Data e postimit: 2017-04-07 03:12:01
Lexime: 3988
pranvera
Lloji: Pershkrim
Tema: bukuria e pranveres
Autori: seda
Shkolla: ismail qemali
Klasa: 9a
Qyteti: shkoder
E-mail: seda123@gmail.com


pranvera nje nder stinet me te bukura te vitit.nje stine qe te ben ta adhurosh e ta duash shume.ne pranvere gjithcka eshte shume ndryshe madje e perkryer.ajo eshte stina ku gjithca fillon te gjallerohet,pemet,lutet,mjedisi perreth,dielli rrezearte fillon te shkelqeje e te shnerrisi.

Vepra te ngjashme
Autori: "enisa sulejmani" · Lloji: Hartim · Tema: "stina e pranveres"
Pranvera nje stine e vitit Pranvera eshte nje stine me e preferuar e imja sepse ne stinen e pranveres dita esh...
Autori: Raman Hasani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Pranvera
-Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen nga petku.I bardhe i debores tani ka nje pamj...
Autori: Agnesa Sulejmani · Lloji: Hartim · Tema: "pranvera ne vendin tim"
-Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen nga petku.I bardhe i debores tani ka nje pamj...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera ne vendin tim
Hartim per Pranveren -Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen ng...
Autori: art ndrecaj · Lloji: Hartim · Tema: Hartim Per Pramveren
Hartim per Pranveren -Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen nga petku.I bardhe i ...
Autori: lule · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dita e pranveres
Pranvera eshte njera nder stinet me te bukura.Lulja e pare eshte lule bore.Pranvera fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qershor.Kur zgjohem ne mengjes i shikoj zogjte dhe i ndigjoj cicerimat e tyre.Dallemdyshet thuajn"ERDH PRANVERA".Bariu laron arat dhe mb...
Autori: ajshe ismaili · Lloji: Analize letrare · Tema: pranvera ne qytetin tim
PRANVERA eshte nje nder stinet me te bukra te vitit .ajo fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qershor.Sot ishte nje mengjes i mahnitshem ku une u zgjova me cicerimat e zogjve.Ne kete stine ditet zgjatem,kurse netet shkurtohen.Pra gjithcka e bukur fillon n...
Autori: sejhan shaban · Lloji: Hartim · Tema: pranvera,stina e pare e vitit
pranvera eshte stina e pare e vitit dhe ajo fillon me 21 mars.pranvera gjalleron gjithcka.fillon te nxehet moti dhe del lajmetarja e pare e pranveres lulebora.cdo kopsht lulezon dhe mbush vendin gjithe gjelberim.deshira jone eshte te kthehehen zogjte shte...
Autori: Dafina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera.Stina
Pas nje dimri te gjate e te ftohte me ne fund vjen kjo stine e buzeqeshur dhe e ngrohte.Nje stine e mbushur me dashuri,pranvera.Mua me pelqen shume stina e pranveres.Kete stine e fillojme ne menyren me te mbare.Si qdo stine tjeter edhe ne pranvere kemi ge...
Autori: Lola Tahiri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
Ne pranvere lilezojne lulet.Dielli vizellon.Lulet jane te bukura.Pemet lulezojne.Pranvera fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 Qershor.Pemet zbukurohen bukur.Ne pranvere femijet luajne.Ne pranvere moti nuk eshte edhe shume i nxehte eshte edhe pak i ftohte.A...
Autori: anisa · Lloji: Ese informuese · Tema: pranvera
si cdo vit pranvera vjen me shume te mira.Nje nga ato eshte edhe buzeqeshja e femijeve.Malet e fushat gjelberohen,qelin lule shumengjyrshe,gjallerohet e gjithe natyra etj.Nje nga stinet bukura eshte pranvera e cila sjell freski dhe arome te kendeshme die...
Autori: Elona Rexhepii · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
Pranvera eshte njera nder stinet e mia me te pelqyera.Pranvera na sjell lumturi e bukuri natyrore siq jane: gjelbrimi i fushave,çelja e luleve dhe fillimi i lulzimit te pemeve.Pra pranvera largon motin e ftohte duke e sjellur nje mot shume te mire me die...
Autori: eneida · Lloji: Hartim · Tema: pranvera ne kopshtin tim
stina e pranveres fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qershr.ne pranvere qelin lulet,pemet lulezojne, natyra gjelberon.gjate stines se pranveres ditet fillojne te zgjaten dhe netet te shkurtohen.zogjet shtegetare vijn nga viset e ngrohta dhe ndertojne fole...
Autori: Diona Kelmendi · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Pranvera eshte nje nder stinet me te bukra dhe me te gezuheshme per ne .Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qeshor.Ne Prenvere fillojne te lulezojne pemet ,lulet etj. Ne kete stine ditet zgjaten kurse netet shkurtohen duke i falur me shume lumturi fem...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com