Data e postimit: 2016-03-10 22:53:25
Lexime: 40472
Shqiperia Ime
Autori: Brisel Ndreu
Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: Shqiperia Ime
Shkolla: "Vajdin Lamaj"
Klasa: 8A
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Shqiperia eshte nje vend shume i pasur nga ana turistike.Shume agjensi udhetimesh e kan quajtur Shqierine "perla e Mesdheut",pasi ajo ka nje klime mesdhetare te mrekullueshme gjate gjithe vitit,gje qe krijon nje vere te ngrohtr dhe nje dimer te bute.Shqiperia ka qindra milje bregdet te paprekur dhe nje oferte te pasur me rere dhe guralece qe mund te bejne shume turiste te dashurohen me bregdetin Sqipetar.Te apasionuarit pas vendeve malore kane gjetur ate qe kerkojne ne alpet Shqipetare pasi ato kane nje bukuri te larmishme dhe te rralle.Gatimi Shqipetar eshte nje tjeter arsye qe njerezit e huaj duhet te vizitojne Shqiperine,gatimet detare Shqipetare jane te pergatitura ne menyra shume te ndryshme nga gatimet ne shtetet me te medha bregdetare.

Vepra te ngjashme
Autori: ela · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: f
jeta na perball me shume sfida. sfidat jane te pafundme. here fitojme e here humbim. gjendemi para sfides sone dhe gjeja qe na vjen ne mendje eshte dorezimi. te dorezohesh eshte dicka shume e lehte mendojme ne ,por sa e rende eshte ne te vertete per ne dh...
Autori: besjana · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: besa-kontrat e pa shkruar e shqiptarit
vepera ime duhet te jet per besen e shqiptarit se si shfaqet ajo te ne.dhe a esht ajo nje kontrat e pashkruar??
Autori: GEDDA GEDDA · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: FACEBOOK-U
Përshëndetje miq! Sot po shkruaj kete ese argumentuese po ashtu dhd bindëse vetëm për një qëllim!.. Shume te rinj nuk i kushtojne me rëndësi aktivitetit fizik api gjimnastikës dhe shkaku e dini cili është interneti sidomod FACEBOOK-U ashtu si...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Denimi me vdekje
Pro apo Kunder denimit me vdekje? Kur e degjon kete pyetje te rrenqethet pak mishi sepse kur mendon se dikush do te denohet me vdekje mendon dicka cnjerezore dhe ne fakt keshtu eshte.Ne ditet e sotme denimi me vdekje nuk eshte hequr ne shume vende dhe ky ...
Autori: JOANA RUKO · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: ENDRRAT
Te gjithe kane endrra ne ditet e sotme .Disa enderrojne te bejne nje ushetim apo te kene nje kompjuter,endrra te cilat nje dite do te behen realitet me pak mund e perpekje.Endrra ime eshte shume e vecante dhe e bukur njekohesisht.Per disa persona mund te ...
Autori: Ygerta Hoxhalli · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Kafshet shtepiake
Duke ndenjur shikoj mjedisin ku rrethohet nga shume kafshe shtepiake.Bie ne mendime dhe mendoj : Cfare jane kafshet shtepiake? Pse njerezit merren me pune me kafshet shtepiake ? Per pak kohe me vine ne mendje pergjigjet. Kafshet nuk jane vecse gjitare si ...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Reportazh
NEW YORK... Te gjithe mendojne se New York-u eshte nje shtet fantastik, I paster e plot drite, por jeta e perditshme aty eshte thjesht e merzitshme. Epo mire, e pranoj qe eshte fantastike, por vetem gjate koncerteve apo ngjarjeve te rendesishme (qe jane ...
Autori: Rovena Mulla · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Varferia
Shqiperia. Eh, c'eshte Shqiperia ne krahasim me vendet e tjera? Sapo e degjojme renditet ne mendjen tone lista e problemeve te shumta, pa mbarim. Nje nder problemet qe ka qene pjese e Shqiperise, por dhe qe vazhdon te jete akoma dhe n ditet e sotme eshte...
Autori: samina beqiraj · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Intelegjent lind apo behesh
Tema : Intiligjent lind apo behesh ? Intelegjenca eshte aftesia mendore per te arsyetuar rreth situatave te ndryshme dhe pershtatja ne cdo lloj mjedisi qe na rrethon .Intiligjent lind apo behesh ?! Ne fakt kjo mbetet nje nga dilemat e shumta qe ende n...
Autori: de..... · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: eshte thjesht nje mesazh per te gjithe
Mbijetesa e talasemikeve eshte e lidhur me trasfuzimin periodik e te vazhdueshem te gjakut; per fat te keq ky i fundit mund te gjendet vetem nepermjet dhurimit. Nje i semure talasemik ka nevoje per rreth 50 dhurime ne vit, por dhurimet shpesh nuk mbulojne...
Autori: Liridona Isufaj · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Gjithqka ndodhë në jetë!!
Ne jeten e perditshme disa gjera qe na vrasin, e qe patjeter duhet t'i bejme, jo na deshira, por se jemite detyruar. Ndonjehere eshte me mire te largohemi qete, edhe pse brenda teje degjon tek bien mbi toke copezat e thyara, e krijohet nje zhurme. Por mos...
Autori: keisi kushi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Pse kafshet shtepiake jane te rendesishme per njerezimin?
une mendoj se kafshet shtepiake jane te rendesishme per njerezimin perndryshe nuk do ta kishin emrin kafshe "shtepiake".keto kafshe jane te destinuara per te ndenjur prane njerzimit por ndoshta mendimi juaj eshte ndryshe ndoshta ju mendoni pse??? kafshet...
Autori: Aleksandr · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Zgjedhjet per deputet
Teksti: Jemi sot ketu, 100 vjet pas shpalljes se pavaresise. Deshira e te pareve tane per nje shtet te unifikuar dhe te lire, konsiderohet e realizuar. Por jo! Shqiptaret nuk jane aspak te lire, une nuk e ndiej veten te tille. Doni ta dini pse-ne? Sepse...
Autori: alesia kurti · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: fjale te urta
Ara ime varri im. LABËRI Ardhin galat dhe prishën folenë e bilbilit. KORÇË Atdheu është dhe. Kur ti shikon dike edhe ata të shikojnë ty* Valdrin Moorina Atdheu e nana nuk harrohen. TROPOJË Atdheu mbi të gjitha. VLORË Ai që lë arën e...




Komentet e fundit!

Emri: koti
Email: koti@yahoo.com
Komenti: shume shpifur , shqiperia do akoma me shum ceshte ky me 4-5 rreshta pa lidhje e pa kuptim fare

Emri: brunilda
Email: bruni@gmail.com
Komenti: kot

Emri: kot fare
Email: kotfare@yahoo.com
Komenti: edhe po edhe jo

Emri: kot fare
Email: kotfare@yahoo.com
Komenti: edhe po edhe jo

Emri: Sedi
Email: sedidibra66@gmail.com
Komenti: Bravo

Emri: g
Email: gena@gmail.com
Komenti: kjo nuk eshte fare ese argumentuese bindese, eshte pershkrim. shume kot eshte e paperfunduar si ese duhet te shtjellohet me shume

Emri: anjeza
Email: anjezaprendaj@gmail.com
Komenti: me pak fjal jam krenare qe jam shqiptare

Emri: melek
Email: melekblackqueen@gmail.com
Komenti: Pshum bkr por me shum te kishte shprehje te figurshme qe ta cilesojne shqiperine

Emri: Kida
Email: KidaLove1@outlook.com
Komenti: Shum keqqq Qjan keto per shqiperine tone ne duhet te bejme me shum per te

Emri: Fwfw7edt
Email: fwfw7edt@gmail.com
Komenti:


Emri: cifti simpatik
Email: soni*semi@gmail.com
Komenti:

Emri: 10101010
Email: agjenti007@gmail.com
Komenti:

Emri: uujgbvx
Email: elieliii@yahoo.com
Komenti: kot fareeeeeeeeeeeee

Emri: ani
Email: zabitzabit01@gmail.com
Komenti: dua nje poezi te bukur dhe te mire per 28 nentorin

Emri: barbielo
Email: barbielo@yahoo.com
Komenti: Ca esht kjo re

Emri: sitydon
Email: sitydonfkuturon@hotmail.com
Komenti: Ik e pederast 😐 u bane ti të flasesh për shqipninë



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com