Data e postimit: 2021-02-23 10:57:32
Lexime: 4582
Urim ditelindje per nenen
Lloji: Tekst shpjegues
Tema: Ditelindja e nenes(ne shumes)
Autori: Mikela.DRK
Shkolla: Luigj Gurakuqi
Klasa: 6a
Qyteti: Elbasan
E-mail: durakumikela@gmail.com


Mbretëresha jone gezuar ditelindjen. Të urojme edhe 💯 vite të tjera, të lumtura, të mbushura plot dashuri, fat, e mbarësi. Ti e di që për ne je shtylla e jetes, dhe na ke ndejtur pranë gjithmonë, na ke këshilluar na ke mesuar, na ke kritikuar sa e sa here por nje gjë e dime qe cdo fjalë e jotja dhe cdo gjë qe na ke thëne na ka dalë në jetë. Ti nuk je vetem mamja jone por je shoqja jone e jetës.Festofsh gjithmonë mbreteresha jone.

Ju lutem nje like.:)

Vepra te ngjashme
Autori: Kjara Hoxha · Lloji: Analize letrare · Tema: Poezi per nenen
Te duam shume nene pafundesisht nga zemre jone je me e shtrenjta ne bote diamant me rreze drite Je ti ajo qe na rrite Je ti qe shuan zjarret je ti ajo qe jep dashurin e madhe je ti ajo qe n...
Autori: Valentin Guri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per gjuhen tone
Gjuha jone este simbol I sakrifices se rilindasve tane,eshte ajo karte identiti qe na dallon nga kombet e tjera,gjuha jone ka shume vlera por ajo shpesh bie pre e sulmeve te gjuheve te tjera dhe shkurtimeve qe te rinjte i bejne asaj ne rrjete sociale duke...
Autori: Jugen Torba · Lloji: Poezi lirike · Tema: atdheu
Shqipja jone dy krenare.Fluturon ne viset shqiptar.Fluturon n'fusha e male eshte e madhe dhe krenare.Jo nuk ka si shqipja jone te gjithe vendet i mbulon nuk rrezohet kur mbi gur vjen e mbetet ne FLAMUR
Autori: Dea Bajrami · Lloji: Poezi personale · Tema: Klasa jone
KLASA JONE Klasa jone ngrotesi Ne te jane gjith shok e shoqe Eshte ajo gjithnje e para Kur mer pjes neper gara REFREN 2 Klasa jon,klasa jon Vater ku fitohet dituri Puna jon,puna jon Nje garanci per te bukuren ardhmeri Klasa jone lule e...
Autori: anisa · Lloji: Poezi kolone · Tema: atdheu
atdheu im je ti jeta ime je ti nena ime je vetem ti pa ty nuk ka dashuri ne ty gjithmone do te te mbrojme o atdhe ti je nena jone sa ketu atje pa ty jeta ska kuptim se ti je thesari im atdheu im i vyer kto pika loti jan per ty atdheu im i rremb...
Autori: Elisa Qerimi · Lloji: Analize letrare · Tema: Dita e neses
8 Marsi eshte dita e nenes me kete dit nenat jan shum te lumtura kjo dit eshte dita me e veqant e nenave gjdo nene ka nje urimë nje dhurat te flasesh per nenen eshte pak sepse nena meriton me shum meriton me shum dashuri dhe me shkum respektim sepse nen...
Autori: K.C · Lloji: Poezi kolone · Tema: Shoqeria
Shoqeria eshte gjeja me e cmuar ne jete por kjo ndodh vetem me shoqeri te vertete. Pa shoqeri njerezit do te ishin ne vetmi. Une jam e lumtur me jeten qe bej tani. Perreth kam shoqet te cilat me flasin. Dihet qe sh...
Autori: amelia tola · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: mesuesja ime
o mesuese e dashur,ne teduam shume,ti per ne ke qene nje nene e dyte qe na edukon.la-la-la-la-la.....ti na ke mesuar,na ke mesuar te lexojme,te shkruajme,te kendojme.faleminderit mesuesja jone ne zemrat tona do rrosh gjithmone.
Autori: jasemi and sinan · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dy te rinj te dashuruar
merre zemrten time le te behet e jotja nema zemren tende le te behet e imja dashuria jone kurre mos u harroft
Autori: Kristina Meha · Lloji: Poezi personale · Tema: Humanists Nene Tereza
Nene Tereze Moj Nena jone , Denjesisht na perfaqeson , Te gjithe I ndihmove , Veten tende e harrove , Jeten tende e flijove , Me te semuret jetove , Zemergjersine u tregove, Dashurine u mesove , Bota te njohu e respektoi , Asnjehere nuk te ha...
Autori: isabela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Mjedisi
E keni parasysh kur shume kohe me pare shikonit nje mjedis te gjelber e plot jete,dhe me pas nje shkatrim total. Si do ndiheshit? Une do ndihehesha e deshperuar sepse ai mjedis ku ne jemi “rritur” shkatrohet brenda minutit.Disa njerez nuk e kane probl...
Autori: Emilija · Lloji: Poezi personale · Tema: Ne kete poezi tregohen per Vitin E Ri e te viteve 80-89.Ne lufta ne Kosove kane pervjetuar Shume....
Viti i Ri i jone, Eshte si festa jone, Ne duhet te kenaqemi, Me famije e me shok. Ne i kemi drejat tona, Ne drejat si ndajme, Ne e festojme Viti I Ri, Armiqit Na mesojn.. O babadimer na sjell dhurata, Ti bashk me kaprollet e tu, Arimiqet lsh...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1. Nuk sjell gjithmonë jeta shpërblime ! 2.Asnjëherë mos u kënaq me suksesin që ke arritur ,gjithmonë kërko më shumë nga vetja ! 3.Gjithmonë nga të këqijat, mundohemi që ta nxjerrim një të mirë !
Autori: Arisigena Gjongecaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Malli per gjyshen time
ymë. Dje me 23 mars u fute në dhè dhe ti,gjyshe e dashur ike dhe më le . Re në një gjumë aq të thellë ,saqë as lutjet e mia për t'u zgjuar nuk funksionuan dhe hyre në dhè por s'më more me vete të të shoqëroja edhe pse t'u luta . Të pyet...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com