Data e postimit: 2017-04-18 19:17:24
Lexime: 2386
Ne
Lloji: Pershkrim
Tema: Nëna
Autori: Q.K
Shkolla: SHMU " DARDANIA"
Klasa: 8
Qyteti: Pejë/Kosove
E-mail: qeqa.kas@gmail.com


-A ka gjë më të bukur si zeri yt ,
-A ka gjë më me vlerë se perqafimi yt,
-A ka gjë më të ëmbel se fjala jote,
-A ka diell se të ngrohe si zemra jote,
-A ka nënë më të bukur si ty,
-Në fakt je nëna më e mire qe veç une e di. 💋

Vepra te ngjashme
Autori: elira jeta legjendare · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: nena
A thua, a ka gje me te bukur ne bote kur ti rrethohesh nga familja jote, e veçanerisht nga nena. Ajo me lindi e rriti, dhe nje fjale ajo me edukoi. Nuk thuhet kot se “Xheneti per femijen eshte nen kembet e nenes.” Eshte bahqe qe lulet e saj sjellin l...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Fjala Një fjalë e bukur Të ngroh në shpirt Një fjalë e egër Ti mjegullon sytë Një fjalë e bukur Zemrën ta pastron Një fjalë e idhët Të helmon Një fjalë e bukur Të mbush me magji Një ...
Autori: Arlinda Duraku · Lloji: Poezi personale · Tema: Nena ime
Nena Ime E Dashuur Tek Ti Gjej Ngrohtesi Fjalet Me Te Bukura I Mesoj Nga Ti. Nje Dit Kur Te Rritem E Sdo Jem Me Femij Poezin Me Te Bukur Do Ta Shkruaj Per Ty. Zeri Yt I Embel Me Ve Ne Gjum Dora Jote E Leht Djepin E Përkund
Autori: Lindita Zema · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese : Nêna
Nênê , kjo fjalë e bukur e gdhendur thellê në zemrën time. Kur kujtoj dashurinê e nënës jeta merr tjetêr kuptim , përkëdheljet e saj tê ëmbla , fjala e ngrohtê rrjedh si lum nê venat e mia dhe atëherê zemra bëhet më e ndjeshme dhe fle...
Autori: Leonita Ahmeti · Lloji: Poezi personale · Tema: Nena Ime
Nena Ime Nena Ime E Dashur Tek Ti Gjej Ngrotesi Fjalet Me Te Bukura I Mesoj Nga Ti. Nje Dit Kur Te Rritem E Sdo Jem Me Femij Poezin Me Te Bukur Do Ta Shkruaj Per Ty. Zeri Yt I Embel Me Ve Ne Gjum Dora Jote E Let Djepin E Perkund. T...
Autori: Myzejen Gjuzi · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Natyra
Në natyrë të qetë kur jam gjithmonë ëndërroj, e këngë të bukura me zogjtë filloj këndoj. Cicërimat e tyre me ëmbëlsi i ndjej e shikoj plot gaz zogun ne fole. Fluturat anë e mbanë mbi cdo lule fluturojnë dhe me bletët kra...
Autori: Klea · Lloji: Poezi personale · Tema: Une jam une !
Une jam une ! Asnje Nuk mundet te me gjykoje ...Jeta eshte e bukur por qe ta besh edhe me te bukur ate duhet ta jetosh .. Qesh ne cdo moment , kalo bukur me njerezit e zemres .. Bej marries,aventura pse Jo mund te hysh ne telashe por me e rendesishmja...
Autori: E.D · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Mengjesi me ty
Sa i bukur mengjesi kur nis te mendoj per ty ! Sa bukur eshte te degjosh zilen e cel dhe mbitegjitha Te degjosh zerin tend te embel , kur fillon dhe me perkedhel Duke me then se jam kotelja jote , shpirti jot ... Eshte bukur te zjohesh me nje qellim d...
Autori: Kaltrina · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Gjyshja Ime
Gjyshja Ime Me plot dashuri kujtoj fytyren tënde të bukur,ke qenë njeriu më I drejtë, keqen person me zemer të madhe, ke qenë gjyshja Ime , drita e syve te mi. Unë u rrita në duart e tua,dëgjoja këshillat e tua.Jam shum krenare që jam mbesa...
Autori: Albiona Aliqku · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nena
Ese:Nena ime A ka me te bukur kur rrethohesh nga familja vecanerisht nga nena.Ajo me lindi me rriti me nje fjale me edukoi.Nuk thuhet kot se “Xheneti per femijen eshete nen kembet e nenes.”eshte bahaqe qe lulet e saj sjellin lumturi ne zemren e femij...
Autori: mela · Lloji: Poezi personale · Tema: per hallen
Halla ime Mu mbushen syte me lot Me ty po qaj o Zot Ti e di qe e dua me gjithe shpirt Ne enderr tani e shoh shpesh, aq shpesh sa me duket e vertet, per mbetet vec kujtim Kujtimi yt dhe zemra ime jan nje.. Se ishe aq e re Mungesen tende ...
Autori: fioralba bardhoshi · Lloji: Poezi lirike · Tema: atdheu
e embel,e madhe eshte fjala atdhe qindra vjet kemi luftuar per te ne, edhe ata qe shume larg kane shkuar, ne gjakun e tyre emri shqiptar eshte shkruar. E bukur,e ndritshme eshte fjala Shqiperi, ne veshet e shqiptarit tingellon si melodi, Me shpirt...
Autori: Enisa Avrami · Lloji: Ese filozofike · Tema: Njeriu pёrball dilemave tё mёdha spirtёrore “Tё rrosh a tё mos rrosh”
Era tё ledhaton kёndshёm fytyrёn. Disa vendosin tё ia kthejnё shpinёn e disa tё tjerё ndiejn kёnaqesin e saj duke u pёrballur me tё. Disa luftojnё pёr ёndrrat e tyre e disa heqin dorё. Jeta duhet parё sic ke mundёsi. Cdo cast ёshtё i ...
Autori: Michayd · Lloji: Poezi personale · Tema: dashuria
Naten eshte nje ndjenje e bukur e fshehte smund te mendosh gje tjeter se nje kujtim te embel , te lehte. Syte e tu te bukur po me bindin ngadale te enderroj sonte nje flutur emrin tend ne krahet e saj Nese mengjesi do me braktiste perendimi...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com