Data e postimit: 2016-01-13 20:10:59
Lexime: 12538
pershkrim
Autori: lola hoxha
Lloji: Pershkrim
Tema: pranvera
Shkolla: 28 Nentori
Klasa: 8
Qyteti: kavaje
E-mail: Email eshte i fshehur!


Ishtenje dite e bukur , dielli sapo kishte lindur bari ishte buluar nga vesa lulet ishin gati per te hapur bocet e tyre cicerimat e zogjeve degjoheshin vazdimisht .
Pas mengjesit ne nje lendine ku ka plot gjelberim, plot lule shume ngjyreshe,ajer te paster ,qielli ngjyre blu dhe rrezet e diellitqe bien ne toke i japin asaj nje ngjyre te bukur .
Jam duke ecur ne barin e gjelber dhe po mblidhja lule me ngjyra te ndryshme dhe me aromen e tyre te kendeshme dieja eren qe me binte ne fytyre dhe ajeri i paser ishte nje moment i kendeshem.

Vepra te ngjashme
Autori: Klevis Koka · Lloji: Pershkrim · Tema: pushimet
Ajo ditë që kalova në plazh, para 2 vitesh është e paharrueshme. Deti ishte i rrëmbyeshëm dhe kishte shumë pushues që laheshin në bregdetin e Durrësit. Të gjithë fëmijët bënin kala prej rëre gëzueshëm. Pasi u lyeva me krem mbrojtës nda...
Autori: Arlinda Duraku · Lloji: Pershkrim · Tema: Lodrat .Rendesia e lodrave
Lodrat jane disa objekte qe e bejne jeten sa me argetuese . Nese ti luan nuk do te thote qe nuk ke bere asgje ,por ne te vertete eshte dicka me shume vlere . Argetimi ne jete eshte nje nder gjerat me kryesore, nese ti nuk luan ti do te jesh shume serioz p...
Autori: Amina · Lloji: Pershkrim · Tema: Miqesia
Gjate jetes sone te shkurter ne toke njohim shume njerez.Disa koha i fshin sikur te mos kishin qene kurre,disa vazhdojme ti mbajme ende ne kujtese,disa i takojme shpesh dhe i konsiderojme miqte tane por vetem njerin prej tyre e quajme mik te vertete.Ai e...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Peizazhi
Sa te bukur jane liqenet!! Ne te jetojne qindra e mijera kafshe ujore. Ne te shihet pasqyrimi i jetes..Buze liqenit shetisin njerzit dhe marrin fryme lirisht. Freskia e ujit gjate veses se mengjesit te ben te ndihesh mire e te frymzon per te ardhemen. A...
Autori: Migjeni · Lloji: Pershkrim · Tema: legjenda e misrit
-ne traditen e malesorit ishte thirrja"O perendi,o zot".Duke u shkeputur nga kjo tradite,autori thote se thirrja:"Miser,miser!"eshte lutja qe bjeshket i ka bere altare te misrit.Dhe ndodh pikerisht keshtu sepse ajo therime e vogel e verdhe eshte burim i...
Autori: Orgita · Lloji: Pershkrim · Tema: Flete ditari
I dashur ditar 16.Shkurt.2020 ...
Autori: Ersi · Lloji: Pershkrim · Tema: Pranvera
Zeri i hapave te pranveres prish gjumin e dimrit dhe natyren e kaplon aroma, fresika dhe levizja e hareshme e pranveres. Pranvera nenkupton rizgjimin e qiellit, buzeqeshjen e luleve, zhurmen e zogjve dhe riperteritjen e natyres. Edhe era zgjohet nga gjumi...
Autori: Stefania Mita · Lloji: Pershkrim · Tema: Kujtimet
Me ka marre malli per te qeshurat e lumtura.Mbidheshim se bashku dhe ishim te hareshem ,po tani ku ndodhen te qeshurat dhe gezimi .Te gjithe u larguan larg per diçka me shume .Tani ato quhen thjesht kujtime .Kujtime shume te bukura .Sa nostagji kur beje ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
A je njeri me duar te pastra - E pyet gjykatësi një të pandehur :A je njeri me duar te pastra - I pandehuri : Po si jo gjykatës 10 herë në ditë i laj duart ....
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Shtëpia sado e ngrohtë që është,pa antarët e familjes është e ftohtë
Autori: Fjona Alcani · Lloji: Pershkrim · Tema: Pershkrim subjektiv i cili flet per stinen e vjeshtes. :)
Vjeshta-stina kur qielli vajton me lotet e tij.Rete e zeza te panumerta leshojne piklat e shiut. Pemet pa turp zhvishen ne ere. Gjethet qe dikur ne ngjyre te shpreses, tashme jane shtuar si qilim i verdhe neper trotuare. Zogjte te trembur dhe te lodhur ni...
Autori: ANA · Lloji: Pershkrim · Tema: MIQTE E MI
TEMA MIQTE E MIT TE KET FJAL TE PERBERA DHE MARDHENIE RRETHANORE
Autori: Ela Ela · Lloji: Pershkrim · Tema: "Gjethe Vjeshta"
Zbarkuan ne toke gjethet e kafeta, Ngadal dielli po leshon rreze te vaketa, Zogjte qiellin anembane pushtojne , Dhe shirat token mezi po presin te takojne.! Nje zhaurime e lehte trupin mbeshtjell, Nga zemra eshte gati te dal nje uragan, Toka nderr...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Edukata e bën njeriun ,të dallohet !




Komentet e fundit!

Emri: Ina
Email: Ina@hotmail . Com
Komenti: Shame te bukura yll

Emri: Eleni
Email: Qirollarieleni@gmail.com
Komenti: Shume tekste te bukura.

Emri: alev hysaj
Email: alevhysaj@hotmail.com
Komenti: shume e bukur FANTASTIKE

Emri: Alesio hoxha
Email: Alesiohoxha@live.com
Komenti: Weee sa mkeni nimu

Emri: anna anna
Email: annaanna@hotmail.com
Komenti: bukurrrrrrr like pershkrime/fu

Emri: sara khan
Email: sarakhan@hotmail.com
Komenti: na hapi barkun

Emri: lal
Email: ddd@live.com
Komenti: jo keq e bukur hajt po ka edhe me mire

Emri: eleni
Email: eleni.eleni@hotmail.com
Komenti: shum e bukur...

Emri: kristina ina
Email: kristinaina@live .it
Komenti: me pelqen shume eshte shume e bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com