Data e postimit: 2012-02-19 07:44:13
Lexime: 6401
Lushi ne rrezik
Lloji: Tregim
Tema: Lushi hyn ne rrezik sepse then dritaren me top
Autori: Lukë Rrahmani
Shkolla: Zekeria Rexha
Klasa: V6
Qyteti: Gjakove
E-mail: lukirroni@hotmail.com


Nje dite Lushi kishte dale te luante me shoqen e tij Margareten.Ata luanin me top ne kopshtin e zoterise Mark.Pa pritmas topi ra dhe theu dritaren e shtepise se zotit Mark .
Zoti Mark ishte nje zoteri i mire por ai ishte i vetmuar dhe te gjithe femijet ia kishin friken.Lushi shkoi te dritarja dhe kur pa zotin Mark u frikesua dhe ja mbathi me vrap .
Te nesermen kur u zgjua pa se zoti Mark ishte duke punuar ne kopeshtin e tij.Zoti Mark kur e pa Lushin donte ta mikpriste mire.Lushi kur ju afrua iku menjehere,atehere zoti Mark mendoi se te gjithe ja kan friken me te.Lushi te nesermen ishte gati te kerkonte falje dhe ta merrte topin.Kur shkoi aty i tha me fal dhe mori topin.Çdo dite Lushi kur kalon andej pershendet zotin Mark dhe ja kjo ishte.Keshtu qe nuk duhet ti gjykojme njerzit nga pamja e jashtme sepse ajo gjithmone na zhgenjen .

Vepra te ngjashme
Autori: homeri · Lloji: Anekdota · Tema: anekdota shqiptare
Në një ndejë në Mal të Zi, Mark Milnai i thotë Ali pashë Gucisë: - Ju shqiptarët jini sikur dhitë e egra. A i ke parë dhitë e egra, njëra në atë rrëpirë, tjetra në rrëpirën përball thërasin e bërtasin se nuk u rrihet ve...
Autori: Rie · Lloji: Tregime per femije · Tema: Shkolla
Neri zgjohet shpejt dhe therret Berten,motren e saj.-Zgjohu,zgjohu!:thote Neri. Berta e pergjumur ngrihet dhe ndihmon Nerin te pergatitet per diten e saj te pare te shkolles.Ajo per vete nuk shkonte ne shkolle.qendronte ne shtepi dhe bente punet e shumta....
Autori: xhensila kurani · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: cezari i plutarkut dhe i shekspirit
republikanet e udhehequr nga briti dhe kasi vrasin diktatorin e romes cezarin .me pas mark antoni dhe oktaviani derrmojn ushtrin e ture ne betejen e filipir .bruti dhe kasi vrasin veten njeri pas tjetrit qe te mos bien ne duart e armiqeve
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
Vogëlushi zhvillohet si një barrë mbi supet e dikujt ! Dashuria për prindërit dhe familjen është detyrim njerëzor !
Autori: elia cela · Lloji: Ese vleresuese · Tema: libri
Libripermua eshte miku me i mire ne bote.Libri me jep dije,kulture,informacion,me jep mundesi te fantazoj eshte ndenje dhe emocion. Libri nuk me lene asnjehere vetem sepse ai me shoqeron ne cdo moment te dites time.Libri me ben te zgjuar,te mequr,imagji...
Autori: Era Kaja · Lloji: Poezi kolone · Tema: Nje lutje
Nje lutje qe ia bera zotit vetem per ty moj nena ime ishte:'Kthema mamin te lutem zot' mos me zhyt ne vajtime Ti ike qe prej asaj dite sa nje cilimi te vogel me le dhe mallin e ndezur ti ma rrite sikur nje rikthim te kishte per ne Se zoti ty t...
Autori: sindi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: uji i jetes
nje here e nje kohe na ishte nje mbret i cili ishte plakur shume dhe ishte ne prag te vdekjes.ai urdheroi qe tre 3 njerzit e pare qe do te kalonin prane pallit te tij mbreteror te kerkonte mendimet e tyra ne lidhje me ujin e jetes.keshtu qe aty prane erdh...
Autori: Sabina Kurtaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Ne jemi ne Toke per te... Ne jemi ne Toke per te jetuar ? ... Jo Ne jemi ne Toke vetem e vetem per te adhuar Zotin e Gjithesise , qe na fali shpirtin , na fali mendjen per te dale nga problemet , na fali dituri te mesojme . Kjo jete eshte shume e shku...
Autori: leona · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
U zgjova heret ne mengjes dhe shikova oren,isha bere vone per ne shkolle.Cdo gje filloi keq.Per pak sa su rrezova rruges duke vrapuar,kisha fat qe mberrita pothuajse 1 minute para se te fillonte mesimi.Me vone me veshtiresi pergatita mesimin per lenden tj...
Autori: MARSELA SINA · Lloji: Tregime per femije · Tema: FAMILJA
ISHTE NJE HERE NJE FEMIJE I CILI NUK KISHTE AS NENE,AS BABA, AS MOTER ,AS VELLA.AI ISHTE I VETEM NE FAMIJLE ,POR KISHTE 2 SHOKE TE CILET I DONTE SHUME.SHOKU I 1:EMANUEL DHE SHOKU I 2:ADI.KY FEMIJA QUHESH LINDI ISHTE NJE FEMIJE I URTE ,SHKONTE NE SHKOLLE,...
Autori: Luna Beta · Lloji: Tregime per femije · Tema: E bukura fiton ndaj te shemtuares
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajza e shemtuar me emrin Elizabeta ishte vajza e njerkes se Katerines pra vajzes se bukur. Elizabeta ishte shume xheloze per bukurine e Katerines . Ajo donte...
Autori: anna · Lloji: Thenie · Tema: terheqese
nje endacak rrugesh shkoi te freskohej ne nje burim aty afer. nderkohe qe po freskohej pa nje cante rrjepacake anash lumit dhe shkoi te shikonte se ckishte brenda saj. sapo e hapi canten u habit nga shuma e madhe e parave, pervecse u gezua shume. si nje...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Qesh Qesh se gjithmonë do të ndjehesh i ri Problemet do ti zhdukësh Do e përmisosh shëndetin Do t'ia ngritësh vetës imunitetin Me qeshje shumë lehtë bën miq I jep vetës relaksim E vlerëson vetÃ...
Autori: sejhan shaban · Lloji: Tregim · Tema: magjia
Libri i fluturave Na ishte njehere nje vajze e cila kishte deshire te lexoje shume libra dhe quheshte Sara. Ketu na paraqitet nje vajze tjeter qe eshte shoqe e ngushte me Saren qe quheshte Zana. Ato cdo dite ishin bahske, cdo gje e ndanin, ishin shume te...




Komentet e fundit!

Emri: erisa
Email: erisa.aliu@hotmail.de
Komenti: E vertet



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com