Data e postimit: 2017-04-07 13:43:59
Lexime: 2438
Nenaa
Lloji: Thenie
Tema: Dashuria ndaj Nenes
Autori: Erjona Krasniqi
Shkolla: Shkolla fillore'Deshmoret e kombit'
Klasa: 6C
Qyteti: Baran
E-mail: Jona_Nisi@hotmail.com


Nena eshte njeriu i vetem ne bote
Nena eshte diell qe nuk perendon
Nena eshte njeriu i pare qe ne jete ekziston
Prandaj dijani vleren asaj.

Nena eshte njeriu i pare qe e duroi te qarit tende gjate nates.

I love you so much mom.♥

Vepra te ngjashme
Autori: Katty · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nena eshte qenia me e shtrenjte ne bote. Ajo eshte shume e dashur dhe e embel. Nena ime eshte shume e shtrenjte sepse ajo me ka rritur dhe me keshillon per cdo veprim qe bej. Keshillat e saj jane shume te vlefshme per mua. Ajo mua me fal shume dashuri dhe...
Autori: Elvira · Lloji: Hartim · Tema: Nena
nena eshte njeriu me i vecant te cilin ne kemi prandaj sot mora lapsin dhe po shkruaj disa reshta per ta shprehur dashurin ndaj nenes. Nena eshte engjulli mbrojte eshte ajo cenje e vecant ce asnjher ste haron. Jeton ne kete bot por mendja she zemra e saj ...
Autori: Elma Mexhuani · Lloji: Analize letrare · Tema: Dashuria e vetme Nena
Nena eshte personi me i rendesishem ne kete bote. Ajo ka bere shume gjera per ne e ka flak boten ,dhe kjo nuk do te thote qe eshte nena ime dhe me ka linde dhe me ka ushyer por eshte jeta ime. Si mua dhe qdo femije nena na ka dhene moral dituri mbeshtetje...
Autori: Anita Syla · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena...!
-Nena,njeriu me i cmueshem ne bote.Njerezit gjithmone mendojn se paraja eshte gjithcka por,eshte krejtesisht Gabim,gjeja me e shtrenjet ne bote eshte nena.Ajo kujdeset per ty dhe te jep kurajo per te gjitha gjeret qe ti je ne dileme ti besh. -Gjithe jete...
Autori: Zara · Lloji: Hartim · Tema: "nena"
Kur linda ishe ti ajo qe me mbajte ne krah per here te pare,me aromen tende filloi jeta ime.Ti me bukurin tende te embel me ke veshur,me ke zhveshur,me ke lare dhe nuk je lodhur aspak,ti je e vetmja qe ke duruar te qaren time ne mes te nates dhe k...
Autori: anjeza zhitia · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nëna
NENA eshte drite ne erresire nena eshte hene nena eshte nje yll qe ne qiell ndriqon nena esht mbrojtësja jon engjëllushe nena eshte drita qe shohin syt tan nena esht jetëdhënësja me e shtrenjta mbi tok
Autori: Evi · Lloji: Ese krahasuese · Tema: ese per nenen
"Ne prehrin tende Cdo dhimbje harroj, Ne gjoksin tende si zog dritheroj..." Nene!Nje emer i pashuar.Njeriu me i dashur.Ajo qe fal jete,se eshte vete jeta,qe dhuron paqe e dashuri e qe nuk kerkon asnjehere,asgje ne kembim.Gojem...
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nena
Nena per mua eshte qenie me e mrekulluushme qe mund te ekzistoje ne planet.Ajo te meson gjerat elementare te jetes.Eshte ajo e cila le gjumin e nates dhe kujdeset per ty.Ajo e cila te kap perdore sa here te rrezohesh.Nena eshte mbeshtetja me e madhe e imj...
Autori: Korina · Lloji: Analize letrare · Tema: Nena
Nena eshte njeriu me I shtrenjte ne kte bote. Ajo eshte njeriu qe sa her Humbet te dergon ne rrugen e duhur. Nena eshte ajo qe te mban ne krah qe ne minutat e para te jetes tende, ajo qe te do te miren gjithmone, ajo qe te keshillon pa bertitur, dhe ...
Autori: stelina qoku · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nena ime e dashur
ne jete gjitjmon mbeshtetesh diku , per te ecur perpara ,per te frymezuar ,per te dhene kuraje te pozitivizuara tutje ;kjo vecse nena ime mund te jet ,askush tjeter .nena ime gjithmon me gjendet prane ,ne te mire e ne te keq ,ne veshtiresi dhe ne ndihme ...
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nena
NENA Ti ishe njeriu i par qe me perqafove ne fakt ende pa me perqafuar me mbajte 9 muaj ne barkun tend si munt qe tete harroj kaq shpejt nen ti je njeriu i vetem ne ket jet qe e ben njeriun e lumtur . ti gjitha fshetesit qe i mban brenda ne zemren tende...
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: per nenen
nëna eshte njeriu me i mir ne bot secili femi mendon se nena e tij apo e saj eshte me e mira ne bot....ne te vertet eshte keshtu sepse nena eshte engjell mbrojtes per femijn e saj sot shenohet dita e 8 marsit me urime e puthje femijet nenat i bejne me te...
Autori: Albiona Aliqku · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nena
Ese:Nena ime A ka me te bukur kur rrethohesh nga familja vecanerisht nga nena.Ajo me lindi me rriti me nje fjale me edukoi.Nuk thuhet kot se “Xheneti per femijen eshete nen kembet e nenes.”eshte bahaqe qe lulet e saj sjellin lumturi ne zemren e femij...
Autori: Ema Magashi · Lloji: Poezi kolone · Tema: Do ta pershkruaj nje poezi per nene
Nena ime Nje foshnje qe qendroja ne barkun e nenes sime 9 muaj e plot dhimbje e stres Por edhe gezime Sepse mendon se dote vjen nje engjull i vogul Dhe do te mbush shtepien plot hare, gezime, po ashtu edhe lumturime Fjala e...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com