Data e postimit: 2014-12-14 10:04:14
Lexime: 2642
there's no charge for love
Lloji: Rrefenja
Tema: forever love
Autori: Suzana balli
Shkolla: E mesme e bashkuar SHISHTAVEC
Klasa: 9
Qyteti: SHISHTAVEC
E-mail: MINA.BALA@HOTMAIL.COM


A FARMER HAD SOM PUPPIES HE NEEDED TO SELL.HE PAINTED A SING SO AS TO ADVERTISE THE FOUR PUPPIES HE BEGAN NAILING IT TO A POST ON THE EDGE OF HIS YARD. AS HE WAS DRIVING THE LAST NAIL INTO THE POST HE FELT A TUG ON HIS CLODHES

Vepra te ngjashme
Autori: YourLiterary.com · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Parents Are Often Right
Parents Are Often Right Parents can often be right. However, as a child, I was positive that the opposite was true. My parents felt that playing an instrument was crucial in “rounding out” my personality. I was unconvinced. After a hectic week of ...
Autori: Elissabeta · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Une dhe Hena
Une jam nje vajze e thjeshte ku ndricoj atehere kur duhet, ashtu sikur Hena ne qiellin e pafund. Ne raste e ndryshme une jam ne forma te ndryshme e plote, gjysem, njesoj si Hena. Por kjo gje varet nga njerezit qe me rrethojne.Ndricoj atehere kur gjithcka ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tregim · Tema: Tregim anglisht
It was 6pm. The sun was setting out and it was hiding between mountains. Kejvin was in his room,while he was studying. Calm and focused,as always, doing his math tasks. This strong connection of him with studying interrupted, because his mom knocks on doo...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Të jesh inspirim
Jo gjithmonë bëhemi ata që mendojmë .. Jo gjithmonë janë sfidat ato që na shtyjnë të bëhemi dikush . Qëllimi im është që një ditë të bëhem mjeke. Qëllimi im nuk është që të marrë emrin mjeke apo një post tjetër por ta meritoj k...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Të jesh inspirim
Jo gjithmonë bëhemi ata që mendojmë .. Jo gjithmonë janë sfidat ato që na shtyjnë të bëhemi dikush . Qëllimi im është që një ditë të bëhem mjeke. Qëllimi im nuk është që të marrë emrin mjeke apo një post tjetër por ta meritoj k...
Autori: Doshi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ku po shkojme me kaq ligesi?
Njerezit jane qenia me e larte dhe e bekuar si nga mendesia ahtu edhe nga jeta dhe pushteti.Ata jane gjallesa qe ka evoluar ashtu si gjithe gjallesat e tjera.Ne fillimet e tij ka pasur shume veshtiresi dhe ka qene i varur nga natyra dhe me syte e ngritur ...
Autori: xhoana hoxha · Lloji: Ese informuese · Tema: Une dhe televizioni
Jetojme ne shek XXI dhe teknologjia ka bere shume shpikje si psh.celulare,tv ,kompjutera ,tablete e shuem te tjera te cilat u perkasin dimensioneve e programeve te ndryshem.Si te gjithe moshataret e mi edhe une jam futur brenda ketij zhvillimi ,ku per ...
Autori: polikseni · Lloji: Fabul · Tema: gjuha shqipe
Një dite luani u ndje shumë keq.Ai I lajmeroi të gjitha kafshet she po vdistedhe donte t'u thoshte dëshirat dhe porositë e tij të fundit. Erdhi dhia he guvën e luanitdhe ndenji të degjonte porositë e tij.Pastaj u fut delja. Lara se të ikte ajo,m...
Autori: Artiola pg · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Une dhe televizioni
Jetojme ne shekullin XXI dhe zhvillimi teknologjik bere bume te medha duke shpikur telefona,kompjutera e televizore te dimensioneve e programeve te ndryshem.Si te gjithe moshataret e mi,edhe une jam futur brenda kesaj bote zhvillimi,ku per prinderit tane ...
Autori: Jurges Dhimitri · Lloji: Analize letrare · Tema: Amog
Albania won ww1 Albania war ww1 Let me explain You see the albanians and bulgarians where promised much more land when russia wante dto partion ottoman empires europe But germany decieed it made russia too op so they made stuff worse and gae the...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Tregim · Tema: Fantastik (dicka ndrysh (anglisht nga une))
MOUNT EVEREST O nce upon a time, there was a little boy from Oakland, California. His name was Taylor and he was 7 years old. Taylor always wanted to become a mountain climber. He thought that it was a very, very interesting profession because of the sn...
Autori: xhesika mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: I vote for myself ...
ESE Reflection : I vote for himself ... We live in a country which is under development and the biggest challenge for our country is developing rapidly becoming a developed country . Must affirm that to achieve this status must overcome many " obstacles ...
Autori: Anxhela Hasankolli · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Skenderbeu
Te dyja keto vepra letrare jane shume te rendesishme per vete llojin e tyre.Figura kryesore qe eshte ajo e Skenderbeut na jepet si nje nga figurat me legjendare ne historine e popullit tone.Une si lexuese e ketyre poemave jam mahnitur nga menyra sesi keta...
Autori: David Bali · Lloji: Analize letrare · Tema: Anime Movies
Dragon Ball Super Dragon Ball Super is a Japanese manga and television series, which serves as a sequel to the original Dragon Ballmanga, with its overall plot outline written by franchise creator Akira Toryama. The manga is illustrated by Toyutarou, wit...




Komentet e fundit!

Emri: Erisa sulaj
Email: darlingsweetdoll@gmail.com
Komenti: hahhahhhahhhah e ke kopjuar nga libri kte sepse un e kam lexuar ne liber



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com