Data e postimit: 2014-04-02 16:42:59
Lexime: 4710
Ekuacioni
Lloji: Thirrje
Tema: GJej ekuacionin
Autori: EVA
Shkolla: .....
Klasa: 6
Qyteti: Kavaje
E-mail: evamarku@hotmail.com


Mx+Ix-Qx+Ex-Sx+Ix-Ax-<3x


Eshte shume i theshte.

Vepra te ngjashme
Autori: Esli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dimri
Dimri...nje nga stinet me te ftohta persa i perket temperaturave dhe me i ngrohti per nga dashuria. Nje stine gjate te ciles gjithcka bardhesohet e i ftohti nuk ndjehet per shkak te ngrohtesise familjare. Tani ndodhem ne dritaren time e theshte e vodi...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nje vend i quajtur Bote
Oqeanet tkurren, shtrihen. Detet praktikisht nuk ekzistojne. Ajri nuk eshte vetem autostrada e zogjve dhe e kafsheve te ndryshme te veshur me pupla dhe te pajisur me krahe, me krahe nga ato te vertetat jo nga ato te endrrave. Kontinentet vrapojne vetem ...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Jul Cezari
Ne opinion tim nje lider I madh eshte I perbere nga tre karakteristika; ka nje aftesi per te treguar nje paraqitje te jashtme sa me te mire, ka aftesine per te folur ne publik dhe nje maredhenie te shkelqyer me njerezit. Personazhi kryesor ne vepren e ...
Autori: Buhar Azizi · Lloji: Analize letrare · Tema: atdheu
Une e dua shume atdheun tim.Aty kam shtepine,familjen,ketu kam lindur,ETJ. Athde im ka shume histori te vjetra.Ai ka :Fusha male kodra ETJ. Ne SHKUP eshte KALAJA E VJETER . Ne atdhe eshte e kaluara por edhe e ardhmja . Atdheu eshte familja e dyte per...
Autori: Elvira · Lloji: Analize letrare · Tema: Rendesia e shkolles
Γ§do gje ka rendesine e vet,por edhe shkolla ka nje rendesi te madhe.Shkolla eshte nje gje qe na mesone shume gjera dashuria ndermjete njerzve, miresia e tyre, edukata ,morali gjdo gje eshte nga shkolla.Mua me pelqen shume shkolla sepse shume gjera qe nuk...
Autori: Besim Asllani · Lloji: Pershkrim · Tema: Fshati ime
Fshati ime eshte shume i bukur ! Eshte shume ndjenje e mire qe te jetosh ne fshat ! Gjithandej ka gezim , hare , lumturi . Gjithashtu kane nje tradit shume te mirΓ« ! Jane shume mikeprites ne qdo aspekt , te bejne te ndjeheni sikur ne shtepin tuaj ! Gjit...
Autori: Vanesa Progni · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Fshati apo quteti
Ne fshat ka nje jete me ajer te paster, me me pak makina, ka shtepi private dhe vila personale, me nje shkolle, me disa njerez qe punojne me bujqesi dhe jane me pak te kulturuar por me nje jete te qete . Ka dhe me shume gjelberim . Ndersa qytet eshte krej...
Autori: Drilon Merko · Lloji: Hartim · Tema: Libri-burimi i dituris
-Libri eshe shume i cmuar per ne.Cdo gje ne jeten tone varet nga libri.Ai eshte thesari dhe eshte i mbushur me magji dhe kur do ta lexojme do te beje cudira ne mendjen tone. -Edhe pse ka shume gjera te tjera qe na ndihmojne ne zhvillimin tone,libri eshte...
Autori: emi · Lloji: Hartim · Tema: libri
Pasuria me e madhe jona eshte libri,nga ai ne perfitojme shume dituri. E dua librin cdo dite e me shume. Ai hap dyer te rejane mendjen tone. Permes librit ne fitojme gjera shume te rendesishme qe na duken gjate gjithe jetes.Cdo gje ne jeten tone varet ng...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Macja
Kafsha qe une pelqej me shume eshte macja.Ajo eshte kafsha qe un kam me per zemer.Ngjyra e trupit te maces eshte ne ngjyra te ndryshme.Macet zakonisht jane te vogla.Ato kane nje fytyre shume te lezecme e me tipare te bukura.Macet kane dy veshe nje goje ...
Autori: Denisa Nisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Xhaxhi im
Te Kesh nje xhaxhi do te thote te Kesh te gjithe pasurine e botes😍😍...Une jam shume e lumtur qe kam xhaxhin me te mire ne bote πŸ’–πŸ’–πŸ’–...πŸ’–πŸ’–πŸ’–,,Xhaxhi im eshte ai njeri qe gjithmone I pelqen te jete I thjeshte..dhe eshte I kenaqur me gje...
Autori: Andi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Ti deshiron t'i mbushesh mendjen nenes sate se shoku yt nuk eshte ashtu si mendon ajo
Mama e di qe ti mendon per te miren time qe te rritem ne nje shoqeri te mire dhe ke te drejte por ti nuk mund te fajsosh shokun tim vetem se babai i tij eshte i pire dhe disi i dhundshem.Ai u ndihe shume keq qe ti i the te mos te takohet me me mua....
Autori: Tina · Lloji: Tekst argumentues · Tema: dua te shkoj tek qenra tregtare univers (QTU)
nje nga qendrat tregtare me te bukura dhe me te perhapura eshte QTU. une kam shume deshire te shkoj atje por meqe eshte shume larg nga vendi ku une banoj mami nuk pranon te shkojme . une duhet ti jap argumente qe te shkojme atje .atje ka rroba shume te b...
Autori: Katty · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nena eshte qenia me e shtrenjte ne bote. Ajo eshte shume e dashur dhe e embel. Nena ime eshte shume e shtrenjte sepse ajo me ka rritur dhe me keshillon per cdo veprim qe bej. Keshillat e saj jane shume te vlefshme per mua. Ajo mua me fal shume dashuri dhe...




Komentet e fundit!

Emri: marinela
Email: marsian.sharka@mail.com
Komenti: shuuuume e shpifur koti fare?

Emri: santjago
Email: santjagoalliu@yahoo.com
Komenti: x(m+i+Q+E+S+I+A)

Emri: santjago
Email: santjagoalliu@yahoo.com
Komenti: miqesia

Emri: Serxha
Email: lalala@hotmail.com
Komenti: Se mos se kishe per ne?

Emri: Sarah
Email: WWW@HOTMAIL.COM
Komenti: Ke inat ti?

Emri: Serxha
Email: lalala@hotmail.com
Komenti: Me te vertete miqesia eshte.

Emri: Eva
Email: evamarku@hotmail.com
Komenti: Mos u emociono kaq shume.

Emri: Sarah
Email: WWW@HOTMAIL.COM
Komenti:

Emri: Eva
Email: evamarku@hotmail.com
Komenti: Ehe. Bravo e gjete.

Emri: Sarah
Email: WWW@HOTMAIL.COM
Komenti: Hahahahah eshte MIQESIA ap jo?



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com