Data e postimit: 2017-11-16 19:14:55
Lexime: 3612
Lumi
Lloji: Pershkrim
Tema: Lumi,rrjedha etj
Autori: Aulona Morina
Shkolla: Lekë Dukagjini
Klasa: Vll-2
Qyteti: Prizren
E-mail: arti@gemail.com


Lum o lume
rrjedhën se ndal,
Vazhdon rrugën
val më val.

Rrjedh e qilter
kaltërsi,
Ishton vendit
bukuri.

Nga vjen lumi
Vjen dhe jeta,
Fluturojn shqipe
si shigjeta.

Vepra te ngjashme
Autori: Hajdar bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Jeta vazhdon
....."Jeta vazhdon"...... Çdo gjo fillon, edhe Ndryshon. Ndoshta nje dit keq ke me kon, mos u merzit se jeta o sfid, çdo gjo çka t bojsh me forcat e tua duhet me i arrit.E mos Mendo me u ndal, Perveç zotit kerkuj Mos ju fal,mos loj ...
Autori: Nijazi Ramadani · Lloji: Poezi lirike · Tema: NANË
AJO PIKË GJAKU MBI KËTË DHE Të mos i thahen Rrënjët mëmëdheut Rrjedha rrjedh rrëke Rrudhave të ballit Kah ai shtrat lumi i larë Aty ku flet vepra Dheu nuk tretet Emër të përvetcëm merr jeta… Mallkimi bie mbi Qoftëlargun...
Autori: anonim · Lloji: Hartim · Tema: vendlindja
Tema: REPORTAZH Tema: Udhetim ne Hotolisht I vogel dhe i panjohur gjendet ne Shqiperine e mesme Hotolishti.I rrethuar nga mali gjithnje i gjelber “Shebenik-u”. Me tej, mu ne mes te fshatit ,rrjedh Shkumbini,lumi qe ndan dy dialekte...
Autori: Zahide Mandri · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Jeta......
Jeta..... Dhe vjen nje tmerr kur më nuk egziston nga kjo jetë të merr e më nuk jeton Jeta ec si lumi në çdo çast shijoje në momente te vështira si mekulli imagjinoje Qëndro në buzëqeshje mendo veç të vërtetën pa...
Autori: Fabiana Nika · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Nata
Kukuvajka kendon nen driten e hanes, Dhe era lehte e shoqeron, Lumi i jep muzikalitet kanges Deri kur kanga mbaron. Sa bukur duket hana me yjet, Bukuri u japin tingujve t'nates; Per se largu ndricojne yjet Me bukuri qe s'te lene te vdesesh....
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Mbrëmja Si tufa mëndafshi t’artë në të kaltërten shami, n’mes dy duersh t’bardha, dy kodra në borë- flakron përëndimi...Retë mbi krye prorë ngasin nëpër qiell dhe zhduken n’hapsi. ...Dhe drita e mbrame shuhet mbi çdo su...
Autori: L · Lloji: Poezi lirike · Tema: Deti dhe atdheu
Në detin e kaltër anija po lundron Në qiellin e kaltër shqiponja po fluturon Gjithcka po më pëlqen në këtë kaltërim deti,shqiponja dhe atdheu im
Autori: Klea · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Analiza e poezisë
Bagëti e bujqësi Poema "Bagëti e bujqësi" është shkruar nga Naim Frashëri,një prej poetëve më të shquar të kohës së Rilindjes.3 motivet kryesore të kësaj poeme janë:1.Malli për atdheun;2.Dashuria për natyrën;3.Misioni:Përhapja e Gj...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Lule.
Ne mes te fushes une rri, si nje Diell i vogel i kuqerremte. Erdhe ti petalet preke dhe butesine time ne duart tende ndjeve. Ditet me rradhe kalojne, ti vjen gjithmone me shikon, por ngjyrat time fillojne veniten dhe kjo gje ty te trishton. Aj...
Autori: Ergita Shkoza · Lloji: Te tjera · Tema: Mos thuaj nuk ja dal për sa kohë je gjallë!
Koha po ikën…Vallë jam e pafuqishme për ta ndaluar?Duhet ta kap.Duhet ta bëj.Kam një rrugë të mbushur me trëndafila të sapo celur për të kaluar. Piedestale frike më shoq...
Autori: Gedda Harley · Lloji: Analize letrare · Tema: Babi
Babai im i zemëruar nuk e di se çfarë ka??? Vjen rrotull i frikësuar zemra per pak sa s'po i ndal. Ne pune nuk shkon, me gojë nuk ka flet Nuk e di se çfarë ka por shumë po na shqetëson vërtet ✍️✍️
Autori: Saide pnishi · Lloji: Analize letrare · Tema: Per nipin
Po na gzohet kulmi Po na gzohet pragu i shtepis Po na vjen nipi yn i ri Gzohi ju oj mesa Gzohi ju oj bija Po na vjen Fatlumi Po na gzohet shpia Gzim i madh sot ne jete shtepi Shum po gesohet gjyshja Shum po gzohet vendi Me gezim te madh so...
Autori: Saide pnishi · Lloji: Analize letrare · Tema: Per ditelinjen
Urime ditelindja fatlum 12.12.2018 lindi Fatlum Pnishi Kjo dit shum e bukur Kjo dit shum e mir Po na gzohet zemra Po na gzohet shpirti Po na vjen princi Po na i vjen ma i miri Dita e merkur data12 A e dini kush po vjen Ne shtepin e vet Po n...
Autori: Ana · Lloji: Ese filozofike · Tema: udhetim
Nuk mund te lahesh dy here ne te njejtin lume... Cdo gje rrjedh,rrjedh ose iken, ase kalon...sinonimi i njera tjetres. Kalon koha, ikin minutat, jeta zazhdon pavaresisht se cnodh. Ne kalojme nha nje gjendje ne tjetren, sikur udhetojme ne vijat e jete...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com