Data e postimit: 2017-10-14 17:15:56
Lexime: 2613
Ballë për ballë me vdekjen 2
Lloji: Pershkrim
Tema: Fate njerëzish
Autori: Nafi Çegrani
Shkolla: Fakulteti i gazetarisë Tiranë
Klasa: /
Qyteti: Shkup
E-mail: rtvzc_nafi@yahoo.com


FJALA E REDAKTORIT

Koha për të cilën bëhet fjalë në faqet e këtij libri është një periudhë mjaft e errët, janë vrojtimet e njeriut i cili e dinte rrugën e tij dhe ecte sypatrembur dhe me prirjen për të shkruar pasi me vite njëkohësisht u muar edhe me gazetari dhe vazhdon me shkrimet e tij, ashtu siç na përshkruan realisht për vuajtjet dhe tmerret brendapërbrenda skëterrës dhe mureve të trasha të kazamatës,përtej stinëve të djegura e të vrara, duke bërë përpjekje të paraqes shkurtimisht fatin e viktimave shqiptare, që kalamendeshin me tragjiken e tyre në ballë. Kuptohet, duke pasur parasysh se është e nevojshme të shkruhet për këtë proces të montuar të Zenicës, pas të cilit,nuk do mend,qëndronin (dhe akoma ndoshta qëndrojnë) azhdahaja e UDB-se sepse Nafiun e kishin therrë në sy, dhe të vetëdijshëm se kishin gabuar në përzgjedhjen e tij dhe përgatitjen për kuadër federativ të këtij Shërbimi, tanimë, duke u ndeshur dhe përplasur me te,u duhej t’ i montonin një proces gjyqsor me akuza të rreme, duke u munduar njëherë me planin për atentatin mbi kryetarin kinez Hua Kua Fen,, i cili në verë të vitit l978 vizitonte Shkupin. Ky plan nuk u eci për dore, ndaj duhej të prisnin që të vinte pranvera e vitit 1981. Atëherë kur, pas vdekjes se Titos edhe brenda vetë UDB-së jugosllave ishin bërë disa ndryshime të ca strategjive. Kështu që, pas 5-6 muajve pas burgosjes së një grupi shqiptarësh nga ana e Gostivarit, në vjeshtën e po të atij viti, (sigurisht pas përgatitjes me kujdes në qelitë e burgut në Zenicë ku ata fatprerë i kishin dërguar dhe mbi ta me muaj ushtruar dajak i paparë, bëhet kurdisja). Papritmas bëhet burgosja e Nafiut në banesën e tij në Shkup, me pretekst kinse është i përfshirë në ndonjë krim për të cilin, në fakt, ky nuk kishte as dijeni... E tërë kjo ndodh në vazhdimësi pas këthimit të tij nga Amerika ku kishte emigruar vite më parë, e që tanimë kishin nis edhe demonstratat në Kosovë. Nafiu do të pandehet i pafajshëm, duke ia përgatitur me muaj të tërë deklarata dhe akuza të rreme dhe një proces për krime të trilluara, sipas një plani sekret të nëntokës kriminale te UDB dhe, duke e dëbuar me aeroplan në stilin e Al Kaponës nën status dhe regjim rigoroz e të posaçëm në burgun famëkeq të Zenicës në Bosnje. Këtu, më duhet të theksoj në veçanti se me metoda të këtilla, ose dhe në mënyra të tjera identike në shumë mjedise dënoheshin shqiptarët dhe dëboheshin nëpër burgje e kazamata që gjendeshin në tërë territorin e Jugosllavisë komuniste, siç kemi edhe shembuj të tjerë, që nga Procesi i Prizrenit e deri në atë të Paraqinit, Pozharevcit dhe Nishit, janë kurdisur dhe montuar edhe qindra e qindra procese të tjera nga UDBJA dhe KOS-i jugosllav, me qëllim diskreditimin e shqiptarit si komb e popull, i cili “nuk meritoka të jetojë në trojet e veta stërgjyshore”. Kohët e fundit janë shkruar disa monografi në të cilat janë trajtuara tema të ngjashme për burgosjen e shqiptarëve, për proceset e montuarat për likuidimet masive dhe individuale, gjithnjë “në emër të popullit”... "O, im Zot, po kush ishin këta që dënonin, kush ishin këta që flisnin dhe shqiptonin dënime “Në emër te popullit?!” – do të thotë Nafi Çegrani.
Le të jetë pra ky një libër-dritare, ku autori mundohet të paraqes sa më qartë dhe realisht edhe tablo kujtimesh, vrojtimesh, vërejtje dhe të tjera për të cilat Nafiu shkruan me një logjikë të thellë, të shëndosh dhe me një stil të bukur. Ai, siç pohon edhe vetë, se mbi tërë atë që ka parë e lexuar me sytë e tij në botën brenda për brenda sektorëve të Shërbimit sekret jugosllav, të quajtur në popull si UDB, prej nga do të mund të shohim edhe mënyrën, mjetet,format dhe metodat me të cilat sajoheshin dhe hapeshin dosje njerëzish, si mblidhnin dhe grumbullonin informacione nga spiunë, kodoshë e informatorë të ndryshëm dhe të rrezikshëm, bile edhe nga sferat e spiunazhit dhe kundërspiunazhit që merreshin në analet e Shërbim të KOS-it (VOS-it ushtarak) të Jugosllavisë komuniste! Po ashtu në këtë libër voluminoz njëkohësisht do të lexojmë edhe për zhgënjimin e shqiptarëve e që vepronin në stilin e shërbëtorëve të sistemit monist-stalinist, të cilët në emër të të ashtuquajturit bashkim-vëllazërim dhe ruajtjes së tij si “beben e syrit”, dinin të përpilonin dhe të kurdisnin mjeshtërisht shpifje, akuza, gënjeshtra e aktgjykime nga më të ndyrat,duke bërë në fund edhe likuidime njerëzish të pafajshëm...me gjyq e pa gjyq dhe në "EMËR TË POPULLIT"!

Lirim Deda

Vepra te ngjashme
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Çfarë mund të bëjnë shqiptarët që të përparojnë në të ardhmen ?
Populli shqiptar është dalluar ndër vite për një trimëri të rrallë,kurajo dhe besnikëri.Me penë dhe me pushkë,kanë arritur të fitojnë lirinë dhe identitetin kombëtar që u takon.Edhe pse,historia pak herë ka qenë bujare me ne.Ndërsa sot...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: "Po i drejtë s'është/syri i njeriut,që pa njohur mirë/shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë/e urren këtë,ndonëse s'ka pësuar/ndonjë gjë prej tij."- Medea
"Po i drejtë s'është syri i njeriut,që pa njohur mirë shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë e urren këtë,ndonëse s'ka pësuar ndonjë gjë prej tij." Këto vargje përmblifhen në një fjalë të vetme: PARAGJYKIM. Njerëzit paragjykojnë,ja...
Autori: NAFI ÇEGRANI · Lloji: Ese informuese · Tema: I dënuar i pafajshëm !
Apeli i një shqiptari për burgim të padrejtë Nga Nafi ÇEGRAN Të nderuar zonja dhe zotërinj, Unë Nafi Çegrani me adresë në fshatin Çegran,1237 të Gostivarit, Maqedoni, nr. amzë: 1010946450188.( nr cel.00389 71 210 522 ) Ju drejtoh...
Autori: Maggie S. · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ismail Kadare
Ismail Kadare, tanimë një emër i njohur në të gjithë botën, është një nga figurat më të shquara të letërsisë shqipe që ende vazhdon të shkruajë dhe të mahnisë botën me veprat e veta. Edhe pas kaq vitesh si shkrimtar, dhuntia e tij nuk...
Autori: ANONIM · Lloji: Analize letrare · Tema: Skeda e analizës dhe komenti letrar
Skeda e analizës Titulli: "Këngët e Milosaos" Autori: Jeronim De Rada Lloji i veprës: Poezi epike Përmbajtja: "Këngët e Milosaos" është vepra më e njohur e Jeronim De Radës, një poet shqiptar i shekullit XIX. Vepra është një poez...
Autori: Robert · Lloji: Ese filozofike · Tema: guximi
• 1. Nëse humbet guximin atëherë ke humbur vetveten. Ajo çfarë e mban gjallë një njeri dhe e dallon atë nga të tjerët janë vlerat nga të cilat ai karakterizohet. Një prej atyre vlerave është guximi. Çdo qenie njerëzore në këtë plan...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, foles,degjues,shkrues te mire
Komunikimi, dëgjimi dhe shkrimi janë tre faktor formues të karakterit të një individi, gjithashtu janë pjesë të bazava themelore të zhvillimit të shoqërisë. Mbi të gjitha, shoqëria është e përbërë nga njerëzit. Janë njerëzit ata të ...
Autori: Armela Reshiti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Të ndryshëm , por gjithëashtu të barabartë
A është e vërtetë që të gjithë jemi njësoj? Apo jemi të gjithë të ndryshëm? Njerëzit duket se argumentojnë pafund për këtë temë. Merrni parasysh skenarët e mëposhtëm: “Ai thotë se nuk dëshiron vëmendje. Por a ia shikonit f...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tregim · Tema: Jemi te ndryshem por te barabarte
Le të shqyrtojmë personat. Qeniet njerëzore do të përshtaten përkufizimin tonë të njerëzve për tani, por do të kthehemi në këtë më vonë. Të gjithë personat janë të barabartë. Kjo duket e qartë për mua. Tani, unë jam i vetëdijshëm...
Autori: Orgita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Sikur nje nga udheheqesit tane te fliste njesoj si Skenderbeu"
Kush nga ne nuk do të donte që të ketë një udhëheqes i cili të quhet i denjë teksa udhëheq me dinjitet popullin e tij.I denjë sepse një person i zgjuar e me dije ,që di të drejtoj me diplomaci vendin ,që është një politikan i zoti dhe...
Autori: Orgita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Mjedisi dhe ne.
Mjedisi përbën burimin themelorë për jetën në tokë.E megjithatë ,ai është rrezikuar dhe rrezikohet vazhdimisht nga veprimtaria njerëzore .Brezat e ardhshëm do të trashëgojnë gjithnjë e më pak nga mjedisi i sotëm ,pasi ai po shfrytëz...
Autori: Pakora · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca, koha kur enderrat nisin rrugen.
Adoleshenca është mosha kur një individ kalon nga një fëmijë i pavetëdijshëm për veprimet që bën në një të rritur me përgjegjësi dhe një vizion për të ardhmen. Mirëpo ky është një proces i gjatë me shumë pengesa dhe devijime. Kjo ...
Autori: SUEJD SEJRANI · Lloji: Analize letrare · Tema: Mbi Viruset Kompjuterike
VIRUSI Virusi është ajo pjesë e softuerit e cila infekton programet tjera duke i ndryshuar ato,me ndryshim në ketë rast nënkuptojme kopjen e atij virusi në mënyrë që të infektoj programe tjera.Kurse fjala malware vjen si kombinim i fjaleve ...
Autori: Diamant Bajra (db) · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: QËLLIMI I JETËS
Sa do të doja që te njoftohësha me qëllimin e jetës? Kështu ishte pyetja që ja beja vetës her pas herë, por asnjëherë deri para ca ditë, nuk kam marur një përgjigje të shëndosh lidhur më pyetjen? Mos vallë duhet që të argetohemi gjdoh...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com