Data e postimit: 2013-04-08 16:22:12
Lexime: 8188
Gomari dhe fshatari
Lloji: Tregim
Tema: Bleresi dhe Gomari
Autori: Kaltrina
Shkolla: "Shkolla e Gjelber "
Klasa: 4/1
Qyteti: Prishtine
E-mail: kattarina.g@hotmail.com


Nje njeri deshi njeher te blente gomar, por se pari e mori per ta provuar e per ta njohur e per ta provuar se sa vlen . E afroi te grazhdi dhe e la me gomaret e tjer , mirpo ai gomar i la gomaret e tjer dhe ndenji afer gomarit me pertac dhe me grykes .
Bleresi i a vuri kapistren dhe ia khesu te zotit.
Ai e pyeti se kaq shpejte e provove?!
Nuk me duhet me ta provoj sepse e di qe eshte sikur shkun qe e ka zgjedhur .

Vepra te ngjashme
Autori: elena kullejsi · Lloji: Fabul · Tema: fabula me kafshe
njehere ishin nje gomar dhe nje kale te cilet pronari i conte heret ne mengjes ne qytet per te blere apo per te shitur.njehere pronari i kishte vendosur me shume peshe gomarit dhe kalit me pak.gomari iu lut qe ta ndihmonte por kali mendjelehte nuk pranoi....
Autori: kejsi · Lloji: Tregim · Tema: gomari dhe kali
Nje njeri kishte nje kale dhe nje gomar.Kur njehere ishin duke udhetuar,gomari i tha kalit :Merr pak prej barres time ,te lutem ,qe te mbetem gjalle.Kali nuk e digjoi.Keshtu gomari , nga lodhja e tepert , u rrezua dhe ngordhi.I zoti mandej ja ngarkoi tere...
Autori: BENARD SULA · Lloji: Ese argumentuese · Tema: JETA DHE VDEKJA
Jeta dhe Vdekja ... dy ane te se njejtes monedhe.Vdekja,mister qe na vjen ne menyre te pa parashikueshme.Te gjithe jemi te barabarte dhe do te ikim ashtu sic erdhem.Jeta ... sa e bukur aq edhe e vyer per cdo njeri.Ajo eshte nje udhetim i pa provuar ndonje...
Autori: qendrim gashi · Lloji: Poezi lirike · Tema: te ndalohet largimi i qytetarve nga atdheu i tyre
o ju njerz qe po kaloni para te madhe po hargjoni kufijt e ndryshum i kaloni nkerkim te nje jete me te mire qka mendoni si e vlersoni pse rrezikoni te jetoni ne burgje titalis tgjermanis e t hungarise a mendoni se ja vlen t braktisesh sht...
Autori: kevi gjona · Lloji: Fabul · Tema: trute e gomarit
luani dhe dhelpra dolen se bashku per gjah . Sipas keshilles se dhelbres luani i coi fjale gomarit te vinte per te lidhur miqesi midis dy familjeve gomari erdhi shume i gezua pas pak luani e mbyti dhe i tha dhelpres ja ku e kemi dreken sot luani i tha rri...
Autori: Lauresa selimi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Pa Titull
Gjithqka kuptova. Gjithqka mora vesh. E kuptova pse ika. E kuptova pse ika pa thene asnje fjale te kuptoje mirpo nuk kishe nevoj te ikje ashtu pa pritmas. E kuptojj se ndihesh,e kuptoj qe gjitha keto i bene ngaqe je i detyruar,e kuptojj pse nuk buzeqe...
Autori: Kelima Kotarja · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A realizohet nje enderr e cila nk ka baze reale?
Ese! Nje njeri brenda per brenda nje viti duhet te shohe te pakten 1400 endrra... Shumica e njerezve bejen te pamunduren duke provuar per ta khyer ate ne realitet!! Po nese nje njeri do te donte te bente realitetnje enderr e cila nuk ka per baze asgje ...
Autori: ana · Lloji: Fabul · Tema: gomari dhe ujku
na ishte nje here nje gomar.ai po hante bar per qejfin e tij kur pa se po i afrohej nje ujk.ai mendoi te thurte nje plan para se t eperfundonte pre e ujkut.ai beri gjoja sikur ne kembe i kishte hyre gjemb.ujku mendoi ta ndihmonte gomarin por sapo ju afru...
Autori: Paula · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
Ne jemi ketu ne Toke per te, nuk e di, ndoshta per shume gjera te ndryshme nga njera tjetra.Ndokush eshte per gjerat e veta, te beje ate qe do me shume, ndokush per te jetuar apo per cfaredolloj gjeje tjeter. Une, per veten time, jam ne toke per shume gj...
Autori: Kaltrina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Tershan ne sofer per darke
Dy fshatar shkojn musafir tek nje njeri Kur del i pari ne fund te oborrit i dyti po i flet te zotit te shpis Ky vellau im eshte kali i madh sdin as te flet por ti mos ja ver mendjen si vjen i pari del i dyti dhe i dyti i thot te zotit te shtespis mos...
Autori: Adrrian Dunicari · Lloji: Fabul · Tema: Dinakeria
ARIU E DHELPRA " E pandehur, te kane paredrejt kotecit duke ngarenje kerriç e nje gomar.me nje fjale , dy deshmitare...Ç'ke te thuash me ne fund?"dhe ariu putren tund."S'e mohoj , eshte e verteteqe me pane ata dy vete.Mirepo une , ne me latë, do te...
Autori: adrrian dunicari · Lloji: Fabul · Tema: dinakeria
ARIU E DHELPRA " E pandehur, te kane paredrejt kotecit duke ngarenje kerriç e nje gomar.me nje fjale , dy deshmitare...Ç'ke te thuash me ne fund?"dhe ariu putren tund."S'e mohoj , eshte e verteteqe me pane ata dy vete.Mirepo une , ne me latë, do te...
Autori: ORIADO · Lloji: Fabul · Tema: ARIU DHE DHELPRA
ARIU E DHELPRA " E pandehur, te kane pare drejt kotecit duke ngare nje kerriç e nje gomar. me nje fjale , dy deshmitare... Ç'ke te thuash me ne fund?" dhe ariu putren tund. "S'e mohoj , eshte e vertete qe me pane ata dy vete. Mirepo une , ...
Autori: Anna Paula · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria
Nje dite dikush me tha Dashuria do te vije shume shpejte Ti vetem prit dhe duro se do te gjeshe ate qe do Nuk e di si ndodhi por zemren dikush ma mori Fjalet a atij burri dolen te verteta por lumturia ime mori fund sepse njeriu qe doja shume shp...




Komentet e fundit!

Emri: aaann
Email: an.feel@tre.net
Komenti: kaltrina me beso:nuk dua te te shaj, por kjo qe ke shkruar nuk eshte tregim po esh barsalete dhe pervec kesaj qe te mos poshterohesh fare veri vete nje like te pakten vepres sate sepse nuk besoj qe njerez te tjere do ta pelqejne vepren qe ke shkruar se seshte as e bukur.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com