Data e postimit: 2013-10-17 18:58:11
Lexime: 7720
MATEMATIK
Lloji: Thirrje
Tema: Detyre Shtepije
Autori: Arbenita Gecaj
Shkolla: HALIT GECI
Klasa: VII2
Qyteti: fshati llaush
E-mail: arbenita17@live.com


1.Nese prodhimi i nje numri me numrin 2 thy per 3 rritet per 3 thy per 4 fitohet numri 0.5 .

2. Nese prodhimi i nje numri me numrin 3 zvogloht per 1 thy per 2 fitohet numri 7 per cilin numer behet fjal .

Kam nevoj per zgjidhje deri ne te hene me ndihmoni eshte URGJENTE .

Vepra te ngjashme
Autori: Vlora Sokoli · Lloji: Poezi personale · Tema: Dita e Flamurit
Numri 28 më është kujtuar , përse ky numër është i bekuar Është festë shqiptare ditë e madhe për ne , festën e flamurit do të presim ne . Me gëzim të madhë kur shqiponja kalon , e dijmë ne se festa na afron .
Autori: Aresa Selmani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: viti i ri 2016
Jeta nuk matet nga numri i frymarrjeve por nga qastet që të lënë pa frym.Prandaj dashuroni qdo ditë,dhuroni mirësi qdo ditë,jeni pozitiv qdo ditë.Qdoditë është një faqe libri dhe qdo fundvit është fundi i një kapitulli....mis harroni jemi n...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ngrohja globale
Ngrohja globale eshte kthyer ne nje shqetesim madhor per te gjithe qenien njerezore por jo vetem.Ky problem lidhet edhe me efektin serre,por e thene me thjeshte jane gaze te demshme te cilat krijohen dhe clirohen ne toke dhe ne pamundesi per te dale jasht...
Autori: Amelda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ngrohja globale
Ngrohja globale eshte kthyer ne nje shqetesim madhor per te gjithe qenien njerezore por jo vetem.Ky problem lidhet edhe me efektin serre,por e thene me thjeshte jane gaze te demshme te cilat krijohen dhe clirohen ne toke dhe ne pamundesi per te dale jasht...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gruaja,shoqeria,
Gruaja ze nje rol te rendesishem ne ditet e sotme ne shoqeri.Nese kthehemi prapa ne kohe, do te shohim se grate jane perballur me shume padrejtesi dhe kane luftuar fort per te fituar te drejtat e tyre.Gruaja eshte konsideruar "qenie pa vlere" dhe e "paaft...
Autori: kleo · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Roli i gruas ne shoqeri
Roli I gruas ne shoqeri Gruaja ze nje rol te rendesishem ne ditet e sotme ne shoqeri.Nese kthehemi prapa ne kohe, do te shohim se grate jane perballur me shume padrejtesi dhe kane luftuar fort per te fituar te drejtat e tyre.Gruaja eshte konsideruar "qe...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Hartim · Tema: Shkrimi i nje teskti fantastiko-shkencor.
Ishte viti 2100.Jeta kishte ndryshuar shume.Toka ishte populluar dhe nga krijesa te tjera te cuditshme.Gjithcka ishte transformuar. Njerezit shkonin nga njeri planet ne tjetrin sikur te te ishin qytete.Teknologjia ishte zhvilluar shume por prape njer...
Autori: Artion Brahimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Emigracioni ne Shqiperi
E keni vene re kohet e fundit se numri i te rinjve ne Shqiperi eshte pakesuar?! E keni vene re faqet e para te gazetave keto muajt e fundit?! Epo, besoj se e dini se per cfare po flas. Po flas per emigrimin, po flas per ate gje te cilen shqiptar...
Autori: Ledia Stafa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dhuna ne shoqerine Shqiptare
Sapo lindim ne behemi pjese e nje trungu shoqeror te quajtur familje. Por pjese e kesaj familje nuk jemi vetem ne, disa familje kane edhe nje pjesetar,ne vatren e tyre te quajtur dhune. Dhuna eshte nje forme e ushtrimit te ndjenjave qe aktivizohen nga a...
Autori: Artan Alla · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pakicat kombëtare sot
Sot në shoqërinë civile Shqipëtare kemi një liri fjale te cunguar sepse në shoqërinë tonë nuk ka gjithëpërfshirie të të gjithë pakicave etnike . Pakicat etnike jane pjesa më e diskriminuar dhe diferencuar nga shoqëria civile shqipëtare ....
Autori: alesia · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: pse jemi ndryshe
po te pyesesh nje njeri te varfer per ca ke me shum nevoj ai do te pergjigjet kam nevoj per ushqim po te pyesesh nje njeri te vetmuar per ca ke me shum nevoj ai do te pergjigjet /kam nevoj per disa shoke qe te me duan nese do te pyesni dike qe ka ft...
Autori: kasansdra · Lloji: Gjeegjeza · Tema: gjegjeza
1. Jam e lehtë si pendë, por as njeriu më i fuqishëm nuk mund të më mbajë më gjatë se 5 minuta.Kush eshte? 2.Çka u përket juve, por të tjerët e përdorin më tepër se ju? E gjeni dot . 3.Çka zmadhohet, por asnjëherë nuk zvogëlohet...
Autori: kasandra · Lloji: Gjeegjeza · Tema: gjeegjeza
1. Jam e lehtë si pendë, por as njeriu më i fuqishëm nuk mund të më mbajë më gjatë se 5 minuta.Kush eshte? 2.Çka u përket juve, por të tjerët e përdorin më tepër se ju? E gjeni dot . 3.Çka zmadhohet, por asnjëherë nuk zvogëlohet? ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Telefoni
Ne ditet e sotme teknologjia eshte zhvilluar teper duke lehtesuar jeten e njerzve dhe duke ndryshuar stilin e tyre te jeteses. Por perpos ketyre avantazheve ka edhe ane negative te cilat jane te shumta. Nje nga paisjet me te shitura she me te perdorur es...




Komentet e fundit!

Emri: meriona
Email: meriona2007@hotmail.com
Komenti:

Emri: anesa
Email: time_hotmail@live.com
Komenti: asgje

Emri: lorena
Email: lorena-lela@live.com
Komenti: e ba mas me e dit si i bahet vogelushe e gjore edhe me e dit un nuk ta trg ty se mos je kush e di se ca ti pfffff huahauhauahuahaahuaha

Emri: lorena
Email: lorena-lela@live.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com