Data e postimit: 2019-01-14 15:44:34
Lexime: 1873
Pyetja
Lloji: Thenie
Tema: Pyetja
Autori: Armando Gega
Shkolla: 11 Deshmoret
Klasa: XII
Qyteti: Elbasan
E-mail: armando.gega21@gmail.com


Njeriu eshte i fiksuar pas idese se perjetesise. Ndaj ne pyesim veten:
-Do te bejne jehone nder shekuj bemat tona?
-Do te permenden emrat tane pasi zdo te jemi me ketu?
-Do ta pyesin veten te panjohurit se si ishim ne?
-Me sa trimeri luftuam?
-Me sa zjarr dashuruam?!! AG

Vepra te ngjashme
Autori: anna · Lloji: Thenie · Tema: gjykime
une do ti lutesha cdo njeriu qe sa te kete jeten te mos sillet keq ose me sakte te mos jete i keq apo e keqe pasi cdo gje qe ne kemi bere sa kemi qene gjalle do te na shperblehet pasi te kemi vdekur. personat qe kane bere keq do te DIGJEN me SHEKUJ ose p...
Autori: Korina · Lloji: Analize letrare · Tema: Nena
Nena eshte njeriu me I shtrenjte ne kte bote. Ajo eshte njeriu qe sa her Humbet te dergon ne rrugen e duhur. Nena eshte ajo qe te mban ne krah qe ne minutat e para te jetes tende, ajo qe te do te miren gjithmone, ajo qe te keshillon pa bertitur, dhe ...
Autori: B · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 70 vjetori i clirimit
70 Vjetori I Clirimit Sot eshte nje feste. Nje feste qe I bashkon te gjithe shqiptaret anembane ku jane. Sepse gjithe secili nga ne bashkepunoi per te fituar ate qe te gjithe e duan “Lirine”. Pra sot , Shqiperia feston 70 vjetorin e clirimit. Trim...
Autori: Aksa Bardhi. · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Atdheu
Vitet kalojne,ditet gjithashtu por kujtimi i deshmoreve mbetet perhere i fresket ne zemrat tona,ne kujtesen tone e ne librat plot histori,dhe jam e sigurte qe ne kurre nuk do ti harrojme te pare tane.Historite e tyre prekese permenden dita dites.Fale tyre...
Autori: Xhulio Prenga · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ne jemi ketu ne toke per te...
Ne jemi ketu ne toke per te, per te...! -Per cfare e?! -Jemi ketu per te jetuar sigurisht! -Vetem per kete, vetem per te jetuar?! -Ndoshta ndoshta per te kaluar caste te bukura per te provuar ndjenjen e paqes dhe te dashurise ose ndoshta jemi gabimisht ke...
Autori: anonim · Lloji: Analize letrare · Tema: Nderi i nje femre
Mire se erdhe femer...Se di ne c'moshe je, apo ne c'themele e ke ndertuar ti "statusin" tend, por po te informoj vec se: Ti jeton per veten tende e dashur, dhe vec ate demton nese pranon te jesh ne nje lidhje per asrye te nje opinioni! Nese nuk mundesh te...
Autori: FIORI VELI · Lloji: Poezi lirike · Tema: ATDHEU
NGJYRE TE KUQE KA FLAMURI ME SHQIPONJEN ME DY KRERE GJITH SHQIPTARET KUDO NDODHEN I KRENON K...
Autori: Blinera Murati · Lloji: Ese filozofike · Tema: Toka
Ne jemi ketu te gjithe per nje qellim...Qellimi im eshte te mesoj shume gjera e te jem e sukseshme,qellimi i dyte eshte qe te kontriboj per vendin tim dhe token dhe qellimi i trete eshte qe te kujdesem per familjen time...Qdo dite eksplorojme dhe mesojme ...
Autori: Iljas Pemaj · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Hapsira
Jane dy gjera shume te ndryshme nga njera-tjetra. Por ne nje fare menyre neqoftese hyn me ne brendesi do te shohesh qe eshte nje lidhje midis tyre. Por nuk dua te dal ketu,dua te them se disa mistere te pazgjidhura ne kete bote nuk mund te zgjidhen sepse ...
Autori: valentina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Misteri I vdekjes eshte ai qe na fut ne panik, padituria
Vdekja eshte ajo qe na tremb me shume, me shume se cdo gje ne kete jete. Kujt I trembemi me shume, vdekjes tone, apo vdekjes te njerezve tane me te dashur? Cfare eshte me e dhimbshme te mendosh, qe diteve tona do I vije fundi, apo qe ne ditet tona nuk ...
Autori: Eda · Lloji: Ese filozofike · Tema: Pyetje rreth egzistences se njeriut
Ne jemi ketu ne Toke per te... Arsyeja se pse ne jemi ketu ne Toke, ndonjehere na duket e pazakonte. Kjo zakonisht ndodh kur ne jemi te lodhur nga rutina jone e perditeshme dhe duam te dalim jashte kornizave te jetes. Qe te arrish...
Autori: Paula · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
Ne jemi ketu ne Toke per te, nuk e di, ndoshta per shume gjera te ndryshme nga njera tjetra.Ndokush eshte per gjerat e veta, te beje ate qe do me shume, ndokush per te jetuar apo per cfaredolloj gjeje tjeter. Une, per veten time, jam ne toke per shume gj...
Autori: Melodi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Nje udhetar i heshtur, ne rruget plot zhurme
Lum qe rrjedh,s'pushon, therret per ne perjetesi por askush s'pergjigjet. Askush s'do te largohet nga bota e miresise, por lumturia asnjehere nuk eshte eterne, e kjo jete bashke me gjithe ligesite e saj perseri mbetet e bukur, pasi edhe po te duam ta quaj...
Autori: eln · Lloji: Ese argumentuese · Tema: guximi
Njerezit jane aq sa te ngjashem aq e te ndryshem nga njeri-tjetri. Cilesite e karakteristikat qe e karekterizojne ate e dallojne nga nje person tjeter. Edhe guximi eshte nje cilesi e njerezve e cila nuk eshte se perdoret nga te gjithe ose me sakte nuk vle...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com