shumë e njohur e shkruar nga Ismail Kadare.Ajo ka veçori dhe detaje të përbashkëta me baladën "Kostandini dhe Doruntina".Disa nga këto janë: personazhet e Doruntinës,mamasë,subjekti i ngjashëm,etj...
Autori: Selina Temko · Lloji: Analize letrare · Tema: Kush pret nje peme , pret nje jete!!!
Eh, e cfare jane pemet per ne? Sigurisht qe pemet jane gjeja me e rendesishme e jetes sone sepse pa to ne nuk do mund te jetonim. Pemet na falin qetesi dhe per me teper nje butesi te paharrueshme.Ne kurre nuk duhet ti presim pemet sepse pemet jane burim i...
Autori: Fortesa Jeliqi · Lloji: Analize letrare · Tema: nje urim
Sot nje dite e veqant per ty,eshte dita kur ne kete bote erdhi nje engjull,eshte dita kur kesaj bote iu shtua nje YLL qe shendrit ne menyren me te mir te mundshem ne jeten ton.Shpresoj qe fati lumturia ,dhe sukseset te te percielli ty ne qdo hap te jetes ...
Autori: arbnora gashi · Lloji: Analize letrare · Tema: libri miku me i mir i njeriut
libri eshte miku me i mir i njeriut nje shtepi pa liber eshte si nje njeri pa shpirt te lexosh liber do te thot te duash jeten te duash te verteten libri eshte mesuesi me i dashur i njeriut aji as nuk te rra as nuk te qorton mor vetem te meson ndrysh te e...
Autori: Madita Syla 🦋 · Lloji: Analize letrare · Tema: Dhuratat e ditelimdjes
DHURATAT E DITELINDJES Na ishte nje mbret dhe nje mbretereshë ata kishin nje vajz te quajtur Dajana.Nje dite dajana kishte ditelindjen dhe prinderit vendosen qe ti ftonin te gjithe femijet e fshatit.Kur dajana hyri në dhomen e ndejes ata duartrokite...
Autori: ana · Lloji: Analize letrare · Tema: jam njish
Shumë vepra të arrira të letërsisë botërore kanë lënë mbresa të paharrueshme në kujtesën e njerëzve.Ato kanë krijuar personazhe "kult" që kalojnë si pa kuptuar kufijtë e veprës.Njerëz të shumtë gjejnë veten në ta. Ne menjëherë m...
Autori: Liza · Lloji: Analize letrare · Tema: Prometeu
Miti i Prometeut permbledh historine e cdo heroi qe ka egzistuar... Prometeu njihet si krijuesi i njeriut te pare prej balte dhe titani qe solli "zjarrin e zhvillimit" njerezimit... Zjarri ishte privilegji i vetem i perendive por Prometeu duke mos dashu...
Autori: Erisa Janku · Lloji: Analize letrare · Tema: Liria e fjalës
Liria e fjalës Liria është një dritare e jetës. Në faqe të parë,këtë liri të gjithë e kemi kuptuar,por rreth saj njerëzit japin mendime të ndryshme. Liria e fjalës,për mua është të shpreh hapur hapur mendimin,të...
Autori: Dijana Bislimi · Lloji: Analize letrare · Tema: Koha e lire
Koha e lire eshte thjesht nje pushim i shkurter.Koha eshte shume e vlefshme.Ajo duhet shfrytezuar sa me shume,sepse cdo veprim i mire i secilit njeri futet ne dobine e tij dhe te tjereve.Ne kohen e lire ne mund te mesojme,te luajm dhe te pushojme.Nga koha...
Autori: Arberita Rraqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Familja
Familja eshte gjeja me e shtrenjte .. Sepse brenda familjes kemi mesuar shume gjera . Kemi mesuar si te duam e si te na duan . Kemi mesuar belbezimet e para.. Familja eshte gjeja me e mire qe Zoti na ka dhuruar . Sepse askund tjeter nuk munde te gjesh nje...
Autori: Meriton · Lloji: Analize letrare · Tema: Familja
Familja ime eshte vendi Ku kaloj momentet me te bukura , te mbushura me emocione , ndonjeherë edhe me lot. Familja time perbehet nga 4 anetarë une , prinderit dhe vellau. Qe ne hapat e parë kam pasur mbeshtetjen , dashurine dhe besimin e peinderve te m...
Autori: Madita · Lloji: Analize letrare · Tema: Mizat
Mizat Nje here disa miza ishin shume te uritura pastaj duke fluturuar e duke fluturuar pane nje enë më Mjalte.Ato rane aty dhe ia nisen te hane me lezet madje per arsye te embelsise se tij ato nuk ndaheshin fare prej tij. Meqenëse nuk mund te shkoq...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com