Data e postimit: 2021-01-04 14:18:26
Lexime: 2098 |
Vizat: Sa u gëzuan kto shqiptar qe na erdhi nje dit e mbar. ...
|
Shqiperia eshte atdheu im dhe jam krenar per te.Ajo mund te jete nje vend i vogel por mban shume vlera te medha.Tradita,kultura,zakonet jane indetiteti i saj.Shume shqiptare e nenvleresojne Shqiperine por duhet te kuptojne se ne ate vend ata kane mesuar p...
|
Nena eshte njeriu me I shtrenjte ne kte bote. Ajo eshte njeriu qe sa her Humbet te dergon ne rrugen e duhur. Nena eshte ajo qe te mban ne krah qe ne minutat e para te jetes tende, ajo qe te do te miren gjithmone, ajo qe te keshillon pa bertitur, dhe ...
|
Autori:
A.Sheplo
·
Lloji:
Analize letrare
·
Tema:
Analizoni dhimbjen dhe ndergjegjesimin e xha Gorioit mbeshtetur ne fragmentin “Vdekja e Gorioit”duke shkallezuar pikat e drames neper te cilat pershkruhet xha Gorio nga autori.
Familja nuk eshte nje dicka e rendesishme,por eshte gjithcka.Familja eshte busulla qe na udheheq qe nga qarja e
pare,ajo eshte baza e shoqerise dhe shperfytyrimi i dashurise se pacmueshme familjare ka terhequr sin je magnet shume
mendimtare te ngrejne z...
|
Miqesia eshte nje nga vlerat morale me themelore.Ne ditet e sotme ka njerez qe e cmojne miqesine por ka dhe te tjere qe nuk u pelqen te krijoje miqesi.
Por une mendoj se na nevoitet nje mik i vertet dhe them se te gjithe duhet te perpiqen t'a kuptojm...
|
Kush eshte kjo qenie njerzore qe ha,pi,flet,qesh e qan?Me padyshim njeriu . Po nga erdhi ky njeri?Kush e krijoi ate?E kush mund ta dije? Natyra apo zoti e krijoi kete qenie kete njeri .Ky njeri jam une,je ti Cila eshte historia e njeriut qe erdhi ne kete ...
|
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Korridori i Fshehur"
Titulli: Korridori i Fshehur
Autori: Jean-Paul Sartre
Lloji i tekstit: Drama
Viti i publikimit: 1944
Analizë e tekstit:
"Korridori i Fshehur" është një dram...
|
Urime ditelindja fatlum
12.12.2018 lindi Fatlum Pnishi
Kjo dit shum e bukur
Kjo dit shum e mir
Po na gzohet zemra
Po na gzohet shpirti
Po na vjen princi
Po na i vjen ma i miri
Dita e merkur data12
A e dini kush po vjen
Ne shtepin e vet
Po n...
|
Jeta sociale
Perikliu ishte një burrë shteti, orator dhe gjeneral i rëndësishëm me ndikim në Athinë gjatë Epokës së Artë, periudha midis luftërave Persiane dhe Peloponeziane. Ai kishte prejardhje nga familja Alkmeonide. Perikliu u lind më ...
|
Tani ditet e ketij viti shkollor po perfundojne dhe pushimet po afrohe .Ne mendjen tone mendojme se si do ti kalojme pushimet verore dhe a do te jene te paharrueshme ne anen tjeter mendojme se si do ti kemi nxjerre notat per te cilat kemi meduar dhe lodhu...
|
Prirjet dhe aftesite
Jane zotesi qe i kemi perfituar permes pervojes.Sa me shume te kemi aftesi per punen qe deshirojme , aq me shume do te duam te perfitojme nga arsimi , puna , dhe pervoja vullnetare .
Aftesite per punesim jane aftesite e nevojshme...
|
Refleksioni filozofik është një proces mendimi dhe analize që synon të kuptojë thelbin e pyetjeve themelore në jetë. Përmes refleksionit, filozofi shqyrton temat e mëdha si natyra e ekzistencës, natyra e diturisë, morale dhe etika, duke u marr...
|
atdheu eshte gjeja me e shejt sepse aty linda u rrita ndoshta dhe do te vdes ka njerz qe jetojn jasht atdhut por kan mall ndaj atdheut sespe aty u mesove te ec te vrapj te shkruaj dhe te lexoj atdheu eshte nena e dyt kur ta degjojm fjalen atdhe aty ki shu...
|
Babai im i zemëruar nuk e di se çfarë ka??? Vjen rrotull i frikësuar zemra per pak sa s'po i ndal. Ne pune nuk shkon, me gojë nuk ka flet
Nuk e di se çfarë ka por shumë po na shqetëson vërtet ✍️✍️
|