Data e postimit: 2013-09-20 10:31:49
Lexime: 7382
dallendushja
Lloji: Thirrje
Tema: tema eshte lidhur me nje dallendyshe qe kthehet ne qerdhen e saj te vjeter
Autori: blerta balaj
Shkolla: AHMET DELIJA
Klasa: e 4 2
Qyteti: skenderaj
E-mail: blertabalaj@hotmail.com


dallendyshja shpend shtregtar
laimron kohen qe don me ardh.
vjen te rroj
ne qerdhe te vjeter
nuk e nderron me asnje tjeter.

Vepra te ngjashme
Autori: hani alija · Lloji: Tregim · Tema: dhelpra dhe dallendyshja
nje dite nje dhelper duke mdenjur pa nje dallendyshe me nje cope buk ne goj. Dhelpra u afrua afer dallendyshes .dhelpra donte tia mirrte buken dhe te ikte.dhelpra i tha dallendyshes do te kendosh. dallendyshja tha: pse te kendoj? dhelpra u pergjigj:te sh...
Autori: Argonita Mullaliu · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Pranvera
Qelin pemet ngjyra-ngjyra Qe t'i bejne frutat e mira Vjen dallendyshja fluturim Kur vjen pranvera ne vendin tim. Bletat puntore gjithmone vallezojne Lule me lule mjalte tubojne Fluturat gjithkund fluturojne Lule me lule kenge kendojne Ka e...
Autori: Korina Duka · Lloji: Poezi kolone · Tema: Prinderit e mi
Mbaroj mesimi, Shkoj ne shtepi, Ne fillim takoj, Prinderit e mi, Lodhem merzitem, Mami me qendron prane Ai ajo, asnje tjeter nuk kam. Babi vjen nga puna, E perqafoj, E lumtur, vec me te qendroj, Te dy bashk si dy shok, Luajm te dy tok, ...
Autori: megi · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria
shpirtrat binjake kishin ngrire ne nje akullnaje ishin dy zemra te ngjitura dy njerez te pafaj. dashuria jani ishte e thelle sa pafundesia dhe e vjeter sa lashtesia asnje fije drite nuk na prishte edhe pse ne ate vend te ftohte asnje ...
Autori: anxhela hurti · Lloji: Fjale te urta · Tema: fjale e urte
ujku cimen e nderron por zakonin se harron. dardha e ka bishtin mbrapa.
Autori: Nigela Moqi · Lloji: Leter · Tema: Per te gjithe ata qe nenvlersojne vetem
Duaje veten ashtu sic je,nuk ke arsye te ndryshosh personalitetin tend per askend dhe per asgje ne kete bote sepse je unike,je e bukur ne llojin tend,ti ke ardh per nje arsye ne kete jet,ke ardh per te luftuar,ke ardh per ti dhene dicka kesaj bote.Shfryte...
Autori: madrilene · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria
ndërroj shijen e buzëve tuaËndërroj Që sikur mjalti kanë ëmbëlsi, Zgjas buzët e mia drejt teje Të të puth me shumë dashuri! E ti largon kokën prapa Bëhesh se s’më don, Por e di se zemra jote Për mua loton! Buzët i lëpin me ...
Autori: Iljada Baci · Lloji: Poezi personale · Tema: Poezia
POEZIA Kur ben nje poezi ti ben nje rime Kur ben nje rime te vjen nje kujtim Kur vjen nje kujtim mban mend femijerine Kur mban mend femijerine te vjen ajo deshire Kur vjen ajo deshire do te kthesh kohen mbrapa qe te luash perseri hapa dol...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Poezi personale · Tema: 8-1
Nuk mendoja qe do te ishte keshtu Mendoja qe lehte kasha me e kalu ...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Poezi personale · Tema: Jeta
Keshtu sic jam duke qendruar per kujtimet jam duke menduar Perpara syve fotografi me dalin qe ne zemer shume lumturi e gezim me ngjallin. Kur isha i vogel po mendoja qe vetem qeshja e lodroja A thua kaq shpejt koha paska kaluar qe ato k...
Autori: Leonis daka · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Pranvera eshte njëra nder stinet me te preferuara ne pranvere qelin lulet lulezojne pemet gjelbërohen fushat,malet dallendyshet kerkojne vende per qerdhe femijet dalin lozin,bujqit lëvërojnë arat e tyre,bëhet një kohë me e nxehtë vishemi me tesha...
Autori: Sindi Lasku · Lloji: Poezi lirike · Tema: Shqipera vendi im!!............
Me vjen ndermnend dicka, kur fjalen liri degjoi, dicka e paharrueshme, dicka e paharritshme. Oh Shqiperia ime, Oh atdheu im, Oh memedheu im, Sa te dua sa me do. Liri me ke dhene ti, pa asnje kushte, kete liri une do te ta kthej, pa asnje ku...
Autori: aleks · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria
Per ty jetoj Per ty rroj Te kam ne zemer Dote s`te largoj Se vec ty te dashuroj,
Autori: Samire Kqiku · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dshuria
Sa shpejt erdhi kjo dit e veshtir, Qe ti me thuash lamtumire, Pse kjo jet po me kalon kot, Kur njeriun qe e dua nuk e marr dot, I lutem zotit te me ndihmoj, Qe zemrat tona te na i bashkoj, Erdhi kjo dit qe asnjeher nuk e kisha prit, Nese do vdes,ne...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com