Data e postimit: 2013-03-22 16:02:09
Lexime: 15650
jeta
Lloji: Thirrje
Tema: mos u dorezo
Autori: adenaida allani
Shkolla: beden
Klasa: 8
Qyteti: kavaje
E-mail: adenaidaallani@live.it


Ndonjehere ka disa gjera qe as preken, as shikohen por vec ndiehen. Ndonjehere ka disa ndienja qe te mbushin me jete plot me gjalleri ,por ne disa raste te tjera ka ndienja qe te pushtojn me ankth e me frike. e tille eshte krijuar kjo bote nje here qesh dhe nje here qan.por me bukur sepse perndryshe do te ishte monotone . Ndonjehere e duam jeten me shpirt saqe kerkojme qe ajo te mos kishte fund por ndonjehere kerkojme qe ajo te mbaroj ne ato caste..... Eh,sa bukur sikur ne te ishim te gjithe njesoj, te ndershem, besnik ,te cilter ,te thjesht ,te paster ne zemer, human optimiste ,eh sikur..... Sa bukur do te ishte sikur te mos ekzistonin mashtruesit ,te ligte ,hileqaret, interesaxhite,egoistet.....sa mire! Por dicka qe me vjen tani eshte nje force e mbrendshme ,qe me thote mos u dorzo kurre, lufto ,lufto per ate qe deshiron ,provoje ne menyra te ndryshme ,mos e njih humbjen ,e nese e takon rruges mos i kushto vemendje ,perqendrohu ne qellimin tend .Mos i kushto rendesi fjaleve te te tjereve ,mos u var nga ato sepse askush nuk ta do te miren por duan qe te shohin poshte e me poshte.Per ato persona ti luft edhe me shume n.q.s ato te duan te vdekur , te turperuar ti jetoje jeten edhe me shume me te mirat dhe te keqijat e saj.Zgjith nga ajo , merr dhe jep nga ajo .Kurr mos e kthe hapin pas,kurr mos ndalo ,kurr mos u pendo, e nese ke vepruar gabim ,harroje, mundohu ta hedhesh pas shpine, mundohu ta zevendesosh me neje te mire,mundohu ta marresh si mesim qe te mos gabosh me .E nese te tjeret te nenvleresojn te ulin vlerat apo te prekin ne plage qe te dhembin , mos u nervikos,shikoje situaten me qetesi me kujdes,tregohu e matur dhe bindi ato qe te ke ndryshuar se je gati te hedhesh hapin drejt botkuptimit te vertete.Cdo mundesi shfrytezoje sa mundesh.cdo levizje qe ben mendoje mire qe ne te ardhmen e afert te mos kete pendesa.Beso ne vetvete dhe kurre mos i humb shpresat ,forcat ruaji fshij ne zemer sepse jeta nuk te siguron vetem lumturi e gezime por ne te has edhe sfida , te papritura,befasi,dobesi dhe ti ne ato momente perdor forcat per tu ngritur ne kemb dhe per te vazhduar udhetimin tend .Mos lejo askend te te dali perpara te te behet pengese per qellimin dhe objektivin tend.Mos i veshtro por ec mos u ndal.Ne kete rruge mund te hasesh edhe presione strese momente te veshtira , por ti asnjehere mos i shuaj shpresat , asnjehere mos mendo ti japesh fund jetes ,sepse do te besh krim sepse jeta eshet e cmuar nuk eshte loder femije eshte e vecante dhe misterioze , duhet te gjesh celsin e duhur per ta hapur, per tu futur ne te,per ta kuptuar per ta njohur.Pavaresisht cdo gjeje vazhdo perseri,vazhdoje rrugen qe ke nisur,qellimin qe ke ndermarre per ti bindur te gjithe ato qe nuk paten besim tek ti qenku e besuan qe ti mundesh qe ti mund te behesh dikushi .Ai dikush ku dikur ndiehej i vetmuar dhe i humbur.Prandaj puno,puno dhe mos u ndal punuari sepse vetem puna forca shpresa dhe vullneti te bejne njeri.Beso tek intuita jote ,tek vlerat e tua,tek vetja jote tek gjithcka qe mendon qe e ke dhe qe mundesh ta besh.Te tjeret flasin,flasin,mashtrojne,genjejne,bertasin ndoshta dhe ste kuptojne dhe skane per ta bere por ti mos u var nga to , behu shurdhe dhe e verber perqendrohu e ne fund jepu rezultatin.Ne rrugen e nisur mund te kete dhe gropa ku mund te rrezohesh e kjo nuk do te thote qe nuk mund te ngrihesh me.Perkundrazi te ben me te kthjellet qe te tregohesh me e zgjuar te tregohosh me kujdes te shikosh me mire...... Ne kete udhetim mund te te ofrohen supriza te ndryshme te kendshme e te hidhura.Por ti perseri mos u ndal vazhdo dhe ec me te njejtin ritem dhe shikoje jeten nga kendveshtrimi pozitiv,tregohu optimiste ndaj cdo gjeje sepse vetem ne kete menyre do te mundesh te behesh dikushi,ajo qe askush nuk e mendonte se do te ishe se do tia arrije.........

Vepra te ngjashme
Autori: adenaida · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: mos u dorezo
Ndonjehere ka disa gjera qe as preken, as shikohen por vec ndiehen. Ndonjehere ka disa ndienja qe te mbushin me jete plot me gjalleri ,por ne disa raste te tjera ka ndienja qe te pushtojn me ankth e me frike. e tille eshte krijuar kjo bote nje here qesh d...
Autori: Eranda Koçi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Jeta ♥
Ndonjehere ka disa gjera qe as preken, as shikohen por vec ndiehen. Ndonjehere ka disa ndienja qe te mbushin me jete plot me gjalleri ,por ne disa raste te tjera ka ninja qe te pushtojne me ankth e me frike. E tille eshte krijuar kjo bote nje here qesh dh...
Autori: samina beqiraj · Lloji: Leter · Tema: Kushtuar vetes time
E dashur vetja ime gezuar festen . Ti e di shume mire se femra eshte si diamanti , mos e ler vezullimin tend te zbehet per shkak te dikujt .Eshte ne doren tende nese do te jetosh si mbretereshe apo si skllave .Per fatin e mir por edhe te keq si per ironi...
Autori: xxx · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
Epo kjo eshte jeta… Do shipfin per ty, do te gjykojne, do te hedhin poshte e do te ngren lart, do te bejne kukull, do te thyejne zemren, do te kepusin shpirtin, do te rrezohesh nga ata, do te ngrihesh nga ata dhe kur ata duan ti do te rrezohesh prape. D...
Autori: Loreta · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: jeta
Jeta eshte gje qe perendia i cakton qdo njeriu.Jeta duhet te marre formen nga vet poseduesi saj.Njerezit gjate jetes kan enderra dhe deshira te ndryshme por ndonjehere edhe jeta i ofron pengesa te ndryshme ,ndonjehere shume te medha sa qe njeriu i humb te...
Autori: Nigela Moqi · Lloji: Leter · Tema: Per te gjithe ata qe nenvlersojne vetem
Duaje veten ashtu sic je,nuk ke arsye te ndryshosh personalitetin tend per askend dhe per asgje ne kete bote sepse je unike,je e bukur ne llojin tend,ti ke ardh per nje arsye ne kete jet,ke ardh per te luftuar,ke ardh per ti dhene dicka kesaj bote.Shfryte...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: MOS NGURO TE FLASESH
Cdo njeri duhet te jete i lire per te shprehur ate qe mendon pa pasur frike te shprehet.Fjala eshte e vetmja gje qe eshte e lire per te gjithe.Duhet ta ngrejme zerin per cdo mesazh qe duam te japim.Shume persona kane frike te flasin sepse mendojne qe e ka...
Autori: Xheni kulari · Lloji: Ese filozofike · Tema: Rrugetimi I jetes.
Jeta eshte nje udhe e cila do kurajo dhe besim ne vetvete.Ajo ka pengesa,dhimbje,lote, humbje si dhe bardhesi.Te jetosh nuk do te thote te jesh i pasur apo i varfer,por te jesh njeri i mire dhe zemerbardhe.Gjate kesaj rruge do te perballesh me fjale qe vr...
Autori: nuk ta them · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jan...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Padrejtesia e Jetes
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq ngasherim. Ti vetem do te kesh nje iphone te ri, nje makine te re dhe nje garderobe krejt ndryshe nga rrobat qe ke. Je shume I shqetesuar dhe I acaruar se...
Autori: Elvisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja ime
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do te ndodhe te nesermen. Per nje gje eshte e sigurt, per nje te ardhme te lumtur do te duhet shume pune dhe vullnet. Edhe pse ndonjehere ndodh qe jo cdo gje s...
Autori: vajza bukuroshe · Lloji: Hartim · Tema: Te dua
Per ty zemra ime… Nuk e di se cfare kam.Kudo qe shkoj djej nje boshllesh ne zemer.Me fal,nese te kam bere qe te ndihesh keq,me te vertete me fal.Nuk eshte se dua por thjesht nuk kam rrugezgjidhje tjeter.Te kam dashur,te dua dhe do te te dua sa te kem...
Autori: Sabina Kurtaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Gjendja shpirterore e Gjorgut perballe udhekryqit...
Ai e vrau, ai e mori hakun ,ai u be vrases ...Ne shpirtin e tij nuk ekziston me ndjenja e te qenit njeri , tani ai mendon se eshte thjesht nje qenie e pameshirshme qe rrethanat ne te cilat jetonte , e detyruan te behet i tille . Nje njeri qe syri nuk i dr...
Autori: Diellza Surdulli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dashuria ndaj femres
-Te jesh femer do te thote te te ndryshoje humori 7 mije here ne dite.Eshte keshtu sepse ajo e ndjen gjdo gje madje edhe ajrin.Mendo edhe kete qe gjithmone ka nje shkak per qdo gjendje emocionale te saj.Edhe nese te thote "skam gje",genjen.Pret qe ta pyes...




Komentet e fundit!

Emri: gjyla gllareva
Email: dreni858@gmail.com
Komenti: shume bukur

Emri: ergilatalo
Email: ergilatalo@hotmail.com
Komenti: bukur!!!

Emri: Valon
Email: valon_peka@yahoo.com
Komenti: Wonderfull

Emri: dena
Email: adenaida@hotmail.com
Komenti: nese je e merzitur dhe te ka humbur besimi ne vetvete,lexoi keto rrjeshta dhe te garantoj qe do te ndjehesh me mire..... faleminderit

Emri: anna
Email: antonella.l.b@hotmail.com
Komenti: ylll

Emri: albiona
Email: bonaa_netaa@live.com
Komenti: bukur me pelqeu shume

Emri: KELI
Email: KELIKISS@LIVE.KOM
Komenti: ME PELQEN TE LUMTE BRAVO JE NJESH

Emri: enida huqi
Email: enidahuqi@live.com
Komenti: shume e bukur do te ishe nje poete e shkelqyer

Emri: adenaida
Email: adenaidaallani@live.it
Komenti: Faleminderit!

Emri: hyhhy
Email: hhyh_hashha@hihii.com
Komenti: Bukur!!!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com