Data e postimit: 2013-04-14 12:47:08
Lexime: 8200
Nen perspektiven e se liges...
Lloji: Tregim
Tema: ...
Autori: Elda J.P.
Shkolla: Rilindja
Klasa: 9
Qyteti: Pg
E-mail: jessicamira21@yahoo.com


12/07/2012
Cfare marrezie….
Era, si e arratisur nga spitali psikiatrik. Shiu i pire tape, s’di nga vete... Perplasen, zihen... vriten mes vet –e bejne Pogradecin si Haiti...
Rete e poshtra bejne tifozllek... Dyer, dritare: perplasen menjehere mbyllur si paralajmerim per ata qe duan te shpetojne koken... Por pemet jane me te tronditurat ketu, diridhen si purteke, pa e ditur fatin e tyre. Te pakten shumica e kane nje cati mbi koke tani per tani, ndersa te pastrehet s’kane perse te shqetesohen...!
Dhe.. pavaresisht shkaterrimit, demeve, une ndihem i rilindur, i cliruar. O zot, cfare ndjenje! Te qendrosh ne mes te kaosit dhe te buzeqeshesh, sepse e di pa dyshim I WILL SURVIVE!!!
* * *
Ikin dritat. Aq me mire! Cdo kush ka nevoje per pak adrenaline... Nje ulerime! OK, ndoshta jo aq adrenaline, por sa me shume, aq me mrie!
Cdo banor drejtohet per tek zhurma. Qendrojne si e ngrire ne pragun e deres te dhomes se gjumit te adoleshentes se pajete. Shtrire, atje ne ate pellgun e gjakute, me syte e hapur, te palevizur qe nga ai moment... Ua, cfare shenje: m’u ne zemer. E asnjeri prej atyre te pafateve nuk e degjon dot te qeshuren time te thelle... Por e ndjejne, e ndjejne pranine time nen lekuren e tyre... E shijojne aromen e VDEKJES.
Vertet, e pergezoj ate idiotin qe e kishte lene thiken ne ate menyre; shkaterrojne njeri-tjetrin pa vetedije. Cfare familje! Me pelqen. Por s’mbaron me aq... Kalojne 1-2 ore ne shok, pastaj motra e madhe shkon te marre lecke per te pastruar lengun e kuq ne dysheme. E fut lecken ne vaske, hap ujin dhe fillon shpelarjen. Ups! Nje tel korrenti aty siper cmendet per momentin e bie ne uje… Iku dhe vajza tjeter. Oh, vetem ta shihje tek dridhej ne sekondat e saj te fundit!!! Vertet, paskam zgjedhur shtepine e duhur sonte...
Te tjeret degjojne dicka e vijne me vrap. Kur... c’te shohesh..? Aq deshi mamaja. Shkon menjehere ne dhomen e saj dhe merr te paren kuti me ilace qe gjen. Oh, cfare rastesie! Qetesues... Shtrihet ngadale, pa mendime. Pse te mos e bej akoma me argetuese? Shkoj, e rrethoj, e ngulfat fare derisa te pendohet, por... shume vone e dashur! Tashme ne shtepi kane ngelur babi dhe djaloshi 5-vjecar. Por natyrisht, babai kthehet ne nje te luajtur mendsh, vrapon jashte dhe vritet diku ne ate shtrengate.
Mbetem vetem me djaloshin, haha. Mendoj se quhet Rajli. I afrohem, e eksploroj. Cudi, asnje lot! Thjesht struket ne qoshen e dhomes se ndenjes dhe dridhet kokeulur.
Valle, c’do te behet me vogelushin? Le te jetoje me makthet e kesaj nate ne cdo sy gjume qe merr. Le ta jetoje ate gjysme-jete vetem, fare vetem.
Ndaloi se dridhuri. S’me besohet ta kete zene gjumi ne ate shtepi horroresh. Papritur ngre koken, aq shpejt sa me tremb edhe mua! Me sheh. S’ka mundesi! Por ja, syte e tij qelibar me cajne krejt. C’eshte kjo? Sy te sapo-vuajtur qe pasqyrojne pasterti te plote shpirterore, me deperton tejpertej!!! Cfare po me ndodh?... C’te jete kjo krijese para meje??! Teper...teper e pafajshme. C’lloj energjie eshte kjo?!!! Aaaa!!!!!!!....

Vepra te ngjashme
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Jeta
Je vetem. Eshte mesi I nates dhe je vetem. Ku jane te tjeret? Pse te kane lene vetem? Cfare ke bere qe te kane lene vetem?... Apo eshte faji I tyre. Po, po. Gjithnje faji I tyre. Faji I gjithkujt pervec teje… Akoma vetem. Pse akoma vetem? Mend...
Autori: xheni lama · Lloji: Hartim · Tema: dua te iki larg.......
Mengjes. Dielli ende nuk eshte dukur ne arenen qiellore. Hap deren ngadale pa dashur te zgjoj njeri. Kam nje deshire te madhe te eci, te shkoj larg. Me duart ne xhepa dhe syte ngulur diku ne horizont, hedh hapat jashte shtepise. Vetem kercitja e rruges ku...
Autori: REMI HASANI · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: I Dashur Ditar !
E merkure,14 janar Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona.Ka shume persona?Huh? E cfare dua te them me kete,as vete nuk e di. Sepse ne fakt jam koshient qe une ndihem mire ne cdo moment ne varesi te gjendjes time s...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Padrejtesia e Jetes
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq ngasherim. Ti vetem do te kesh nje iphone te ri, nje makine te re dhe nje garderobe krejt ndryshe nga rrobat qe ke. Je shume I shqetesuar dhe I acaruar se...
Autori: Enrik Hoxha · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Nje faqe nga ditari im !
Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona.Ka shume persona?Huh? E cfare dua te them me kete,as vete nuk e di. Sepse ne fakt jam koshient qe une ndihem mire ne cdo moment ne varesi te gjendjes time shpirterore edhe jo per...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jam...
Nje dite e re po fillon, si dielli dhe 365 henat qe jane per mua. Jane rrezet e para te nje jete te re dhe kane erdhur te me thone qe jo vetem ne horizont agon. Gjithashtu agon ne zemer ndoshta e pushtuar nga erresira, agon pertej humbjeve, dhimbjeve dh...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Tregim · Tema: Gjakmarrja :(
"...843. Doreras thirret aj, i cili vret kend me dore te vet. 854. Besa asht nji vade lirije e sigurimi, qi shpija e te vramit i ep dorerasit e shpijarvet te tij, tuj mos i ndjek per gjak perkohsisht, e mje ne vade te caktueme. 855. Me cue ngjind per b...
Autori: Ildi Alla · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Faqe ditari
Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona. Ka shume persona?Huh? E cfare dua te them me kete,as vete nuk e di. Sepse ne fakt jam koshient qe une ndihem mire ne cdo moment ne varesi te gjendjes time shpirterore edhe jo p...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nuk behet kush i pasur nga cfare fiton,por nga cfare heq dore.-Henry Ward Becheer
Ka mjaft shprehje,por disa qe kane lene gjurme po permenden dhe sot.Jane ata shprehje qe jane perdorur para shume vitesh dhe sot nuk bejne asgje tjeter pervecse shprehin realitetin. Nuk behet kush i pasur nga cfare fiton,por nga cfare heq dore. -Hen...
Autori: Greselda Baci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca
Ese: Adoleshenca I kuptoj te gjithe adoleshentet,dhe pse ? Sepse,une jam pjese e tyre,jam adoleshente me 5 milion deshira me 5 milion halle Koti . Periudha e cila te ben te urresh per gjene me te vogel dike, qofte dhe nje fjale qe ta degjon vesh...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Pershkrim · Tema: Kujtimet
Prape po shikoj qiellin, si ne prozen e kaluar, por kete here rete nuk po luajne. Perkundruazi, po zihen, por jo me njeri-tjetrin…me Kohen… Po zihen me kohen qe te me ktheje gjithe castet e bukura, te kaluara. Madje, edhe ato te keqijat nese vijne ba...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nje dite do te largohesh nga kjo bote!
Nje dite do te largohesh nga kjo bote! E perhumbur ne mendime duke lene pas ''gjithcka te zakonshme''dhe duke menduar per ''asgjene e jashtezakonshme''!Lejoj mendimet e mia te vozisin neper eren e lehte flladitese tek shohin grimca te erreta qe k...
Autori: Xhulio Prenga · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ne jemi ketu ne toke per te...
Ne jemi ketu ne toke per te, per te...! -Per cfare e?! -Jemi ketu per te jetuar sigurisht! -Vetem per kete, vetem per te jetuar?! -Ndoshta ndoshta per te kaluar caste te bukura per te provuar ndjenjen e paqes dhe te dashurise ose ndoshta jemi gabimisht ke...
Autori: Kledja ^^ · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Domethenia e saj
Merr nje flete gjigande te bardhe me penelin ne dore.. E ngjyen ne bojen e zeze,aty i shkon dora pa u menduar 2 here. Dhe vizaton nje pike te zeze. Sado e bardhe ajo flete ishte,te gjitheve na shkon syri tek ajo pike e vogel e zeze. Kalimtaret e shikonin ...




Komentet e fundit!

Emri: salamandra13
Email: tomi-xherri08@hotmail.com
Komenti:

Emri: Elverije
Email: EliEli@gmail.com
Komenti: Shum tregim i bukur por duhet ti kishe shpjeguar me shume se si vdiqen personazhet dhe duhet ti shoqeroje me emocion dhe frike dhe jo me tallje

Emri: Salamandra13
Email: tomi-xherri08@hotmail.com
Komenti: Te lutem,mundesh te ma thuash mesazhin e ketij tregimi kaq impresionues ?



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com