Data e postimit: 2017-10-26 14:38:03
Lexime: 2995
Gremina e së vëretetës
Lloji: Romane
Tema: misteri
Autori: Autori eshte i fshehur!
Shkolla: Anonim
Klasa: Anonim
Qyteti: Anonim
E-mail: Email eshte i fshehur!


Kjo është parathenia e asaj që kam bërë.

Danielit, një agjent FBI-je i ngarkohet një detyrë në vendin e fundit ku do të donte të shkonte. Po atë ditë, kur vjen në New York, ai takohet me babanë e tij, Xhejms Xhounërs, por ky i fundit vdes fatkeqësisht nga një komplot i mirëorganizuar, e cila policia njujorkeze akuzon Danielin. Të gjitha këto ngjarje të pakuptimta fillojnë me marrjen e detyrës së re, llogaritë e ndryshuara bankare, makthet gjatë natës, humbja e distiktivit dhe sigurisht e shkuara.
Po cila është e vërteta vallë?

Vepra te ngjashme
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Shoqëria në ditët e sotme"
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë duhet ta ruajmë sepse në kohën ku ne po jetojmë është e vështirë të gjesh një mik/e të vërtet i cili ose e cila është gjithmonë krah teje p...
Autori: Besa Tina · Lloji: Hartim · Tema: Vera
O sa e bukur është vera, stina më e preferuar nga të gjithë. Vera është stinë e ngrohtë dhe me plot dashuri, gjatë verës çdokush viziton vende të bukura turistike. Disa vizitojnë Shqipërinë dhe Malin e Zi, por ka disa që shkojnë edhe në...
Autori: Rilind Krasniqi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Në pritje të së vërtetës
Në pritje të së vërtetës E vërteta është një shpresë e humbur, është një drite e vogel në mes errësirës, dhembë shumë... Shumë herë brenda ditës përballohemi me gënjeshtra, duke shpresuar se një ditë do të ndryshojnë gjërat....
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femije apo I rritur
Femijeria eshte nje ndër periudhat e cila ndikon më së shumti në të ardhmen tonë.Pasohet nga shumë ngjarje të cilat janë vendimtare.Ajo është nje kujtim I fortë dhe nostalgjik per te rriturit e sotëm.Gjithashtu mbështes atë mendim që ësht...
Autori: Bekon Demiri · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: "Çka përmban Urtësia"
Urtësi është një gjë që është e vërtetë dhe që nuk e ndryshon dot ti, Urtësia bën pjesë në mirësi që nuk ka fare ligësi. Vetëm një urtësi m...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Ditët e Javës Dita e parë është e Hënë Më ka treguar një nënë E martë është dita e dytë Më ka treguar një djalë duke ngrënë picë Dita e tretë është e mërkurë më tha një plak Që pinte duha...
Autori: ana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: mbrojtja e mjedisit
Ambienti është ai në të cilin njeriu zhvillon veprimtarinë e tij jetësore dhe pa të, ai nuk do të mund të ekzistonte. Duke u fokusuar tek mënyra se si të fitojë më shumë para, njeriu po e anashkalon kujdesin ndaj ekuilibrave natyrorë. Me nd...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, syri kritik
Është viti i njëmbëdhjetë i shkollimit dhe shumë dije më presin përpara. Prindërit, mësuesit na kanë mësuar që çdo hap që hedhim, çdo gjë që bëjmë dhe gjithçka që mësojmë ta studiojmë mirë në mënyrë të tillë që të marrim g...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Thenie · Tema: Himni i jetës Nënë Tereza
Jeta është një shans, kape. Jeta është bukuri, adhuroje. Jeta është bekim, shijoje. Jeta është ëndërr, bëje realitet. Jeta është sfidë, përballoje. Jeta është detyrë, kryeje. Jeta është lojë, luaje. Jeta është ...
Autori: adela mullalli · Lloji: Poezi personale · Tema: jeta
Erësirë e jetës Kur nata bie e pushton, Heshtja, erësira mbretëron, Kur drita e diellit tradhëton, Jeta për një cast mbaron. Çdo gjë e humb fillin e harron, Se në të vërtetë po jeton. Tr...
Autori: Florentina Dërmaku · Lloji: Pershkrim · Tema: Një ngjarje në jetën time
Nuk do ta kisha menduar kurrë se një ditë do të ndjehesha kësisoj siç u ndjeva sot, në këtë ditë fatkeqe për mua. Meqë faji është aq i padëshirueshëm, mbetet jetim pa askënd sepse nuk e pranon njeri në botë. Kësaj radhe u fajësova un...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Paraja dhe roli i saj në shoqëri
Sot,në shoqërinë moderne kapitaliste jemi të rrethuar me modele që kanë në qendër të saj paranë.Shohim njerëz të pasur që bëjnë shpenzime të çmendura.Apo me modelin e njerëzve shumë të pushtetshëm ,e të rrethuar me pushtet.Ne priremi...
Autori: Bekon Demiri · Lloji: Poezi dashurie · Tema: "Përshkrimi i lumturisë"
Lumturia është një ndjenjë e mirë e rehatshme që t'i hap dyert e ardhshme, të dhuron mirësi, sa që kur mendon për mirësi, thua vallë mos jam më i lumtur se sa ti? Be...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Pa arsim s'ka perparim
Këtë shkrim do ta filloj me një thënie të Nelson Mandelës me një fjali të thjeshtë që ka shumë domethënie , ai thotë “Arsimi është arma më e fortë të cilën mund ta ndryshosh Botën” . A mund të thotë dikush se nuk është ashtu? ...




Komentet e fundit!

Emri: ?
Email: c@live.com
Komenti: Shume bukur si fillim

Emri: Anjeza
Email: anjezajaho23@gmail.com
Komenti: Të them të vërtetën, në ikonën e romanit autori nuk duhet të tregojë vetëm parathënien,por të gjithë librin. Në qoftëse personi bën vetëm këtë, siç e bëra vetëm unë më mirë mos ta bëjë fare. Unë nuk dua të jem ai person, prandaj do ta mbaroj deri në fund!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com