Data e postimit: 2014-08-14 11:45:40
Lexime: 5034
Ylber ne qelq
Autori: Kris Hasa
Lloji: Novela
Tema: Fragment nga romani "Baronesha e Intrigave"
Shkolla: UT - Fakulteti i Drejtesise
Klasa: 1
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Evelina me fustanin e saj te bardhe vraponte nga oborri i rremujshem per te hyre brenda ne shtepi, ku Bajaziti ishte duke vendosur xhamat e dritareve. Ajo i shkon nga pas dhe e perqafon, ai qendron si i ngrire.
- Eveline, mos me prek! Nese na bie ky xham do behemi copash! – tha Bajaziti disi i merakosur. Ajo i afroi buzet ne veshin e tij. Bajaziti qendronte pa levizur.
- Nese ky xham bie mbi dashurine tone, do te jete ai qe do te behet copash, i dashur! – peshperin Evelina dhe me ngadale i merr xhamin nga duart dhe e perplas pertoke duke e therrmuar.
- E dashur, cfare ben keshtu? – thote Bajaziti i habitur.
- E sheh pra, i dashur, se xhami u be copash sepse guxoi te hynte mes nesh? Te premtoj, qe do ta shkaterroj kedo qe perpiqet te na ndaje, do te shkaterrohen me keq se kjo cope xhami! – vazhdon Evelina duke buzeqeshur.
- Hej Zot, baronesha ime, po me frikesoni me keto fjale...
- Mos u frikeso fare, Bajazit. Jeta eshte mjaft e shkurter per te pasur frike... mbase edhe e shkurter per te vene dritare, - qesh Evelina, Bajaziti po ashtu. Ndersa ajo ulet ne divanin aty prane, ai i shkon pas. E sheh dhe i prek pak floket, ajo i hedh nje veshtrim theres me syte e kalter.
- Keto floke te kuq mbajne zjarr, baronesha ime, zjarr i cili djeg zemra te dashuruara! – tha Bajaziti me ze te embel. Evelina buzeqeshi, e s’mund te rezistonte pa i kthyer pergjigje.
- Nese mendon se jane floket ato qe djegin... s’paske prekur ende zemren time, Bajazit...
- Zemra jote eshte biruca ime, Eveline, vendi i torturave te mia, aty ku do kaloj gjithe jeten, - vazhdon Bajaziti. Ajo vendos mos te flase me, vendos koken ne supin e tij, ndersa copezat e xhamit kishin zaptuar dyshemene dhe reflektonin nuancat e diellit neper mure...

Fragment nga romani "Baronesha e Intrigave"
Autor: Kris Hasa

Vepra te ngjashme
Autori: Sildi · Lloji: Novela · Tema: Poema e mjerimit.
Poema e mjerimit Kafshatë që s'kapërdihet asht, or vlla, mjerimi, kafshatë që të mbetë në fyt edhe të ze trishtimikur she ftyra të zbeta edhe sy të jeshilta që të shikojnë si hije dhe shtrijnë duert e mpita edhe ashtu të shtrime mbrap...
Autori: laura skenderas · Lloji: Novela · Tema: jeta
Rruga e vjeshtes 1.Treni. Nga te kater anet degjohej boria e trenit qe pritej te vinte.Une shtrengoja ne dore valixhen e rende te zeze.Pas meje qendronte ne kembe Alisa.Ajo dukej teper nervoze dhe dicka peshperiste me vete.Z.Majk dhe Z.Xhon mb...
Autori: F.... · Lloji: Novela · Tema: Dshuria e dy te rinjve qe perfundon ne gabim
Pershnedetje! Une quhem F... dhe jam nje vajze 18 vjecare, por kjo pak rendesi ka. Une vij nga nje familje e nderuar dhe e respektuar. Pasi mbarova klasen e IX me rezultate te shkelqyera, prinderit vendosen qe te me conin ne nje shkolle ne kryeqytet. Atje...




Komentet e fundit!

Emri: Antoneta Gjeka
Email: tomakaterina@yahoo.com
Komenti: I love this.....It is brilliant.I am american.Am the bos because i eat petulla me kos

Emri: Antoneta Gjeka
Email: tomakaterina@yahoo.com
Komenti: I love this.....It is brilliant.I am american.Am the bos because i eat petulla me kos

Emri: wwww
Email: tomakaterina@yahoo.com
Komenti: ma keq se e paske pa ba

Emri: lapsi
Email: lapsi_strl@live.com
Komenti: /



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com