Data e postimit: 2023-02-27 20:47:35
Lexime: 465
Thënie
Foto
Lloji: Thenie
Tema: Thënie
Autori: Anna Çani
Shkolla: Gjimnazi "Raqi Qirinxhi"
Klasa: Xc
Qyteti: Korçë
E-mail: vincanianna@gmail.com


"Syri shikon aty ku dhemb shpirti"

Vepra te ngjashme
Autori: samina · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Po m'dhemb
Po m 'dhemb N'fakt Po m'dhemb kur kohen e çmume, dhurat prej Zotit nuk e investon per vedin po per tjetrin Po m'dhemb kur fjalen e dhan ti nuk e mban Po m'dhemb kur shof Se dashnia dhe interresi jan ba dy binjak Po m'dhemb kur ja ban burgun ve...
Autori: samina · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Po m'dhemb
Po m 'dhemb N'fakt Po m'dhemb kur kohen e çmume, dhurat prej Zotit nuk e investon per vedin po per tjetrin Po m'dhemb kur fjalen e dhan ti nuk e mban Po m'dhemb kur shof Se dashnia dhe interresi jan ba dy binjak Po m'dhemb kur ja ban burgun ve...
Autori: samina beqiraj · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Po M'dhemb
Po m 'dhemb N'fakt Po m'dhemb kur kohen e çmume, dhurat prej Zotit nuk e investon per vedin po per tjetrin Po m'dhemb kur fjalen e dhan ti nuk e mban Po m'dhemb kur shof Se dashnia dhe interresi jan ba dy binjak Po m'dhemb kur ja ban burgun ve...
Autori: samina beqiraj · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Po M'dhemb
Po m 'dhemb N'fakt Po m'dhemb kur kohen e çmume, dhurat prej Zotit nuk e investon per vedin po per tjetrin Po m'dhemb kur fjalen e dhan ti nuk e mban Po m'dhemb kur shof Se dashnia dhe interresi jan ba dy binjak Po m'dhemb kur ja ban burgun ve...
Autori: samina beqiraj · Lloji: Tekst filozofik · Tema: Po M'dhemb
Po m 'dhemb N'fakt Po m'dhemb kur kohen e çmume, dhurat prej Zotit nuk e investon per vedin po per tjetrin Po m'dhemb kur fjalen e dhan ti nuk e mban Po m'dhemb kur shof Se dashnia dhe interresi jan ba dy binjak Po m'dhemb kur ja ban burgun ve...
Autori: Samina Beqiraj · Lloji: Tekst filozofik · Tema: Po me dhemb
Po m 'dhemb N'fakt Po m'dhemb kur kohen e çmume, dhurat prej Zotit nuk e investon per vedin po per tjetrin Po m'dhemb kur fjalen e dhan ti nuk e mban Po m'dhemb kur shof Se dashnia dhe interresi jan ba dy binjak Po m'dhemb kur ja ban burgun ve...
Autori: anonim · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria,largimi,dhimbja e dashuris
Ajo u largua,mos fillo te qash Lotet e tua,kohen se kthjen mbas Shpirti yt,i brengosur eshte tani Prane e do,por ska me kthim Ajo te do,por shpirti i dhemb fort Ti e di por forcen se gjen dot Rruget u ndan,e pranvera iku Lotet e than,e je shpirt i ...
Autori: Florian Skurta · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Kush jemi ne ?
Femijet jane bota per cdo prinder. Syte e tyre ndricojne si xixellonja kur marrin per here te pare ne krahe femijen e tyre. Sado qe femijet te bejne gabime ata perseri jane tri fjale per cdo prinder : jete , engjell , drite qe ndricon rruget e erreta te j...
Autori: Elda J.P. · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: 'Ato' castet
Ndonjehere, te dhemb. Te dhemb aq shume sa te pushon gjithe trupin. Nje boshllek i madh qe ka aq shume efekt. Nje asgje qe eshte tashme gjithcka per ty. Dhe e di fare qarte pse nuk duhet te ndihesh ashtu. Por arsyeja eshte nje jetim i pastrehe. Dhe ...
Autori: RUBINA JONUZI · Lloji: Poezi lirike · Tema: CFAR TE JAP PER KUJTIM
CFAR TE JAP PER KUJTIM, TE JAP GJYSMEN E SHPIRTIT TIM, NESE SHPIRTI NUK MJAFTON , TE JAP SYRIN QE LOTON, NESE SYRI NUK MJAFTO TE JAP SHPIRTIN PERGJITHMON.
Autori: Evisa · Lloji: Poezi kolone · Tema: vitet qe nuk kthehen pas
Gjyshen une e doja shume malli per te me ka mare nga takimi jon si sot 6 vite me pare. Dhe teni qe po e shkruaj syri eshte duke me qare thelle ne mendjen time bluaj momendet qe kemi ndar. U ngrita sot ne mengjes, dhe ngadal shkoja te ...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi personale · Tema: Qaj Moj Shqipëri
Gezuar 107-vite pavarsi 42-viktima , vdiqën nga një fatkeqësi syri pikon lot dhe shpirti rrjedh gjak u bë vendi , i tëri në zi. Mallkuar qoftë ai tërmet që i'a prishi ,ëndërrat rinis dhe futi nën-dhe përsëgjalli gra - burra p...
Autori: anna · Lloji: Poezi personale · Tema: zoti yne
Te flasesh per ALLAHUN nuk ka mbarim, cdo fjale e librit te tij te duket nje gezim. AI eshte nje dhe tjeter s'ka, gjithmone mbi ne syte e tij i mban. Njerezit qe bejne keq ALLAHU i shikon, dhe ne xhehenem AI i denon. Pra...
Autori: Anna Cani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Perendimi
Kur shikon perendimin e diellit te duket sikur je ne enderr. E pra,edhe me mua keshtu ndodh. Cdo fundjave ngjitem ne tarrace bashke me tim vella e shohim perendimin e diellit. E teksa perpiqem te shkruaj vargje shoh bukurite e natyres,perendimin e diellit...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com