Data e postimit: 2019-02-20 23:00:00
Lexime: 2752
Natyra nuk ben asgje me kot.
Lloji: Rrefenja
Tema: Natyra
Autori: Elidona Duraku
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 10G
Qyteti: Kukes
E-mail: elidonaduraku2@gmail.com


Natyra na ka ofruar gjithcka ne,nga bimet,pemet e deri te ajri dhe oksigjeni.S`ka asgje ne natyre qe s`mund te preket.Ajo ka natyre lendore.Edhe teshat qe ne varim,njehere jane qull e me vone,kur fryn era,thahen paksa.Por,ne natyre,ka edhe lende qe s`mund t`i shohim me sy te lire.Lendet ne natyre edhe mund te prishen dhe shkaterrohen.Unaza qe ne mbajme ne gjisht,do te hollohet nje dite ose parmenda gerryhet pa e ndjere ne ate are te madhe.Rruget gjithandej te shtruara me kalldrem pas shume vitesh,pasi jane shkelur nga njeriu hollohen,gerryhen.Gjithcka ne natyre nuk eshte e pavdekshme,ato gerryhen,hollohen e vijne e zvogelohen.Natyra tregohet ziliqare,nuk na lejon te shikojme bukurine e saj,sado qe ne perpiqemi t`i veme ne pune syte tane.Nuk mund te shikojme se si natyra dhe koha u japin sendeve pak nga pak,te cilat rriten e dobesohen e ne nuk i shikojme.Shkembinjte e detit jane krijuar te rrine,te shishojne edhe ato,por edhe ato gerryhen,i ha kripa.Cdo gje ne natyre qe ne shohim apo nuk shohim,eshte e perbere nga dy natyra,ajo materie dhe ajo e padukshme,qe ne nuk mund te shikojme levizjen e trupave,sikur i shikon natyra...

Vepra te ngjashme
Autori: DAJANA NEZIRI · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: NATYRA
Sapo syte ne dritare une i hedh Shikoj nje gjethe qe rri e bredh Zogun e vogel qe eshte i merzitur paksa Eren e vrullshme qe qesh HA,HA,HA Qielli eshte i gjithi i acaruar Qielli i gjithi eshte vrantuar Toka nje ngjyre ari ka marre C'ka natyra e b...
Autori: no.name · Lloji: Analize letrare · Tema: nje dite ne natyre
Shëtitja në natyrë është kënaqësi por edhe me familje të dalësh në piknik të kalosh ditën në një ambient të bukur është mrekulli.Ne për natyrën duhet të kujdesemi shumë ta mbajmë pastër prej mbeturinave.Natyra është një pjesë ...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Shoqja
I. Pershkrimi objektiv Erjola eshte nje nxenese ne klasen e nente te shkolles 9-vjecare “Edith Durham”. Ajo eshte pesembedhjete vjece. Eshte e gjate rreth 175 cm dhe eshte elegante. Ka floke te zinje dhe te gjate me onde. Syte e saj jane ne ngjyre ge...
Autori: fatjon bytyqi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: biologjia
pasioni im per biologjine prej qe isha femije , kam shetitur shume neper natyre.. gjate ecjes nuk njihja asnje gjallese qe shihja.. Me interesonte te dija shume per natyren .gjate shkuarjes se pare neper fshatra , me pelqente bukurine qe e kishte na...
Autori: kloi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Materia
Asgje qe sheh,nuk eshte ashtu sic duket.Cdo gje perbehet nga dicka.Ajo dicka perbehet nga disa njesi,deri ay ku syri i njeriut eshte i kufizuar e verbohet, deri tek atomi.Cdo gje vjeterohet,zvogelohet e hollohet,derisa vjen nje moment...qe asgje s`mund te...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Telefoni
Ne ditet e sotme teknologjia eshte zhvilluar teper duke lehtesuar jeten e njerzve dhe duke ndryshuar stilin e tyre te jeteses. Por perpos ketyre avantazheve ka edhe ane negative te cilat jane te shumta. Nje nga paisjet me te shitura she me te perdorur es...
Autori: Xheisa Kore · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: natyra
Po gjendem perpara nje natyre te qete te mrekullueshme… hap syte dhe shikon vetem bukuri te tille… gjelberim …bari I thate pemet e gjelberta…kane krijuar nje harmoni shume te bukur ndermjet tyre..ne kodrat siper shikon peme te tjera te cilat lev...
Autori: Eliza Goga · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: ''Mendo globalisht dhe vepro lokalisht''
Nje natyre e gjelber,me lule e peme.Aja vlen te shkaterrohet,a ja vlen te jetojme ne nje siperfaqe te veshur ne zi??!Sigurisht qe jo,sepse ne qe zoti na dha jete duhet t'i jemi atij mirenjohes dhe natyres se tij qe na jep fryme.Por gjithandej ka njerez qe...
Autori: A.B · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Stina e pranveres
U zgjova ne mengjes dhe e dija qe po kete dite do hyjme ne stinen e pranveres...Qe ne diten e pare rrezet e diellit kishin filluar te ndriqonin..Gezimin qe po e ndjeja ishte i papershkrueshem...Dita e dites diqka po e ndriqonte natyren ate po e bente me t...
Autori: AJSELA SHTJEFNI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: AUTIZMI
Askush nuk e di misionin e tij ne jete.Disa vijne ne kete jete per te jetuar te lumtur, disa te tjere fatkeqesisht vijne per te jetuar nje jete te dhimbshme.Keshtu ndodh edhe me autizmin ,nje crregullim nga i cili shume njerez ndihen indiferente dhe te l...
Autori: Gerald.D · Lloji: Analize letrare · Tema: Krijim i shkurter per natyren
Natyra ka 4 stinet e saj te bukura por qe ndonjehere mund te jene te demshme si ne rastin e stines se dimirit ku per shkak te rreshjeve te medha te debores ose shiut te madh te kete pasur permbytje ose aksidente apo deme njerzore, por dimri ka edhe bukur...
Autori: xheni · Lloji: Ese pershkruese · Tema: natyra
NATYRA Cesgte natyra ?ajo eshte gjeja me e cmuar per njeriun .eshte vete jeta .pa natyren asgje ne bote sdo te kishte kuptim .gjithcka do te ishe e errt dhe gri .nuk do te kishte lule,peme.Zogjte nuk do te na kenaqnin me cicerimat e tyre ne pranvere ,r...
Autori: ervesta kucuku · Lloji: Ese informuese · Tema: Informacion per natyren
Gjithqka që kemi rreth nesh ka te bej me natyren .Në natyrë egzistojn gjallesa të ndryshme.Gjithashtu natyra ka bukurin e vet ku ne ket stin është gjalleruar zbukuruar me gjelbrim dhe me lule shumë ngjyrëshe. Natyra (lat.: natura, lindje,krij...
Autori: Ajshe Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Natyra
Shëtitja në natyrë është kënaqësi por edhe me familje të dalësh në piknik të kalosh ditën në një ambient të bukur është mrekulli.Ne për natyrën duhet të kujdesemi shumë ta mbajmë pastër prej mbeturinave.Natyra është një pjes...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com