Data e postimit: 2018-03-23 05:43:35
Lexime: 2103
Supernova
Lloji: Thenie
Tema: Ra një yll
Autori: L
Shkolla: Anonim
Klasa: Anonim
Qyteti: Kukës
E-mail: Deti@outlook.com


Atje sipër në hapësirë ra një yll
Këtu poshtë në vendin tonë
u rrëzua një qeveri.

Vepra te ngjashme
Autori: donika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kosove, vendi im
Shume here pyes veten time si ndihen njerezit (shqiptare) ne mergim.Une per vete nuk e paramendoj jeten atje ,nuk e di pse? Valle ndoshta aroma nuk eshte e njejte me vendin tim ,ka njerez te eger atje larg fushave,maleve,kodrave jashte Kosoves.Rreqethem ...
Autori: ana.ana · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pushimet
Hapa dritaren.Ishte errësirë e madhe.Yjet po ndriçonin bashkë me hënën.Teksa po mendoja për shkollën papritmas hyra në një botë tjetër.Aty ku bashkohen gjithmonë shpresat,aty ku janë edhe ëndërrat.Ishte një ditë vere e nxehtë,teksa diel...
Autori: Rejana Seadin · Lloji: Poezi lirike · Tema: Mësuesja
Ajo qe sjell gezimin në zemrat tona është mësuesja jonë. Në kujtimet tona ajo gjithmonë do të ngjëndroje dhe vendin e saj askush nuk to gjëndrojë.
Autori: adela mullalli · Lloji: Poezi personale · Tema: jeta
Erësirë e jetës Kur nata bie e pushton, Heshtja, erësira mbretëron, Kur drita e diellit tradhëton, Jeta për një cast mbaron. Çdo gjë e humb fillin e harron, Se në të vërtetë po jeton. Tr...
Autori: SAHIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Kosovo
Kosova jonë Flakrojn pes pishtarë Të gjithëve tu ju thanë Se ne vendin tonë Pes popuj janë Këta pesë pishtar Nga ni zjarr i ke Këte popull dje Me luftë e kam nxe Prej luftes të rrebët Kryengritjes sonë Shoki im ka lin...
Autori: Tina · Lloji: Tekst argumentues · Tema: dua te shkoj tek qenra tregtare univers (QTU)
nje nga qendrat tregtare me te bukura dhe me te perhapura eshte QTU. une kam shume deshire te shkoj atje por meqe eshte shume larg nga vendi ku une banoj mami nuk pranon te shkojme . une duhet ti jap argumente qe te shkojme atje .atje ka rroba shume te b...
Autori: Fejz demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
'Përvjetori në Koshare ' Në Koshare të Gjakovës ranë shumë trima Të rajoneve të Kosovës Të Kosovës ,e gjithë Shqiptarisë Kosharja është altari i lirisë Shumë trima atje prehen në varre Sot atje është ditë e madhe ,dit...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: moda,te rinjte,
Moda është një një term I përdorur zakonisht për të përshkruar një stil veshjeje,I cili është mjaft I përhapur në pjesën më të madhe të popullsisë.Një stil veshjeje qëndron popullor zakonisht deri në tre vjet,dhe më pas ne themi se ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Arusha e Uritur Arusha cdo ditë Rronte për mrekulli Hante mjaltë n'qyp t'zi Vec një ditë pa ushqim mbeti Iu sos mjalti Mish askund s'gjeti Lart e poshtë Ajo brodhi Barkun e thatë dot se ngopi Dhe ...
Autori: Simona Shalcanj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Çdo natë të ëndërroj edhe pse ende s’të kam parë, apo ndoshta të kam parë sa e sa herë dhe nuk e kam ditur që je ti, ai që kërkojë. Po nuk ka gjë, këtë do ta mësoj me kohë. Ne mund të kalojmë pranë njëri - tjetrit e të mos përsh...
Autori: ana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: mbrojtja e mjedisit
Ambienti është ai në të cilin njeriu zhvillon veprimtarinë e tij jetësore dhe pa të, ai nuk do të mund të ekzistonte. Duke u fokusuar tek mënyra se si të fitojë më shumë para, njeriu po e anashkalon kujdesin ndaj ekuilibrave natyrorë. Me nd...
Autori: IMAD VELIU · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: PRANVERA NE FSHATIN TIM
PRANVERA NE VENDIN TIM Erdh pranvera ne vendin tim U gezuan banoret e fshatit tim Shndrit fshati Shndrit qyteti Filluan punen gjith mileti Erdh pranvera ne vendin tim Na zbukuroj fshatin me gjelbrim.
Autori: Kleo shutina · Lloji: Poezi lirike · Tema: Atdheu
Sa i bukur vendi im ta dëgjoj zërin e bilbilit atje ku ështe gjaku im ti marr erë trëndafilit. Ta shikoj vendin tim që në zemër unë e mbaj dhe plot me mallëngjim atë e kujtoj. I mirë e i shtrenjë ai ështe vendi im unÃ...
Autori: Erblin Zekthi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vota
Unë votoj, për vete... Jetojmë në një shtet i cili është në zhvillim e sipër dhe sfida më e madhe për shtetin tonë është zhvillimi me ritme të shpejta duke u bërë një shtet i zhvilluar. Duhet të pohojmë se për të arritur këtë stat...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com