Data e postimit: 2017-02-23 18:38:38
Lexime: 20045
Antigona(kthim ne proze)
Lloji: Tekst pershkrues
Tema: Antigona
Autori: -
Shkolla: -
Klasa: -
Qyteti: -
E-mail: Email eshte i fshehur!


Antigona vajton vdekjen e saj dhe i lutet qytetareve qe ta shohin dhe ia tregon historine e saj me hidherim.Ajo do mbytet ne lumin e akerontit te cilin kalojne te vdekurit per ne boten e pertejme.Kori ne kete pjese luan rolin sikur e lavderojne per trimerine e saj dhe fortesine e saj.Kjo gje dallohet kur Kori i thote Antigones qe nuk te ka prere as shpata e as te ka pushtuar dhimbja.Antigona ngrihet me guxim kunder ligjeve te padrejta te kohes.Ajo ishte e vetedishme dhe e guximshme se ajo po shkonte drejt varrit me kembet e veta.Kreoni(qe eshte mbreti qe ka urdheruar ta varin.Mbretit nuk i interesojne vajtimet e saj dhe ai ne kete rast u tregua cinik dhe arrognat per kete veprim te pamatur.Ai urdheron qe ta lene atje ne erresire dhe po te doje te vdese ose te rrije e gjalle.Ajo nuk mund te rrinte me njerzit.Ajo i thote perendive greke qe po "vete drejt njerezve qe kane vdekur edhe pa arritur ora ime".Antigona do kenaqet atje per vetem nje arsye:Kur te shkoj atje Ati im do me doje edhe familjaret e mi do te me duan.

Vepra te ngjashme
Autori: sofokliu · Lloji: Poezi dramatike · Tema: kthimi ne proze
antigona , heroina e vepres, guxon te thyeje urdhrin barbar te tiranit , kreonit,i cili kishte urdheruar qe vellai i saj,poliniqi te lihej i pavarrosur. pra antigona e kishte varrosur vellane e saj poliniqin . she per kete shkelje antigona denohet egersis...
Autori: Tina · Lloji: Tekst argumentues · Tema: dua te shkoj tek qenra tregtare univers (QTU)
nje nga qendrat tregtare me te bukura dhe me te perhapura eshte QTU. une kam shume deshire te shkoj atje por meqe eshte shume larg nga vendi ku une banoj mami nuk pranon te shkojme . une duhet ti jap argumente qe te shkojme atje .atje ka rroba shume te b...
Autori: anna · Lloji: Thenie · Tema: gjykime
une do ti lutesha cdo njeriu qe sa te kete jeten te mos sillet keq ose me sakte te mos jete i keq apo e keqe pasi cdo gje qe ne kemi bere sa kemi qene gjalle do te na shperblehet pasi te kemi vdekur. personat qe kane bere keq do te DIGJEN me SHEKUJ ose p...
Autori: REA SERANLLARI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: "Prometeu,nje hero i vetmuar"
Prometeu eshte heroi i pare i humanist ne te gjithe historine e letersise dhe eshte nje figure e adhuruar per shume artiste e poete. Ai kreu nje akt human ne kohen kur njerezimi ndodhej ne erresire,injorance dhe varferi.Prometeu u rrembeu perendive...
Autori: Emi Shermadhi · Lloji: Poezi personale · Tema: kur nuk te njohin,u dukesh e zakonshme,ka njerez qe nuk dine ti dallojne ngjyrat e verteta
E sheh ate vajze atje?Ate qe rri e heshtr?Po sikur te te them se ajo,eshte tipi me interesant me te cilin mund te flasesh?E vertete!Mund te te argetoje ne menyren me unike,te te beje te qeshesh me shpirt.Mund te flasi me tycper gjerat me te thella,dhe te ...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pse jemi vetem ???
Vetmia eshte shoqeruesja me e keqe e jetes.Edhe pse cdo person e vendos vete se me ke do te rrije,preferon te rrije ne shoqerine e njerzve apo preferon te qendroje vetm.Shpesh here "qendrimin vetem"e marrim si dicka negative.Por ne ditet e sotme nuk eshte...
Autori: JOANA RUKO · Lloji: Poezi personale · Tema: MIQESIA
ISHTE SHTATOR KUR U TAKUAM, POR ISHTE NENTOR KUR SHOQERINE TONE FORMUAM NJERI-TJETRIN NE FILLIM E KISHIM INAT POR SHOQERINE FILLUAM TA KRIJONIM PAK NGA PAK. AS VETE NUK E KUPTUAM KUR FILLOI KJO SHOQERI BRENDA PAK DITEVE FILLOI TE EKZISTONTE NJE MI...
Autori: enveida kajushi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: deshira ime
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se une te lindja dhe te kisha mundesi te behesha nje njeri i padukshem dhe te kisha mundesine qe te ndryshoja gjithcka ne kete bote.sikur te kisha nje shkop m...
Autori: Elda J.P. · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Adoleshenca
Cdo te thote te jesh adoleshent? (Nese lexoni tekstin ne vijim, mendimet mund te duken te paverteta, por jam perpjekur ta perafroj realitetin me ato qe perjetoj, sepse fatkeqesisht s’e kam mundesine te hyj ne mendjen e te tjereve.) Te jesh adoleshent ...
Autori: Blerti Vejuka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: KOHa !!
Jam duke udhetuar ne nje vend te ngjashem po krejt ndryshe vendit ku jetoj.Jam duke shkuar ne nje bote tjeter. Po shkoj me nje shpejtesi shume te madhe qe dhe me fut friken, Nuk shikoja dot asgje. Mendja ime ishte e bllokuar. Ishte vetem erresire e pa...
Autori: Glea · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Pse?
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere ta gjej mbi 1 000 000 here apo jo? Nuk eshte e lehte te gjesh kete pyetje apo jo? Per disa gjera ne e kemi nje pergjigje , por per disa te tjera jo.Sa bukur...
Autori: Firdeus Shkalla · Lloji: Ese filozofike · Tema: Histori ne gjethe
Nje fasade ku cdo gjethe permban nje histori ,sa here leviznin nga era, ato po flisnin ,po drridhen nga feshferimat e qytetit, te degjuara nga ato autoparlante qe te shfaqen si dylbi. Nje shtepi ku cdo gjethe kishte si atribut te ishte nje spiun , nje ...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kulmi i Malit me te Larte
Ka raste qe nje njeri do te donte te kthehej ne nje vajtim te gjate te paarritshem. Te hype ne kulmin e malit me te larte, atje ku ajri te godet, atje ku gjendesh me afer zotit, dhe ajo qe do te doje te beje ishte vetem te bertisje. Te jesh nje vajt...
Autori: Atea Avdyli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia
Te jesh vetem eshte frika me e madhe.Te jesh vetem do te thote te mos kesh dashurine e askujt.Te jesh vetem do te thote te mos kesh askend te flasesh,te qash e te qeshesh.Askush nuk do ta deshironte kete,as per veten e as per dike tjeter. Vetmia eshte nj...




Komentet e fundit!

Emri: Ehhrb44b
Email: jdbrbrjrjrks@gmail.com
Komenti: 2×1

Emri: u
Email: kdfghjkl@gmail.co
Komenti: 8u7ytrfdcvbhjk

Emri: u
Email: kdfghjkl@gmail.co
Komenti: 8u7ytrfdcvbhjk

Emri: MARIE
Email: marieleka@gmail.com
Komenti: SHUME flm

Emri: MARIE
Email: marieleka@gmail.com
Komenti: SHUME flm

Emri: eldjon
Email: eldjonbeharaj1@gmail.com
Komenti:

Emri: Kida
Email: kida_elezi@gmail.com
Komenti: E mrekullueshme



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com