Data e postimit: 2018-11-15 19:52:08
Lexime: 4519
Pse duhet ta ndalojm bullizmin
Lloji: Thirrje
Tema: Bullizmi
Autori: Sarmela nenada
Shkolla: Ahmet gashi
Klasa: 9c
Qyteti: Tirane
E-mail: sarmelan15@gmail.com


Bullizmi eshte nje fenomen qe po shqeteson te gjithe shoqerit e botes. Me te prekurit ndaj saj jan jetimet, adoleshentet, njerezit e pambrojtur etj. Shum prej personave kan vevtvrare dhe veten nga bullizmi qe u ka ndodhur. Te largojme bullizmin qe po shatron shoqerin, bullizmin qe po vret cdo dit e me shum njerezit.le te krijojm nje bot plot paqe dhe pa dhun

Vepra te ngjashme
Autori: Armela Braka · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Dhuna
Bullizmi tashme eshte nje fakt social. Ai eshte i pranishem ne te gjitha vendet dhe eshte nje fenomen shoqeror qe po behet gjithnje e me shqetesues. I shqiperuer do te thote kercenim e eshte nje fenomen qe po shtohet dita-dites. Bullizmi mund te kete kara...
Autori: Reilda · Lloji: Analize letrare · Tema: Tekst ndergjegjsues
Ne ditet e sotme hasim cdo dite ne rrethin tone shoqeror raste te shumta bullizmi. Bullizmi eshte nje femonem shum i rastisur per te gjithe ne. Te gjithe e njohim dhe kemi degjuar rreth bullizmit. Bullizmi eshte nje nder fenomenet me te rrezikshem per nje...
Autori: Desara · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Stop bullizmit
Mendoni se bullizmi esht nje gje e mire?Uneendoj te kunderten e kesaj.Bullizmi eshte tmerri vete.Per ta kuptuar kete duhet te futeni brenda botes se bullizmit.Perpiquni td beheni shok me nje person qe eshte pre e bullizmit.Ai mbase eshte i shendoshe ose k...
Autori: Aurora Doci · Lloji: Ese informuese · Tema: Bullizmi dhe femijet
Ne jetojme ne nje bote ku paragjykohemi nga njerez te ndryshem,ne nje bote ku njerzit jane me shume fytyra, ne nje bote ku ne bullizohemi cdo dite, ne nje bote ku e mira ju duket e keqe dhe e keqja e mire. Jetojem me friken se neve do na ndodh ndonje gje ...
Autori: Danjela · Lloji: Ese informuese · Tema: Stop bullizmit
Nje vajze 12 vjeç ishte e bulliziuar nga klasa e saj .Ate e ofedonin shume e shanin e tallinin. Psh:: i thoshin qe ti ke hap instagram dhe i ke shkruajtur shokeve te klases qe ti i don .ajo u betonte qe nuk kishte hap ato thoshin po Dhe nje dite kjo va...
Autori: Oper Daco · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Paqja
Paqja... Te gjithe njerzimi kemi menduar ndonjeher per kete teme "Paqen".Paqja eshte nje lloj mirkuptimi qe i duhet te gjith njerzimit dhe botes.Paqja eshte shume e rendesishme ,ne qofte se nuk ka paqe ne vendin ku jemi ne aty nuk ka mirekuptim dhe marrd...
Autori: Dior dervishllari · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Per racizmin
Racizmi eshte nje sjellje e keqe ndaj njerezve me ngjyre, ndaj fese te nje njeriu dhe ndaj vendlindjes qe ka nje njeri. Racizmi mund te duket normale por ne te vertete eshte shume ofenduese. Te gjithe njerezit lindin te barabarte. Askush nuk lind raci...
Autori: Rinea · Lloji: Tregim · Tema: Termeti
U zgjova ne mengjes si nje dite normale,shiqova nga dritarja qe jashte ishte shum ftohte dhe binte shi.Pyeta mamin se çka ka ndodhur ajo e deshpruar mu pergjigj se ishte bere nje termet ne Turki-Siri , une shume e merzitur ,kur degjova mamin duke thene ...
Autori: xhuljana dedolli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: bej cfare ndjen jo cfare thone
Kemi ardhur ne kete jte per te bere shum gjera,per te lujatur per te folur per te qeshur ashtu sic jan gjerat e mira ashtu dhe te keqijat.Ka raste ku ne kete jete na duhet te veprojme ose saktesisht na detyrojme te bejme gjera qe ne me ndjesine tone nuk d...
Autori: Elvana · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shoqëria qe kalojm veshtirsit se bashku dhe ndajm momentet e bukura dhe te kqija së bashku
Shoqërn e vertetë eshte shumë e veshtir të gjesh. Të kesh nje shoqeri te vertet do te thot te kesh qdo gjë ne jet. Shoqeria te perkrah ne qdo hap te jetes tende. Ne kete qe po shkruaj un dua te jem falenderuese per gjith keto vite me radh shoqerin t...
Autori: REI KONDI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Teknologjia
Adoleshentet e kane harruar komplet sportin sepse teknologjia i ka bere vares te saj.Teknologjia vitet e fundit po ze nje vende gjithmon e me te madhe te adoleshentet.Qjo ka ndryshuar cilesine e jetes.Varesia ndaj teknologjise po na shkatron,pak e nga pak...
Autori: ardit · Lloji: Ese pershkruese · Tema: as
“Gjakmarrja” problem,pengese e shoqerise tone.Ajo eshte nje fenomen mjaft I perhapur po aq shume sa edhe I perfolur,sidomos ne zonat e veriut.Shume studime jane realizuar lidhur me kete qeshtje,shume analiza e statistika jane referuar megjithate akoma...
Autori: Amenda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjakmarrja
“Gjakmarrja” problem,pengese e shoqerise tone.Ajo eshte nje fenomen mjaft I perhapur po aq shume sa edhe I perfolur,sidomos ne zonat e veriut.Shume studime jane realizuar lidhur me kete qeshtje,shume analiza e statistika jane referuar megjithate akoma...
Autori: Edison Ragip Hasanaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: Pavaresia e Kosoves
Gzo Kosovë Urime ky pervjetor Kosovë Urime kjo ditë e lirisë Kjo ditë që për të luftuan bijtë Bijtë e tu Kosovë, Bijtë e Shqiperisë U derdh gjaku i trimave që ti gezojmë kto ditë Gjaku i bijve e bijave Shqiptare U derdhen lotët e ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com