Data e postimit: 2018-09-25 16:51:58
Lexime: 2104
Pse u mbyll Wemathematicans?
Lloji: Thirrje
Tema: Pse
Autori: Anna
Shkolla: Naim Frashëri
Klasa: 8
Qyteti: Anonim
E-mail: Anna@gmail.com


Pse u mbyll wemathematicans ?
Me ktheni përgjigje,kur ta shikoni ankesën.

Vepra te ngjashme
Autori: aaann · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjeli
ej, a e dini? kam zbuluar nje gjaegjeze shume te bukur, e cila thote keshtu: gjeli kur kendon, mbyll syte. nga se ndodh kjo? pse i mbyll syte gjeli kur kendon? sepse eshte e vertete qe gjeli kur kendon, mbyll syte, por pse? kete gje kerkoj une nga ju:...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jini vetvetja
Nëse dëshironi të jeni vetvetja asnjëherë mos u brengosni se çfarë thonë njerëzit për'rreth jush,përderisa një person e di se kush është asnjëherë nuk brengoset për fjalët e kota të njerëzve. Nëse ju nuk mund ta pranoni dhe ta kupton...
Autori: Finesa kqiku · Lloji: Poezi dashurie · Tema: mesuesi
MËSUESIT TIM TË DASHUR - Ibrahim Egriut - Të larguar në mërgim te Ju gjetëm shpëtim, A B C-në na e mësoni nga e keqja na shpëtoni. Kur mendojmë se këtu kemi mbet’ Ju na e ktheni shpresën - na jepni jetë! Shembulli...
Autori: Ernesti Proko · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Poezi per perendimin e diellit
Koha kalon,iken,iken e Dielli Shpirti i nates mbizoteron Vajton qielli kur zhduken rete Kur era ngadale i largon Flakeron nje drite aty pas malit Si shigjeta rreze leshon Shigjeta me ngjyre ari Dielli pas kraheve i harron I flakte ky cast i di...
Autori: Esmeralda Ismailaj · Lloji: Poezi personale · Tema: Mbremje dhjetori
Pa shikoni erdh dhjetori muaj festave , plot ngjyra , harmoni dhe dashuri . Pa shikoni rreth e qark ne cdo cep drita shumengjyrshe ka , te gjithe te gezuar vitin e ri po presin per te festuar . Me padurim presin nje tjeter vit duke menduar dhe dhuratat pe...
Autori: jurgen thermija · Lloji: Ese informuese · Tema: jeta ime
Ne ditet e sotme shume njerez perdorin ankesat ose ftesat per te folur per ankesat ose porplemet qe kane ,ose per komunitein ku banojne.NJerzit ia dergojne keto ankesa ose ftes pushtetit vendor ose qenderore.Pjesa me e madhe e akesave jane ndertime t pa ...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Kuptimi i refleksionit filozofik
Refleksioni filozofik është një proces mendimi dhe analize që synon të kuptojë thelbin e pyetjeve themelore në jetë. Përmes refleksionit, filozofi shqyrton temat e mëdha si natyra e ekzistencës, natyra e diturisë, morale dhe etika, duke u marr...
Autori: L · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Malli i nënës
Valët e detit largohen dhe sytë duket sikur i shterohen Fryn edhe erë por nëna nuk largohet dot kërkon të mbushë detin me lot Kërkon që dikush një përgjigje ti thotë Qan një nënë buzë detit I than lotët erë flladi Ndjen mal...
Autori: Denada · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Koha e dimrit ne jeten e nje te pastrehu
E ndjej!e ndjej ftohtesine e kesaj stine dita dites po e ndjej me mbeshtjell kjo ere paksa tragjike situata qe po rrefej.koha thone te sheron por mua dhimbjet po mi shton. eshte pak heret per ankesa por semundja ska pertesa .ah kjo stine e ftohte jo ste p...
Autori: Shqipe Gashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 1 Shtetë
Do vij nje dit qe kufiri do tretet per gjith shqiptaret 1 atedhe do mbetet, Shqiponja do valvitet ne qdo shkemb e gur, do q\valoj ne shekuj vetem ky flamur. Siq ka the P.Vasha :mos shikoni kisha e xhamia se feja e Shqiptarit eshte Shqiptaria. Weq nje gja...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.E mira vjen ngadalë,e keqja sa hap e mbyll sytë !
Autori: Blerti Vejuka · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: “Te mendojme globalisht dhe te veprojme lokalisht “
Nen cicerimen e zogjeve , nen bukurine e ketyre pemeve qe po jetojne gjere ne frymen e fundit.Gjithcka duket perfekte, deri ne momentin kur shohim se akoma ka persona qe po shkatrrojne gjithcka qe ne kemi ndertuar.Ne kohet e fundit kjo bote eshte prishu...
Autori: PAVLO · Lloji: Analize letrare · Tema: SI KALOHET DITA E THJESHT
I DASHUR DITAR SOT QE PO TE SHKRUAJ JAM I QET DHE I SHLODHUR POR JA QE NUK JAN TE GJITHA DITET LESHTU PRA PO I BIE SHKURT GJITHMON I KAM NDIHMUAR SHOKET POR ATA MA KTHYEN SHPINEN ME FAL QE I RASH SHKURT POR DUHET TA MBYLL SHOKU IM PACIM
Autori: Shqiponja · Lloji: Analize letrare · Tema: Vetmia
Ka gjëra në këtë jetë të cilat nuk mund t'i përkufuzosh me fjalë, nuk do të mjaftonte as një faqe, as një libër, e tillë është jeta. Nëse ti ngrihesh në mëngjes me një motiv atëherë ti po jeton, po merr frymë, po e ndjen dritën e ...




Komentet e fundit!

Emri: STEFAN CVAJG
Email: ilda_tafilica@icloud.com
Komenti: Se nuk perdorej.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com