Data e postimit: 2016-05-12 23:09:21
Lexime: 2279
Dashuria
Lloji: Thenie
Tema: Dashuria
Autori: Klejsi Ismali
Shkolla: "A.Çakalli"
Klasa: XIa
Qyteti: Elbasan
E-mail: klejsii@yahoo.com


Dashuria eshte mekati me i bukur i bere ne jete dhe qe falet.

Vepra te ngjashme
Autori: megi kotollaku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dashuria e nenes
dashuria e nenes eshte ngrohtesia dhe mbeshtetja me e forte .gjithmone duhet ta dime se nena eshte ajo qe na ka sjelle ne jete dhe eshte kujdesur gjithmone per ne ,prandaj duhet te jemi krenar qe dikush kujdeset per ne, dhe eshte gjithmone aty kur ne ...
Autori: Anais lala · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ESE per dashurine
Dashuria eshte nje ndjenje e fuqishme per nje njeri. Disa njerez thone se dashuria te Ben nje idiot te ter.por dashuria eshte krejt ndrshe.dhe nje thenie e marre nga nje liber: dashuria,besnikeria dhe pasioni nuk jane trillime poetesh.dhe ashtu eshte ...
Autori: Tea Lako · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria
C`eshte dashuria??? Dashuria eshte gjeja me e bukur qe mund ti ndodhe nje personi.Ndjesia me e bukur qe pushton shpirtin. Dashuria eshte nje ndjenje qe mund te shkruash aq shume,por ne mendje te vijne aq fjale sa nuk di cilen te shkruash me perpara. Dash...
Autori: Dashuria...ARMIKU IM · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria eshte leck fare
Thon... Dashuria eshte mbi gjithqka... Thon ca njerez,po dashuria eshte leck faree Vertet e besoni dashurin? Po dashuria nuk egziston,, Jam Vajza me e bukur ne shkollen time cunat cmenden pas mejeeeeeee Po dashuria eshte leck faree TE URREJ DA...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Te dua
Dashuria Dashuria eshte ndjenje Dashuria eshte flake Dashuria eshte e nxehte Dashuria eshte dashuri Dashuria lind dhe rritet cdo dite,para syve tane,brenda zemres tone Zemra rreh fort,shume fort per personin qe kerkon,rreh aq fort sa del nga kraharo...
Autori: melina · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria
si nje flak e ndricme ndodhet ne zemrat tona ndodhet aty perher ne zemer , si nje shkendij e zjarrte ajo eshte dashuria ... dashuria per njeriun tend te zemres , per familjen ti falesh dashuri njerzeve qe do me shume Dashuria... Ajo ndjen...
Autori: My love · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Te themi se c'eshte dashuria,un nuk e kam kuptuar te gjithen,por vetem 50% te saj, Ajo qe kam kuptuar,eshte se: Dashuria eshte nje ndjenj e mrekullueshme, ndjenja me e bukur ne bote... Ndersa ajo qe nuk e kam kuptuar... Eshte se: Kur dashurohesh,e h...
Autori: Erimelda Karaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria
Dashuria eshte ndjenja me e bukur dhe me fisnike qe buron ne shpirtin e paster te nje individi. Une do ta cilesoja si nje element hyjnor qe te privilegjon dhe te ben te ndihesh si ne qiellin e shtate. Ajo i jep shije, gjalleri dhe kenaqesi te pamundur jet...
Autori: Laura · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria
Dashuria lind vehtas pa e kupturar as ti. Eshte nje djenj te cilen e jeton me frig dhe pasion. Frig qe mos ta humbasesh ate. Dashuria lind aq bukur sa aq sa perfundon edhe keq. Lind me nje shikim, nje buzeqeshje dhe nis te behet me e fort pa e kuptuar as ...
Autori: elona caushllari · Lloji: Poezi lirike · Tema: nena
Ne zemer cdo cast jeton si rreze drite DASHURIA per NENEN ndricon NENE fjale me te bukur ska ne bote t'i je me e shtrenjta ne jete kjo eshte e vertete bota pa ty s'ka rendesi fjalet pa ty s'kane vlere jeta pa ty eshte e zymte cdo gje pa ty...
Autori: Linda Fetaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Gabimet
-Eshte ethjeshte te besh nje gabim ,nje veper e cila mund ta lendoje tjetrin ,irepo eshte e veshtire te shohesh ne syte e njeriut telenduar urrejtjen qe ai e ndjen per ty.Prandaj shume njerez zgjedhin rrugn e pendimit dhe te kerkimit falje per te korrigju...
Autori: lea · Lloji: Ese krahasuese · Tema: dashuria
Dashuria nje ndjenje qe nuk shpjegohet me fjale ...nje ndjenje e jashtezakonshme ... te kesh dike afer qe e do dhe ti thuash cdo here fjalen 'TE DUA' te kesh afer personin qe do ta kapesh per dore ta puthesh ta perqafosh ... nje person qe te cilin edhe n...
Autori: klara seferkolli · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Dashuria
dashuria,me e larta e ndnjenjave ,me e pastra e shpirtit,burimi i jetes dhe i shpreses.jetojme ne nje enderr ku hedhim pas kraheve te kaluaren dhe jetojme te nesermen .Nga jeta mblodha copezat me te bukura dhe krijova nje ditar.E veshtroja me admirim dhe ...
Autori: Diarta Rexhepi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Per ty nene! Nisa te shkruaj per ty thesari im i cmuar, por kujtova se nuk mjafton nje jete e tere per te shkruar per qenien me te dashur ne jete. Si mund te ekzistoj nje person kaq I persosur sa ty nene? Ti qe me linde, me mesove te dua, te qesh, te ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com