Data e postimit: 2018-02-28 21:28:46
Lexime: 2131
PATRIORIKE
Lloji: Thenie
Tema: THENJE PATRIOTIKE
Autori: NURAN RAMADANI
Shkolla: FAIK KONICA
Klasa: 8-4
Qyteti: SLLUOCAN
E-mail: s-eda-u@hotmail.com


"NUK KA KESHILL ME TE KEQE NGA AJO QE E SHTYN NJERIUN TE MOHOJ KOMBIN E VET"


"UN JAM JOI NJE KOMBI POR I TE GJITHVE DHE PER TE GJITH"

Vepra te ngjashme
Autori: Edona Elshani · Lloji: Analize letrare · Tema: kombi
Jemi Nje Komb Sa bukur esht Te flasesh per Kombin ton Shqiptar. Sepse Vuajtja E Shqiptarve Su ndal Plot 5 Shekuj Me rradh , Ahh Sikur Do mundeshim Ti Harronim Keto Vuajtje qe U ben Koh me par . Un si Nje Nxense Qe Jam jam Krenare qe kam Nje Gjuh te Embel...
Autori: era · Lloji: Leter · Tema: Gjithmon me ne 😭😭
Ishe nje idhull per te gjith ne . na bere te perjrtonim nje dashuri . tani ike dhe na le te gjithve me lot ne sy . mallkoj veten ndonjeher pse ste thash Vella . nuk ishe vetem per familjen tende nje yll por per te gjith ne qe jemi kusherint e tu . u pre...
Autori: Erjola · Lloji: Leter · Tema: Babi
Ky urim shkon per njeriun me te mire ne bote... per njeriun qe ka punuar dite e nate per ne...per njeriun qe nuk e ka njohur kurre fjalen lodhje dhe nuk diti ta thonte ndonjehere... per njeriun qe ka punuar me mish e me shpirt per te plotesuar deshirat to...
Autori: Zade krasniqi · Lloji: Thenie · Tema: Qeshja
E qeshura nuk do te thoteqe je gjithmon I lumtur thjesht do te thote SE je nje person I fort
Autori: sindi idnis · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: gjuha indetitet i nje kombi
Gjuha eshte nje mjet komunikimi shume i rendesishem per nje komb pasi cdo komb ka flamurine e tij simbolet kombetare gjuha etj por gjuha eshte ajo qe nk harrohet kurre psh kombi shqipetar ka shume shqipetare qe jetojne ne troje te tjera si ne itali gre...
Autori: Fejz demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: kombëtare
Dr.Ibrahim Rugova Ngushëllime Kosovë Për këtë burr të lirisë Për këtë burr të madh Për këtë burr të shqiptarisë Ngushëllime Kosovë Për kryetarin që pate Vi...
Autori: Anisa · Lloji: Thirrje · Tema: Kombi
Te dashur qytetare te ketij kombi! Ju qe i keni hedhur pas kraheve traditat e zakonet e ketij populli! Mendohuni mire! Mundohuni te kuptoni per nje cast se cfare po humbisni! Po humbisni vite e shekuj te tere histori te njerezve qe hodhen themelet e ve...
Autori: Anonim · Lloji: Thirrje · Tema: Kombi
Te dashur qytetare t ketij kombi! Ju qe i keni hedhur pas kraheve traditat e zakonet e ketij populli! Mendohuni mire! Mundohuni te kuptoni per nje cast se cfare po humbisni! Po humbisni vite e shekuj te tere histori te njerzve qe hodhen themelet e ven...
Autori: donita osmanollaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: vendi im
vendi im vendi im, ka shumë vlera. nuk i mohoj, asnjë nga këto. thjesht i dua, dhe i respektoj. që të jem, e privilegjuar.
Autori: Fjolla Gashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Endrra
Muzika ?? Eshte e vetmja gje qe te qetson dhe e vetmja gje qe te ben te ndjehesh mirë. Muzika eshte e thjesht kengon 2-3 min dhe pastaj fillon kenga tjeter . Te them te drejten muzika eshte jeta ime . Ne te ardhmen synoj qe me muzik te arrij kulmin dhe t...
Autori: Gezim Ismaili · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nga e kane burimin dalimet gjinore nga natyra apo nga shoqeria
Burimi i kesaj qe thash eshte shoqeria eshte per te gjith per ta pare ate duhet te jesh i madh dhe bujar koka j i shqur edhe i mir i paster nga shoqeria qe te dukesh i mir parq ture ose te mburresh para shoqerise se mir ose keqe qe ke kjo teme me pelqen ...
Autori: fatlum musaj · Lloji: Hartim · Tema: kombi yne
na eshte dashur te bejm nje rrug te gjate per te ber te arrijme deri te kjo qe e gezojme sot tek e shtrejta liri peer te cilen luftam gjate me shekuj por ne fund e tere kjo ja vlejti breza te tere kan derdhur gjakun e tyre per kombin tone ti kujtojme ri...
Autori: erinda jace · Lloji: Poezi kolone · Tema: NENA
Te dua nen te dua je e vetmja dashuri per mua je e vetmja mbeshtetje n jet je nje engjell i vertet je hyjnesha aferdit perndi mbi perendit me ke rritur me mundim me dashuri pa shterim me dit te tera pa gjum t lash dhe vetes sime nje keshill...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Poezi personale · Tema: Pa titull
Pa titull Mengjes, eci ne qytetin tim, ne syte e te tjerve shoh nje gezim, por brenda meje fsheh nje trishtim. Sesht ndonje bukri, eshte nje, nje..., DASHURI..... E ndjej brenda vetes dhe smund ta mohoj, thjesht me duhet te besoj, qe endrra...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com