Data e postimit: 2015-10-28 16:21:12
Lexime: 14627
Perse duhet ta studiojme matematiken
Lloji: Tekst shpjegues
Tema: Perse duhet ta dtudiojme matematiken
Autori: nxenesit e klases se 7c
Shkolla: ali demi
Klasa: klasa 7c
Qyteti: tirane
E-mail: enis.mumajesi@yahoo.com


Matematika eshte me e lashta e te gjithave shkencave. Ajo ka qene vazhdimisht e nevojshme per njeriun. Fjala matematike e ka prejardhjen nga greqishtja e lashte. Ne antikitekt njohurite e fituara dhe rezultatet e arritura perpiqeshin ti mbanin te fsheta nga te tjeret.Ne cdo kohe dhe cdo vend njerzit fillojne ti mesojne bazat e matematikes qe ne klase te pare sepse kjo shkence u duhet te gjitheve.Matematika ju duhet ne cdo problem qe ju shtrohet per zgjidhje. Por ajo eshte dhe terheqese sepse ju jep kenaqesi ne zgjidhjen e problemave.Studiojeni dhe duajeni ate.

Vepra te ngjashme
Autori: Anxhela Stafa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: endrrat tona
Te gjithe ne kemi nje enderr,nje pasion,nje deshir qe na terheq drejt nje te ardhmje te suksesshme.Pasioni lind me kalimin e kohes dhe shum shpejt pa e kuptuar behet si nje rrjedh lumi e rrembyeshme qe na merr me vete. Pasioni im qe me mrekullon eshte ma...
Autori: flavio · Lloji: Thenie · Tema: matematika
dashuria eshte motorri i jetes , matematika eshte motorri i shkences
Autori: fari · Lloji: Poezi lirike · Tema: poezi lirike
Fjala lirikë e ka origjinën nga greqishtja - lyra që do të thotë një instrument i lashtë muzikor. Në këtë gjini shquhet dhe mbizotëron natyra lirike ; këtu bëjnë pjesë të gjitha llojet e poezisë së lashtë, siç janë : himni, oda, dit...
Autori: Albi Pupa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Duke ngjitur shkallet e dijes behem me i lire
Duke ngjitur shkallet e dijes behem me i lire Nese ne e pranojme apo jo e verteta eshte qe te gjithe jemi pjese e nje pirmaide.Megjithate piramidat nuk jane si ato te Egjiptit te lashte ku shkallet ishin te pakalueshme.Piramidat jane si ato te Babilonis...
Autori: ronaldo rama · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: jeta e perditshme
Imagjino nje vend ku ka nje qetesi absolute nje vend vend te rrethuar nga natyra e gjelber,bar,peme,ajri I paster.Nje vend enderrash ku cdokush do te jetonte I lumtur.Do ishte nje vend ku fjala zhurme nuk do te egzistonte,ku cdokush do te kishte kohe per ...
Autori: Elma Mexhuani · Lloji: Analize letrare · Tema: Dashuria e vetme Nena
Nena eshte personi me i rendesishem ne kete bote. Ajo ka bere shume gjera per ne e ka flak boten ,dhe kjo nuk do te thote qe eshte nena ime dhe me ka linde dhe me ka ushyer por eshte jeta ime. Si mua dhe qdo femije nena na ka dhene moral dituri mbeshtetje...
Autori: lola · Lloji: Thenie · Tema: bukuria e shpirtit
kisha pare femra me te bukura se ajo, por ajo kishte dicka te ngrohte, terheqese. Ajo nuk mendonte vazhdimisht mbi faktin e te qenurit femer.
Autori: enveida kajushi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: deshira ime
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se une te lindja dhe te kisha mundesi te behesha nje njeri i padukshem dhe te kisha mundesine qe te ndryshoja gjithcka ne kete bote.sikur te kisha nje shkop m...
Autori: JON NEZIRI · Lloji: Analize letrare · Tema: PUNA DHE SHOQERIA
PUNA ESHTE VEPRIMTARIA E DOBISHME QE KRYEN NJERIU DUKE PERDORUR FORCEN E KRAHUT,TE MENDJES,VEGLA DHE MJETE TE NDRYSHME PER TE PLOTESUAR NEVOJAT E VETA.SHOQERIA NJERZORE ESHTE ZHVILLUAR SI REZULTAT I PUNES I MIJERA BREZAVE. TE GJITHA PUNET QE BEHEN LIDHEN ...
Autori: Valdrina Hafizi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ora e matematikës
Sot ishte dita e parë e shkolles.Ora parë ishte matematikë.Atë orë kishim përseritje. Kisha mësuar mirë dhe isha e sigurtë qe do i kuptoja të gjitha.Në këtë moment erdhi mësuesja.Duartë e mia filluan të dridheshin dhe zemra kërcente.Ajo ...
Autori: sindi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: femijeria
Femijeria ime Femijeri eshte periudha me e bukur e jetes cilesohet si pranvera e shpirtit nje kujtim i femijerise mund te ndryshoj gjithcka keto momente gjithmone kujtohen me mall nga cdokush pasi aty ne kemi qene gjithmone vetvetja te paster te qeshur...
Autori: Erika Ciku · Lloji: Ese filozofike · Tema: Frike...
Frike.... Frike... Frike per cdo gje.... Frike per tu gezuar se mund te ndodhe dicka qe e prish... Frike per te folur sepse mund te thuash dicka gabim ... Frike per te menduar sepse mund te veprosh gabim ... Frike per te dashuruar sepse jeta ishte e mbush...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A eshte kritika ne vetvete nje veper letrare?
C'eshte kritika? Kritika eshte nje gjykim,nje gjykim i vleres se librave,qe ne shume pikepamje mbeten mjaft afer me perkufizimet e sotme per kete problem,ku qenesisht kritika merret si vleresim.Ajo ka si qellim,qe sa me thellesisht t'a zbuloje kuptimin dh...
Autori: Marsida · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Libri dhe Leximi
Librat jane nje det fjalesh i mbushur me dije e imagjinate. Jane celes i cili hap dyert e nje bote ne te cilen humbet, nga e cil eshte veshtire te shkeputesh. Librat dhe leximi te mesojne te perballesh me jeten , ta sfidosh te dhe te fitosh dyluftimin me...




Komentet e fundit!

Emri: Ambra
Email: ambraavdulla3@gmeil.com
Komenti: shume bukur bravo/

Emri: Aferdita cenaj
Email: Erisacenaj24@gmail.com
Komenti: MATEMATIKA eshte vertete shume e rendesishme per njerezit ajo eshte dhe lenda me e bukur

Emri: Erta Aleti
Email: erta.aleti@gmail.com
Komenti: Kjo eshte lenda ce mua me pelqen me shume dhe qe e di shume mire pa ate une nuk do te kaloje asnje klase

Emri: erta
Email: ertaaleti@gmail.com
Komenti: eshte shume e bukur

Emri: Eliza Selimi
Email: lea_-krasniqi@hotmail.com
Komenti: Ese per lëndën e matematikes Matematika. Lënda me e mir në botë. Lënda qe njerzit nuk mund të jetojne pa të. Edhe pse disa njerëz mendojne që është pak e vështir kan shum të drejt,por ne fakt është lënda që nuk mund të jetojmë pa të.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com