Data e postimit: 2013-03-20 17:34:24
Lexime: 12101
nje mengjes
Lloji: Pershkrim
Tema: si e shoh un mengjesin
Autori: REA
Shkolla: GJIMNAZI I PERGJITHSHEM KUCOVE
Klasa: 10 F
Qyteti: KUCOVE
E-mail: REAKUCOVE@YAHOO.COM


MENGJES! SAPO ZGJOHEM VESHTROJ NGA DRITARJA QIELLIN E KALTER TE MBUSHUR ME RE ,ATO VALLEZOJNE E TE KRIJOJNE MENDIMIN E NJE PARAJSE TENDEN ! HAPSIRA E ATIJ QIELLI NUK DO TE KISHTE KUPTIM PA DIELLIN DO TE ISHTE SI NJE MBRET PA KURORE SI NJE MAGJISTARE PA SHKOPIN E TIJ MAGJIKE EHH.. DHE SHOH DIELLIN QE SHKELQEN NE HAPSIREN E PAFUNDEME DUKE U PERPJEKUR TE AVULLOJE EDHE PIKLAT E FUNDIT TE VESES TE CILAT KANE MBULUAR GJETHET SIKUR TE KENE DASHUR TI MBROJNE NGA TERRI I NATES ... ME NJE SHIKIM VESHTRON GJITHCKA POR MENGJEZI KA KAQ PAK OHE PER TA KUNDRUAR DHE I VJEN RRADHA RUTINES TONE ...

Vepra te ngjashme
Autori: estelina myka · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: vjeshta dhe dimri
Pranvera dhe Dimri. Emrat tuaj jane te ndryshem ,por dhe ajo qe ju fshihni thelle ne misterin tuaj eshte e ndryshme, por akoma me interesante.Pranvere moj pranvere kur ti vjen , lulet celin pa mase dhe fushat mbushen me blerim. kjo sine qe vjen cdo vit s...
Autori: romina elezi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Formimi i dashurise ne bazen e arsyes
Dashuria,ndjenja me e bukur dhe me mbreslenese qe mundte shijoje njeriu .Eshte kjo ndjesi e cila e ben njeriun te jetoje ne qiellin e 8-te duke perjetuar lumturine e te pasurit per krah personin ideal per ty duke e dashur ate pa intriga ,pa mashtrime por ...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Kater stinet e vitit
Heret ne mengjes {PRANVERA} trokiti dhe u hap dera zgjohuni...zgjohuni se na erdhi pranvera. Ne vendin tone lulet sapo celin kane plot arome ato celin si perhere si cdo vit ne pranvere. Ne cdo lule nuhasim petalet dhe bucasi...
Autori: ela · Lloji: Hartim · Tema: po vjen pranvera
Dimri u tregua tolerantdhe i tha pranvereste vinte. Ajo erdhi me hapa te shpejta.Natyra nisi te ngjallet.Dielli shtriqi rrezet e tij gjithandej.Bletet turren gjithandej ne kerkim te mjaltit. Dehesh nga aroma e luleve shumngjyreshe. Njerezit qeshin pa ndon...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Peizazhi
Sa te bukur jane liqenet!! Ne te jetojne qindra e mijera kafshe ujore. Ne te shihet pasqyrimi i jetes..Buze liqenit shetisin njerzit dhe marrin fryme lirisht. Freskia e ujit gjate veses se mengjesit te ben te ndihesh mire e te frymzon per te ardhemen. A...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Stina e vjeshtes.
Ishte mengjes dhe me ne fund arrita.Pamja ishte mbreslenese.Rrezet e Diellit nuk ishin shume te forta por reflektimi i tyre mbi gjethet e arta e mbushnin vendin plot shkelqim.Gjithe vendi ishte mbuluar nga nje mbulese e arte.Gjethet e rena "kercenin" sipa...
Autori: Tesa · Lloji: Hartim · Tema: 21-Marsi,dita e pranveres
Me 21 mars fillon nje stine tejet e bukur dhe e hareshme me emrin pranvera.Ne ket stine lulet fillojn te qelin,bari i thare tashme fillon ta marr ate ngjyren e blert,pemet fillojn te mbushen prap me ato gjethet e blerta,qielli edhe pse me pak shi fillon p...
Autori: Artiola Berisha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vjeshta
Dielli doli ne horizont me rrezet e tij te arta, duke ngrohur tere siperfaqen e tokes,duke ngrohur tere siperfaqen e tokes, e cila kishte marre nje pamje mahnitse me ngjyre ari e bronzi . Athua ku mbeti ai petku i gjelbert ? Ku mbeten kenget e dallendys...
Autori: JasiN Rustemi · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Ta dije sa Shume te Dua
Ehh ta Dish sa Shume te Dua Do te Rijje Veq me Mua Dua ti ndjej Buzt e Tua Fjalet qe Vetem Ti mi Thua... Qdo Mengjes Kur Diellin Shoh Ty te Memdoj ty se Din pa ty e dashur Jo nuk Jetoj,Sonte te Kerkoj Kujee Prap te vetem mos me Leee ne ket enderr qe smba...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Qyteti i Kukesit
Nga dritarja une shoh gjithcka qe ndodh.Shoh rete e vraneta qe duan te nxjerrin nje shi te bollshem.Dielli rrezaton jo per te ngrohur,por per te shoqeruar rete dhe qiellin.Malet jane te ndryshme nga njera-tjetra.Nje male me debore,nje mal me shkembinj te ...
Autori: E.V · Lloji: Pershkrim · Tema: Kur perballe ke natyren
A e di se si eshte te ndihesh i pafuqishem, i pashprese, i pambrojtur, i zbuluar nga cdo mburoje e mundshme, a e di si eshte te jesh vetem, te jesh aq vetem sa te kesh siper kokes vec qiellin me yjet, apo me diellin? Ah sa ia kam friken atyre yjeve, ...
Autori: ledia hamata · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: natyra
Lule ngado shoh, lule me shume ngjyra mbi petale vallezojne fluturat e lira. mbi petale diellin ua fal natyra. aroma te kendeshme ne oborrin tim vijne nga lulet qe i mbolla me gezim. e ku ka me bukur te duash te bukurat lule ti mbjellesh me...
Autori: Edison Ragip Hasanaj · Lloji: Poezi personale · Tema: Dashuria
Natë Natë e qetë , natë pa hënë qetsi e thellë, mbretëri e paqënë Hapsirë e pafund, vallë ...! E pyes veten: Këtu ç'dua un?! Yjet ndriçojnë i japin jetë kësaj bote sa herë i sho dashurohem më shum te buzqeshja jote Si asnjëhe...
Autori: kristiana karaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: mengjesi
ishte kaq heret dhe e mbaja veten me gariet qe te rrija qofte dhe pak shtrire. e dija qe do degjoja si gjithnje zerin e mamit qe me delikatese do te me zgjonte nga gjumi. mirepo kete dite dielli nuk shndrinte si gjithnje por akoma me i forte dhe me i buk...




Komentet e fundit!

Emri: Latuq kakRr
Email: spahi10@yahoo.com
Komenti: Duket kot pa lidhje😂😂😂😂😂😂😅😡🥊

Emri: Latuq kakRr
Email: spahi10@yahoo.com
Komenti: Duket kot pa lidhje😂😂😂😂😂😂😅😡🥊

Emri: gghjghjghcvvvggcvvbccfcfg
Email: gvghghcgcgc@hotmail.com
Komenti: :

Emri: sabi
Email: sabina.bonita@yahoo.com
Komenti: Shume e bukur por pak si e shkurter...Nejse shume mire

Emri: maite
Email: maite_peroniii@hotmail.com
Komenti: shume e mire por i cik e shkurter

Emri: dea
Email: dea-ea-a@hotmail.live.com
Komenti: shuum mir e ki hallakat hahaha

Emri: era
Email: eraaa-07@zbavitu.net
Komenti: shume e mire veq pak e shkurt



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com