Data e postimit: 2017-03-28 15:50:01
Lexime: 2003
I drejti
Lloji: Thenie
Tema: per BK
Autori: Erjona Krasniqi
Shkolla: Shkolla fillore 'Deshmoret e kombit' -Baran
Klasa: 6C
Qyteti: Baran
E-mail: Jona_Nisi@hotmail.com


Kur me zemer je i drejte
Zoti ka me ti fal krejtee

I perkushtohet;
Bashkim Krasniqi

Vepra te ngjashme
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: per mesuesin tim te dashur
Ketu po shkruaj vargje shume me rendesi.U rrita nga nje mesues shume i dashur por tani ndryshoi cdo gje.Tani erdha ne klas te 6.Por erdha me gezim shume te madh.Erdhi nje arsimtar.Njehere na u duk shume i quditshem.Por kishim gabuar shume.Kishte ardhur nj...
Autori: J.COMO · Lloji: Poezi dashurie · Tema: DASHURIA
TE KAM ZEMER TI JE SHPRESE,TI JE GEZIM TI JE PJESE E SHPIRTIT TIM TEE KAM HENE E TEE KAM DRITE TEE KAM ZEMER TEE KAM SHPIRT MBES ME SHPRESE DHE PADURIM QE TE BEHESH FATI IM!!!!
Autori: ledia · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria
E trishtuar T’kam dasht me zemer t’kam dashur me shpirt Qe ti prej meje do me ik kurr nuk e kam dit Nje zemer e pata dhe ate ta fala Ma more ma theve dhe per jet ma ktheve Me fjal me the te dua Me zemer me the sje per mua Dua te shkoj Dua te...
Autori: pak rendesi ka · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: dua te jem i lire te flas
te gjite jemi individe dhe duam te jemi te lire te flasim, shpesh kjo e drejte na cenohet dhe ndonjehere ne nuk e shprehim mendimin tone . Por kjo gje nuk eshte e drejte sepse te gjithe jemi te barabarte pavarsisht nga mosha, gjinia, feja,ngjyra ose nga r...
Autori: vjollca · Lloji: Ese pershkruese · Tema: MATURANTET
ESE:MATURANTET Te shkruash per nje tem kaq te rendesishme nuk eshte fare e lehte sepse qdo bashkim i shkronjave te jep nje ndjenje te re qdo bashkim i fjaleve te kujton diqka te shkuar ndersa qdo lot qe pikon nga syri te kujton nje te kaluar sa veshtir...
Autori: Klevisa Buzi · Lloji: Leter · Tema: Letra
Nje leter per ty kam shkruar.Nje zemer per ty kam hapur,nje liber per ty kam shkruar.Sa bukur eshte te shkruash per nje mik te dashur per ty nje zemer eshte hapur si qielli i kthjellet nen driten e henes.Kete ese po e shkrauj per nje mike qe se kam me ppr...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Dashurie
ZOTI IM Më ndihmo në rastet më të vështira Më jepë forcë ta mund të keqën Më jep kurajo të vazhdoj Rrugëve të ardhmërisë Më jepë mirësinë Që ti mbaj miqtë E rrugëve të pista Mos m...
Autori: Alesia Nikolli · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Autizmi
Te dashur miq e di qe shpesh ju ndodh te flisni per te tjeret , te gjykoni e ndoshta edhe pa te drejte por jam e sigurte qe keni harruar te ktheheni e te shihni pak nga vetja . Po flas per ata , po flas per ata njerez te pafajshem qe nuk meritojne aspak t...
Autori: Rrezarta Mujota · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Xhaxhai im
Rrudhat e ballit....tregonin per burrerin e tij,ndersa plisi i bardhe vetem e deshmonte kete fakt...Surat e bardha tregonin per jeten e tij plot vuajtje,durim e trimer vetullat qe mbulonin paksa syt e tij te zinj nuk tregoni tjeter gje perveq se per jeten...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Pēr zemen
Zemra ime Zemra ime sa e smut je Tregoma dhimbjen ti ku e ke Ne spital jam shtru per ty zemer Se je smut A do te sherohesh Tër jeten me ma shpetu Veshka po thot zemer Pos më lëndose jam e shëndosh Mos më frikso Na jemi dy motra ...
Autori: Bleonna Jashari · Lloji: Thirrje · Tema: Te drejtat e femijeve
Pse mendon se mund te besh qfare do qe deshiron me mua ? Edhe une kam te drejta edhe une jam qenie njerezore.Nuk eshte e drejte te me trajtosh si kafshe.Nuk eshte e drejte qe ti te me perdoresh per qellimet e tua.Mbase jam e vogel,por mos harro se edhe te...
Autori: Sara Hamzaj · Lloji: Poezi personale · Tema: Babai Im
Largesia na ndan, mall ndjej cdo moment, lot rrjedhin cdo nat por dashuria qe kam per ty me ben te ndihem krenare. E di pse jam e lumtur?Sepse ti e zgjedh dhe e punon ate pun qe te pushon ne zemer . Kam shpres qe nje dit te zgjedhim nje vend per te jetu...
Autori: Sabina Kurtaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Ne jemi ne Toke per te... Ne jemi ne Toke per te jetuar ? ... Jo Ne jemi ne Toke vetem e vetem per te adhuar Zotin e Gjithesise , qe na fali shpirtin , na fali mendjen per te dale nga problemet , na fali dituri te mesojme . Kjo jete eshte shume e shku...
Autori: anjeza balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: shoqes time te dashur
shoqja i me e dashur ti ishe shoqja ime e dashur ti ishe shpirt e engjell per mua ti ishe ajo qe me ke dashur si moter je me e mira per mua . une te kam dashur dhe te dua shume, shpirt une se besoj se ke vdekur sa here mendoj me duket se jo por...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com