Data e postimit: 2016-05-05 20:09:29
Lexime: 4524
Një copë letre që më ngjall kujtim
Autori: Florentina Dërmaku
Lloji: Pershkrim
Tema: Nostalgjia
Shkolla: Sadri Misini
Klasa: IX/1
Qyteti: Shipashnicë E Epërme
E-mail: Email eshte i fshehur!


Sot, në mëngjesin e freskët me shi seç më kaploi një dëshirë e rrufeshme për të lexuar një libër që kishte ca ditë që më vështronte nga cepi i raftit, sikur kopertina e tij ngjyrë kafeje po më thoshte: Më merr budallaqe, sepse nuk e duroj dot pluhurin. Dhe thënë të drejtën mu dhimbs nga gjendja e mjerueshme në të cilën ndodhej, ndaj dhe vendosa ta marrë. Për çudi, sapo mora në dorën time, një fletë u shkëput nga libri. U ula që ta merrja nga dyshemeja dhe kuptova se ishte një fotografi, brenda së cilës ndodhej fëmijëria ime. Pashë vetën time të pafajshme aty, duke qarë për gjunjtë e përgjakur në prehrin e qetësisë, në duart e nënës sime.. Mu kujtua se çdo gërvishje në trupin tim ka shenjat e buzëve të saj, që gjithnjë ma lehtësonin dhimbjen që vështirë durohej. Pastaj fillova të qesh për marrëzitë e mia fëmijërore për të cilat asnjëherë nuk do të pendohem, pasi që për mua në atë kohë ishin vetë lumturia. Ndjeva një mall për bukën që në duar shtrëngoja kur shokët e lagjes thërrisnin me padurim emrin tim per t'iu bashkangjitur në lojën e tyre, një nostalgji për kohën kur thonim atë që e ndjenim pa frikë, pa drojë.. Pastaj mora atë fotografi dhe e vendosa në një çantë të vogël, të mbushur me gjërat më me vlerë për mua dhe vura re se një lot rrëshqiti lehtas nga syri im i majtë, ktheva shikimin nga dritarja tashmë të mbuluar me pikëza të shiut dhe thashë: Dikur ishim të pasur, sot kemi vetëm para !

Vepra te ngjashme
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Shoqja
. Pershkrimi objektiv. Njeriu qe kam perpara syve eshte nje vajze, shoqja ime me e afert. Ajo qendron e ulur ne krahun tim te majte duke kryer veprimtarine e saj si nxenese. Ne pamjen e saj te bie ne sy nje gjatesi e mjaftueshme, rreth 167 cm. Eshte 15 v...
Autori: melisa mamurani · Lloji: Pershkrim · Tema: natyra
shkolla ku une studioje eshte nje ndertese 2 kateshe me ngjyragru dhe bardhe. E rrethuar nga hekura rrethues pergjate gjithe pjeses qe ndodhet perball saj. Nje oborr i madh me disa peme ndoher perballe saj. Gjate stines se vjeshtes oborri i shkolles nga...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Kur besojmë,arrijmë ....
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Enderrat per te ardhmen
Enderrat jane pavetedija e njeriut dhe ato ndryshojne sepse edhe njerzit ndryshojne por enderrat jane ato qe na cojne perpara.Enderrat jane ato vende ku ne strukemi as nga erresira e as nga qetesia sepse ne femijeve nuk na pelqen erresira apo qetesia se ...
Autori: Erimelda Karaj · Lloji: Pershkrim · Tema: Hobe
Dy prej hobeve te mia kryesore jane frekuentimi i shpeshte i kurseve te ndryshme dhe perdorimi i rregullt i kompjuterit. Persa i perket hobit te pare mendoj se eshte ne te miren time frekuentimi i kurseve. Ato me ndihmojne qe te fitoj njohuri edhe me te z...
Autori: Iris Kapo · Lloji: Pershkrim · Tema: shtepia imagjinare
Te gjithe kane skicuar pak a shume ne mendjen e tyre shtepine e endrrave, te tjere kane arritur ta ngrene ne realitetin qe jetojne, te tjere nuk kane mundur ta kapercejne ylberin e imagjinates duke iu pershtatur mundesive qe kane patur.Shtëpia ime ëndrr...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Macja
Kafsha qe une pelqej me shume eshte macja.Ajo eshte kafsha qe un kam me per zemer.Ngjyra e trupit te maces eshte ne ngjyra te ndryshme.Macet zakonisht jane te vogla.Ato kane nje fytyre shume te lezecme e me tipare te bukura.Macet kane dy veshe nje goje ...
Autori: D.A · Lloji: Pershkrim · Tema: Trendafili prej diamanti
I kerkova nje trendafil,por me dha nje trendafil prej diamanti.E mbaj gjithnje prane,ne hene e ne diell;ne shi e ne bore,gjithmone ne perjetesi. Nje trendafil qe vezullon,me i bukuri nga me te bukurit,me i cmuari nga me te cmuarit.E dua ate trendafil,jo,...
Autori: flavio salaj · Lloji: Pershkrim · Tema: natyra
po afrohesha drejt grykes se malit dhe cme pane syte nje lume vezullues me gure zalli qe shnderrisnin si diamante te cmuar dhe te vyer.uji i lumit me beri te futesha brenda tij dhe te shijoja ujin e bekuar te natyres ai vend ishte i mrekullueshem nuk mund...
Autori: valdete thaqi · Lloji: Pershkrim · Tema: trendafili i kuq
lulja ime e preferuar meq ne pranver kemi lule te llojllojshme me shum ngjyra qe disa prej tyre jan luledielli lulevjololce trendafili i kuq e shum te tjera .Njera qe me pelqen me se shumti eshte trendafili i kuq sepse ka nje arom shum te mir dhe n...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Shoqja
Pershkrimi objektiv: Kerol eshte nje vajze rreth te 15-tave. Eshte 173 cm e gjate dhe teper elegante. Ka floke ngjyre geshtenje e me onde dhe sy jeshil, nje hunde te rregullt e te drejte, dhembe te bardhe e lekure te paster, eshte teper e mbyllur ne vetv...
Autori: anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: dashuria
sot jam ulur ne shkallet dhe po mendoj cfare te shkruaj.shoh perreth oborrit dhe ne syte e mi pasqyrohen imazhet e tua.si ne ujvare me shfaqen kujtimet,momentet qe kaluam bashke.ishin dite te bukura,magjepsese.kudo eshte qetesi.ne veshet e mi degjohet shu...
Autori: LINDA · Lloji: Pershkrim · Tema: Dimri ne qytetin tim
Ishte nje mengjes, akoma isha e pergjumur ne endrra te bardha. Hapa syte, dhe nje ftohtesi ma preshkoi tere trupin. Hapa dritaren,mu duk sikur rete po kuvendonin ne mes vete sikur donin te na sillnin boren e pare. Sa hap e mbyll syte moti ndryshoi dhe f...
Autori: MILEJDI ELMAZI · Lloji: Pershkrim · Tema: PUSHIMET NE VENDE TE NDRYSHME
PUSHMET E MIA VERORE. KETO PUSHIME PER MUA ISHIN PLOT ARGETIME.2 MUAJT E PARA TE VERES BERA PLAZH,AQ SHUME ISHA NXIRE SA TE GJITHE ME THONIN SE JE BERE SI COKOLLATE E ZEZE.PAS 1 JAVE SHKUAM PER PUSHIME NE GREQI.ATJE NDENJEM 1 JAVE,U MERZITA PAK SEPSE UNE...




Komentet e fundit!

Emri: lila
Email: 325gdfh@hotmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com