Data e postimit: 2016-03-15 21:14:02
Lexime: 2417
shpresa
Lloji: Thenie
Tema: bota
Autori: frensis
Shkolla: 31 korriku
Klasa: 8b
Qyteti: burrel
E-mail: frensis@hotmail.com


SPRESA E NJERIUT DO TE QENDROJE NDEZUR SI NJE QIRI ATEHERE KUR DRITAT E JETES FIKEN

Vepra te ngjashme
Autori: L · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Vdekja dhe loti
U zhdukën pikat e lotëve ashtu si fiken dritat natën vonë. Si kokrriza pikat e fundit mbi faqe ranë pa shpresë. Lotët u varrosën, u zhdukën pikat e lotëve në thellësi të gjirit të tokës pa rite i përcollën në varr, Nën këmbët...
Autori: Klea Konci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nata
Ne qytetin tim po bie nata. Hena po shnderrit ne qiell me fort se cdo yll. Gjithsesi me se shumti une i ngre syte nga qielli per yjet. Ne mos ndonjeri shkelqen me fuqishem sonte apo ndonje nga ta po shuhet. E trishte... ndersa ylli shuhet ne shprehim desh...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tregim · Tema: Natë e frikshme
Prindërit e mi shkuan në Tiranë për një vizitë.Unë do qëndroja me vëllain e madh. U gëzova shumë.Mund ta kaloja kohën duke luajtur bashkë me të,pa u shqetesuar për asgjë.Por vetëm një orë më vonë vellain e thërrasin shokët.Ai d...
Autori: E.V · Lloji: Pershkrim · Tema: Kur perballe ke natyren
A e di se si eshte te ndihesh i pafuqishem, i pashprese, i pambrojtur, i zbuluar nga cdo mburoje e mundshme, a e di si eshte te jesh vetem, te jesh aq vetem sa te kesh siper kokes vec qiellin me yjet, apo me diellin? Ah sa ia kam friken atyre yjeve, ...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Hobe
Ne lidhje me hobet, deshirat, nuk eshte se ndryshoj shume nga shumica e moshatareve te mi. Me pelqej shume te lexoj dhe e gjej nje nder menyrat me relaksuese dhe qetesuese per mua. Ne lidhje me perzgjedhjen e titujve, autoreve jam bere selektive. Krahas l...
Autori: Stela · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: pushimet
Eshte vone .Nata me mandelin e saj te zi po mbulon gjjithcka. Por papritur fillojn te ndizen si xixellonja dritat e shtepive kudo . Duket sikur jeta po fillon rishtas . Mbi uren qe eshte ngritur dhe gjarperon mbi det duken dritat shumengjyreshe qe levizin...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Unë jam
Unë- gji i vogël i një lumi, flakë e ndezur me nxitim, prush në fikje e pa mbarim Jo i lidhur i meritur zemërmirë. Ngjyrë të zbehtë të mos kem gjethe e tharë s'më pëlqen.
Autori: dashuria · Lloji: Pershkrim · Tema: dashuria
.te dhashurosh nuk eshte te lundrosh si varke sepse varka mbytet.te dashurosh edhe te fluturosh kur kembet i ke te ngulitura ne toke. te marresh fryme kur rreth e rrotull ka vec tym.te dashurosh eshte te dish e te ndiesh qe rrahjet e zemres tende te rrrah...
Autori: Eneida Hamzaj · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: pranvera
Atehere kur ti fillon te rilindesh,atehere kur ti ke vetem shprese,nje rreze dritelart kumbon dhe.....nuk shuhet asnjehere .Ngrohtesia ne shpirtin tend vjen, gjalleria ne zemer shperthen eshte ardhja e PRANVERES ku gjithcka shkelqen.
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Tregim · Tema: Jeta e vdekur
27 Nentor 1999. Nate. Pak minuta para se akrepi te shenoje 00:00. FIllimi I nje dite te re. Ose… Djaloshi kishte rene gjume disa ore perpara, ndersa prinderit po behen gati per te fjetur. Deri tani po flisnin per te ardhmen e djalit, se si mund te luft...
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Thënie
"Është e domosdoshme poezia për shpirtin e njeriut,ashtu siç është shpretka për trupin e njeriut"
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Thënie
"Është e domosdoshme poezia për shpirtin e njeriut,ashtu siç është shpretka për trupin e njeriut"
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Thënie
"Është e domosdoshme poezia për shpirtin e njeriut,ashtu siç është shpretka për trupin e njeriut"
Autori: Kevin Çika · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Unë
Unë gji i vogël i një lumi me ujë të turbulluar Unë deti i hapur me dallgë gjigande Unë flakë kashte e ndezur nxitimthi Unë prush lisi në fikje pa mbarim Unë liqen i cekët i çiltër i urtësuar Unë ujvarë përrallore i rrëmbyer...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com