Data e postimit: 2013-05-01 15:03:16
Lexime: 13909 |
Si gjithë kombet qe kane festat e tyre edhe ne kombi shqipetar kemi dy festat e cmuara: 28 dhe 22 NENTORI.
28 NENTORI është nje nder festat me te vlefshme per te gjithe shqiptaret ane e mbane botes.
Kjo feste as nuk eshte e dhuruar,e as nuk eshte e f...
|
Varferia
Varferia , na vjen prej vitesh e shekujsh si plage e
pasherueshme,hera-heres si motiv i jetes , apo si sinonim
i pasurise.Por vjen edhe si uragan,si varferi barbare, e eger,
e pashprese qe pe...
|
Pranvera eshte nje dite e nje date e mahnitshme , magjepsese , dhe e bukur. Pranvera fillon me 21 Mars e me te fillojne te qelin lulet,lulet shumengjyreshe , te vijne zogjt , e gjithe natyra te buzeqesh e te jep nje kenaqesi te nxehte.Kur behet fjale per ...
|
Nje perkedhelje nga dora e ngrohte e nenes ti heq te gjitha mendimet e keqija nga mendja . Te ben te mendosh se ndodhesh ne parajse e asgje nuk ka me rendesi . Kjo perkedhelje qe ska vlere monetare per mua vlen me shume se gjithcka ne kete bote . Sa mire ...
|
-Atdheu eshte dashuria me e madhe per ne.Kur njeriu eshte larg atdheut dhe eshte i vetem gjithqka eshte ndryshe,nuk e din se c'te mungon e c'te duhet.Te jesh larg atdheut nuk ehste me sikur sic ishte ne vendelindje,na merr malli per shoket,miqet dhe gjith...
|
Te fjalori Gjuhës Shqipe, i/e dashuruar përkufizohet si:
1. Që ka rënë në dashuri me dikë, që ëhtë dashuruar pas dikuj. Vajzë e dashuruar. Djalë i dashuruar . Të rinj të das...
|
Jashte verdalliset nje pranvere e qeshur.
Lulkat shymengjyreshe kane vene buzen ne gaz dhe drejtojne fytyren e bukur drejt diellit. Nje puhize here-here e fresket puth faqet e bardha bore.
Eshte stina e frymemarrjes. Ajo qe ngre shpirtin peshe me nur...
|
Mesusja ime eshte jeta ime,qysh ne moshen 6 vjeqare hyra ne shkoll me eprkthelte me donte si bijen e vet por tani me sjam me te sepse jam ne kl 6 edh epse seshte me me mua e une me te do jete mesuesja ime e dashur pergjithmone
|
Festat e nëntorit janë shumë me vlerë dhe të gjith shqiptarët i duan festat e nëntorit!
28 nëntori-Festa e flamurit kuq e zi i qëndisur nga marigona dhe i ngritur nga dora e të madhit Ismail Qemalit në vitin 1912.Kjo festë është e mrekul...
|
mesuesen e dashur,
une shume e dua,
pas prinderve te mi,
me e shtrenjta per mua.
per gjera te bukura,
gjithmone na meson,
kur i kryejme detyrat,
na perkedhel dhe ledhaton.
mesuesen time,
kurre sdo ta harroj,
nder vjerrsha dhe tregime,
une d...
|
Pse jemi keshtu si jemi? Si ndodhin ato qe ndodhin? Kur filloi dhe kur do te mbaroje gjithcka?...
Ne kemi vite mbi kete planet, por kur e kemi pyetur veten per shkakun e atyre qe shfaqen cdo cast para syve tane? Provoni te pyesni veten: Kush jam une? Mun...
|
Erdha nga errësira në dritë, nga asgjëja në gjithçka dhe pashë … Jo nuk shihja ende, vetëm ndjeja. Ndjeva ngrohtesinë e nënës, por larg . Ishte shumë ftohtë. Në aq pak kohë ndieva shumë . A të ishte vallë jeta? Po, po , kisha ardhur nÃ...
|
Me knaqesi te madhe dot te shprehem dhe shkruaj duke i perdorur shkronjat e alfabetit te gjuhes shqipe.Prej 14 nentor i vitit 1908 deri me 22.11 u mbajt kongresi i alfebetit te shqipes.Ne kongresin e alfabetit te gjuhes shqipe moren pjese 32 delegate.Disa...
|
-Secili profesion ka bukurite e saj të veta, pasiguri, dinamika, etj, por gjëja më e rëndësishme është që të jetë me dashuri ajo qe ne bëjmë. Unë nga vitet e mia të hershme e dija se kam kërkuar për të studiuar ekonomi, por sigurt do t...
|