Data e postimit: 2019-04-07 13:07:05
Lexime: 18852 |
Ne mes te se gjebres shtrihet nje lendine . E veshur me lule shumengjyreshe. Pemet e larta flladi i lehte i perkedhel gjethet . Nderkohe zogjte ja japin kenges se tyre me hare. fluturat vallezojne mbi bar ne paqe me natyren.Dhe keshtu si pa kuptuar dielli...
|
Përshëndetje pranverë!Një stinë që na zgjon e na ringjall.Na ndihmon të gjejmë ajrin dhe ujin ngazëllyes e na emocionon nga yjet e natës...Pranvera është mënyra e natyrës për të thënë "Le të festojmë".
Ajri është si një flutur me k...
|
vellain tim te vetem shum e dua une
me floket e arta si ngjyre floriri
duani vellane o ju qe e keni
mos mohoni vellane se eshte jeta per ju
duaje ate tani qe e ke
|
arsyeja pse po jetoj eshte nena ime.ajo me shtyu ne jet e me dha shpresa.me edukoi ne menyren me te mir si te respektoj te tjeret pa dallim moshe,me mesoi se qeshte jeta dhe si ta jetoj ate.sakrifica e nenes ndaj femijeve te saj smund te shprehet as me q...
|
Ndoshta cdo fjale do te ishte e paket te flisja per qenien me te dashur ne bote Nenen.Prej dites qe ne lindem ishte dora e saj qe kujdesej per ne,e ajo dore vazhdon te kujdeset per ne edhe sot pa asnje ankese.Ajo mund te kosniderohet si mrekullia e 8 ne k...
|
Une e dua shume atdheun tim.Aty kam shtepine,familjen,ketu kam lindur,ETJ.
Athde im ka shume histori te vjetra.Ai ka :Fusha male kodra ETJ.
Ne SHKUP eshte KALAJA E VJETER . Ne atdhe eshte e kaluara por edhe e ardhmja . Atdheu eshte familja e dyte per...
|
E kush tha se ekzistojne shtate mrekulli ?? Mos hrrova mrekullin e vertet ..... Ku mes dhimbjesh , gezimesh me solli ne jete . ku ka qene e para qe me ka ndjer rrahjet e zemres .E para qe me ka fshire lotin e par ,ku mes lotesh i kam dhuruar buzeqeshjen ....
|
pemet e kopshtit
te amullta rrine ne ajrin e bute te mbremjes
si te ishin piktura
mbi nje pelhurete holle
nje zog i perhimet qe kolovitet
mbi degen e nje pjeshke ne lulezim
keqyr mire se mos terbllon heshtimin
qofte edhe vetem nje klithme
gj...
|
28 Nentori
Flamuri
Valon flamuri ne kosovë
Shqiponja me dy krena
Flamuri kuq e zi
N'Kosoven e lir
Rinija sot n'kosov
Jan shum te lir
Edhe si e derdhen gjakun
Si lumi qe buron
Se harron Kosova pergjithmon
Shum shtete te botes
U munduan e...
|
Kosova
Ministrat haga a tej i nshu pi burgit te hages jan tu dal me faqe te bardh ne kosov jan tu ardh pa kurr far faji ata jan dal te paster si loti ministrat jan se i ka rit kosova nan se gjuha shipe i ka eduku nanat shqiptare na ka eduku askus...
|
nena eshte gjithcka per femijet ne bote
na jep keshilla e na qerton
por ajo te keqen ne nuk na e don
me ndihmen e saj ne ngrijme nje te ardhme
respekti per nenen eshte para te gjithve
disa njerez duan me shume parate e nenen nuk e respektojne
lakm...
|
Gjenerali I Ushtrise
se Vdekur
Gjenerali I ushtrise se vdekur eshte nje romani I shkruar nga Ismail Kadare ne vitin 1963.Romani eshte I ndare ne dy pjese dhe ne kapituj ne te cilin Kadare ka shkruar ne...
|
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Korridori i Fshehur"
Titulli: Korridori i Fshehur
Autori: Jean-Paul Sartre
Lloji i tekstit: Drama
Viti i publikimit: 1944
Analizë e tekstit:
"Korridori i Fshehur" është një dram...
|
Gjuha e medias
media eshte instirucioni i 4-te me i pavaruar nga institucionet e tjera pse e themi kete gje pasi media nuk zgjidhet me vote si tek institucionet si psh ai ekzekutiv legjislativ apo gjyqsor pavarsisht sa i pavaruar "duhet" te jete nje m...
|